Ahmet Dönmezoğlu, geçtiğimiz aylarda lansmanını gerçekleştirdikleri interaktif dijital ekranları ve 2013 Ekim ayında başlattıkları reklamcılık projeleri hakkında bilgi verdi. Otobüs sahibi ve işletmecilerine katma değer getirecek olan dijital reklamcılığın 2 milyon dolar değerinde bir pazar olduğunu dile getiren Dönmezoğlu, bu uygulamaya değer verdiklerini ve çalışmalarını sürdüreceklerini vurgulayarak bugüne kadar, otobüs işletmecilerinin 120 bin liralık reklam geliri sağmalarında aracı olduklarını söyledi. Reklam ajansları ve otobüs işletmecileri ile birlikte yüretecekleri bu uygulamada, reklamların raporlanması konusunda Yıldız Teknik Üniversitesi ile işbirliği içinde olduklarını tekrar eden Dönmezoğlu, ilk etapta reklamcılık konusunda bulundukları sektöre olan güven kaygısını ortadan kaldıracaklarını, dolayısıyla reklamların sürekliliğini sağlayacaklarını ifade etti. Dönmezoğlu, bugün bankacılık, beyaz eşya ve gıda sektörünün önemli markalarının reklam vermeye başladıklarını sözlerine ekledi.