Bugun...



ASİS, ÇAĞRI MERKEZİ KALİTESİ EN 15838 STANDARDI SERTİFİKASI İLE TESCİLLENDİ.
Tarih: 15-12-2016 11:00:00 Güncelleme: 15-12-2016 11:06:00 + -


Asis Müşteri Hizmetlerinin kalbi olan ASİS Çağrı Merkezi'nin kalitesi, çağrı merkezleri için uluslararası bir standart olan EN15838 ile tescillendi.

facebook-paylas
Tarih: 15-12-2016 11:00

ASİS, ÇAĞRI MERKEZİ KALİTESİ EN 15838 STANDARDI SERTİFİKASI İLE TESCİLLENDİ.

Asis Otomasyon Sistemleri, hizmet kalitesini, etkinliğini ve üretkenliğini arttırmak amacı ile kalite belgelerine yüksek önem vermekte, mevcut kalite belgelerini her dönem yenilemekte ve gerekli olan yeni kalite belgeleri ile de müşteri odaklı hizmet kalitesini her geçen gün arttırmayı hedeflemektedir. Bu bağlamda Asis Müşteri Hizmetlerinin kalbi olan ASİS Çağrı Merkezinin kalitesi,  çağrı merkezleri için uluslararası bir standart olan EN15838 ile tescillenmiştir.
Asis olarak bu sertifikayı almaktan duydukları mutluluğu dile getiren Çağrı Merkezi Müdürü Emel Hündür, bu belge ile hizmet kalitemizin dünya standartlarında olduğunu tescil ettirdik.  Amacımız müşterilerimizin Asis Çağrı Merkezi ile yaşadıkları deneyimi maksimum seviyede memnuniyet sağlayarak tamamlamak, bu doğrultuda da çalışmalarımız devam edecek, dedi. 
EN 15838 standardı Çağrı Merkezlerine yönelik sektörel gereksinimler içeren uluslararası bir standarttır. Firmanın içerisinde, firmanın müşterilerine verdiği hizmetler için geçerli olan çağrı merkezi için verilen hizmet ile ilgili çağrı, şikâyet, memnuniyetsizlik vb için kapsamlı bir metot sunar. Burada açıklanan çağrı merkezi yönetim prosesi kalite yönetimi sisteminin bir parçası olarak değerlendirilebilir. Firma bu yapıyı belirlenen yönetim strateji ve politikası doğrultusunda iyi tasarlanmış bir alt yapı ve proses yardımı ile sosyal sorumluluk bilincini hesaba katarak, kurum için iyi yetişmiş eğitimli çağrı merkezi temsilcileri eli ile sonuç olarak müşteri memnuniyetini anahtar performans göstergelerini doğrultusunda, sürekli yenilik ve iyileşme merkezli yakalamayı hedeflemektedir. ISO 15838 Belgesi ISO 9001 ISO 10002 ISO 27001 standartlarının Çağrı Merkezleri gibi sektörler için birleştirilmiş standardıdır.

 




Bu haber 1452 defa okunmuştur.

Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER AKARYAKIT ve EKİPMAN Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
SON YORUMLANANLAR
FOTO GALERİ
  • TORA- PETROLEUM 2015
    TORA- PETROLEUM 2015
  • TURPAK- PETROLEUM 2015
    TURPAK- PETROLEUM 2015
  • MEPSAN- PETROLEUM 2015
    MEPSAN- PETROLEUM 2015
  • TEKSER- Petroleum 2015
    TEKSER- Petroleum 2015
  • Asis- PETROLEUM 2015
    Asis- PETROLEUM 2015
  • Logitrans 2014
    Logitrans 2014
  1. TORA- PETROLEUM 2015
  2. TURPAK- PETROLEUM 2015
  3. MEPSAN- PETROLEUM 2015
  4. TEKSER- Petroleum 2015
  5. Asis- PETROLEUM 2015
  6. Logitrans 2014
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
  • Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
    Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
  • TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
    TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
  • ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
    ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
  • Vito Tourer ile herkese iyi bayramlar!
    resim yok
  • OMSAN Lojistik- Air Liquide Başarı Hikayesi
    resim yok
  • TEMSA'nın Akıllı Otobüsü "AVENUE iBUS" ÇOK YAKINDA!
    TEMSA'nın Akıllı Otobüsü
  1. Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
  2. TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
  3. ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
  4. Vito Tourer ile herkese iyi bayramlar!
  5. OMSAN Lojistik- Air Liquide Başarı Hikayesi
  6. TEMSA'nın Akıllı Otobüsü "AVENUE iBUS" ÇOK YAKINDA!
VİDEO GALERİ
YUKARI