04-05-2018 06:08:35 Son Güncelleme: 04-05-2018 07:56:35

2018’de % 10 pazar payı hedefleyen Renault Trucks, Türkiye’de 20.yılını kutladı

Bu sene 20. yılını kutlayan Renault Trucks, satış ve satış sonrası hizmetlerini geliştirerek 2018' de yüzde 10 pazar payı hedefliyor . Son 3 senedir 16 ton ve üzeri ticari araçlar segmentinde piyasaya sunduğu, yakıt tasarrufunda lider çekici ve kamyonları ile ürün gamını arttıran Renault Trucks, hizmete aldığı yeni servis noktaları ile hedefini yukarıya taşıyor.
2018’de % 10 pazar payı hedefleyen Renault Trucks, Türkiye’de  20.yılını kutladı

2017 yılında tüm dünyada yüzde 4’lük büyümeye imza atarken, Avrupa’da pazar payını en çok arttıran marka konumunda olan Renault Trucks, Türkiye’de ithal markalar arasında ilk üçte olmayı hedefliyor.

 

Renault Trucks, Türkiye’deki 20 yılını 26 Nisan Perşembe günü Swissotel The Bosphorus’da muhteşem bir organizasyon ile kutladı.

 

Renault Trucks Kıdemli Başkan Yardımcısı Olivier De Sait Meleuc’nın da katıldığı Renault Trucks Türkiye 20. Yıl kutlamasında,

“Renault Trucks olarak Türkiye’de 20 yıllık başarılı bir tarihimiz var. Bunca zamandır yürüttüğümüz operasyonlarımız sayesinde Türkiye’de ticari araçlar pazarında gücümüzü her geçen gün arttırıyoruz.  Son 2 senedir pazarın daralmasına rağmen hala büyüyebiliyor olmak, markamızın Türkiye’ye olan inancını gösteriyor. Ticari araçlar pazarı şu anda Türkiye’de en ideal noktada olmayabilir ancak iyi zamanlarda yatırım yapmak kolaydır. Önemli olan pazarın tam potansiyelinde seyretmediği veya küçüldüğü dönemlerde halen büyüme kaydedebilmek ve yatırım yapabilmektir. Türkiye, Renault Trucks için tüm dünyada stratejik öneme sahip bir bölge ve burada olmaktan çok memnunuz. Türkiye konumu itibariyle uzun yol taşımacılığın kalbi durumunda bir ülke. Türkiye’de inşaat ve alt yapı alanında ise gerçekten büyük yatırımlar yapılıyor.  Bu anlamda Türkiye’de özellikle lojistik ve inşaat alanlarında büyük bir potansiyel görüyoruz .Türkiye'de inşaat sektöründeki potansiyel, ticari araçlar pazarına olumlu yansıyor. Son 3 senedir ürün gamımızı yeniledik. Renault Trucks olarak  K serisi kamyonlarımız ile inşaat alanında oldukça iddialıyız. Türkiye’de de yakıt tasarrufunda lider çekici ve kamyonlarımız ile hedeflerimizi büyütüyoruz . Araçlarımız teknolojileri, performans ve verimlilikleri ile zaten tüm dünyada tercih ediliyor. Buna ilave olarak Türkiye’deki bayilerimiz aracılığı ile müşterilerimizle çok yakın ilişkiler kurduk. Servis kalitesi, parça bulunurluğu ve çalışanlarımızın eğitimi konularında operasyonlarımızı geliştirdik.  2017 yılında globalde yüzde 4 oranında pazar payımızı büyütürken,  Avrupa’da 16 ton ve üzeri ticari araçlar segmentinde pazar payını en çok arttıran marka olduk. Bununla gurur duyuyoruz.”

 

Türkiye’de 25 bin Renault Trucks araç yollarda

 

Bugün Türkiye’de 25 bin Renault Trucks aracın yollarda bulunduğunu ve dolayısıyla 25 bin sürücüye karşı çok ciddi bir sorumluluk duyduklarını ifade eden Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine,  “ “Bu sorumluluğu 20 senedir omuzlarımızda hissediyoruz. Ve gelecekte çok daha büyük sorumlulukları sahiplenmek için yatırımlarımızı sürdürüyoruz.”  diyerek,  Türkiye’deki 16 ton ve üzeri ağır ticari araç pazarına yönelik şu bilgileri paylaştı.

 

“ Çok zorlu 2 sene geçirdik. 2016 yılında 30 bin adet olan pazar, 2017’de 18 bin adetlere kadar geriledi. Pazarı çekici ve inşaata yönelik kamyon pazarı olarak değerlendirdiğimizde, lojistik sektöründeki çeşitli sıkıntılar nedeniyle 2017 yılında uzun yol çekici pazarı daralırken, inşaat ve yeni alt yapı projeleri nedeniyle inşaata yönelik kamyon pazarı gelişti. Çekici pazarı 2016 yılında yüzde 51, 2017 yılında yüzde 25 azaldı.  Ancak inşaat sektörüne bağlı olarak kamyon pazarı, 2017 yılında yüzde 42 arttı ve bugün pazarın yüzde 48'ini temsil ediyor.  2018 yılında ise uzun yol çekici segmentinde ertelenen taleplerin hayata geçmesiyle daha iyi bir tablo ile yılı geçireceğimize inanıyoruz. Kamyon segmentinde de yüksek talepler devam edecektir. “

 

2018’de yüzde 10 pazar payı hedefliyoruz.

 

Renault Trucks ‘ın uzun yol çekici ve inşaat kamyon segmentinde Türkiye’deki pazar payını değerlendiren Sebastien Delepine, “ 2017’de çekici pazarında daralma söz konusu iken  çekici pazar payımızı, yüzde 6,8'den yüzde 8,3'e yükselttik. 2018 yılında yüzde 10’luk bir pazar payı hedefliyoruz. Çekici segmentinde % 10 pazar payına çok yakınız. İnşaat segmentinde de çok iddialıyız. 2017’de lansmanını gerçekleştirdiğimiz K serisi araçlarımızla çok iyi bir ivme yakaladık. Çok iyi bir kullanıcı kitlesine ulaştık. 2018 yılı için inşaat segmentine yönelik kamyon pazarına odaklanıyoruz. Türkiye’deki satış sonrası hizmet ve ürün çeşitliliğimiz ile ilgili önemli adımlar attık. 2017 ‘de açılışını gerçekleştirdiğimiz 4 yeni bayimiz ve dün açılan Koçaslanlar Otomotiv Hadımköy şubesi ile bugün Türkiye genelinde 14 şehirde 17 hizmet noktasına ulaştık. 2018’de 3 yeni satış ve satış sonrası hizmet noktası açmayı hedefliyoruz.  Renault Trucks D Wide serisi ve T 13 litre çekicilerimiz ile K520 kamyonlarımızı pazara sunduk. Ocak 2018’de yedek parça garantimizi 2 yıla yükselttik. Tüm dünyada yedek parça garantisini artırarak Renault Trucks yetkili servislerinden temin edilen ve montajı yapılan onaylı parçalar için 24 ay yedek parça garantisi sunuyoruz. Renault Trucks, kamyon ve çekicilerinin teknolojik olarak sağladığı yakıt tasarrufunu, satış sonrası hizmetleri ile optimize ediyor. Dolayısıyla hem satın alma, hem de işletme maliyetlerinin en verimli noktada buluşması ile toplam sahip olma maliyeti en ideal hale getiriliyor.”

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI