Bugun...



AYGAZ, MÜŞTERİ BAĞLILIĞINDA SEKTÖRÜNÜN BU YIL DA BİRİNCİSİ
Tarih: 02-03-2018 07:24:00 Güncelleme: 02-03-2018 07:29:00 + -


LPG sektörünün tüpgaz ve otogaz segmentlerinde Türkiye’nin en çok tercih edilen ve en güvenilir markası Aygaz, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve Ipsos ortaklığıyla üçüncü kez düzenlenen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında bu yıl da birinciliğe layık görüldü. Müşteri bağlılığının ölçümlendiği araştırmada Aygaz, tüpgaz ve otogaz segmentlerinde bu yıl da “müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka” seçilerek, üç yıl üst üste sektörün lideri oldu.

facebook-paylas
Tarih: 02-03-2018 07:24

AYGAZ, MÜŞTERİ BAĞLILIĞINDA SEKTÖRÜNÜN BU YIL DA BİRİNCİSİ

 

Türkiye’nin en çok tercih edilen otogaz ve tüpgaz markası Aygaz, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve Ipsos ortaklığıyla bu yıl üçüncüsü düzenlenen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında sektördeki liderliğini korudu. Bugüne kadar müşteri memnuniyeti ve bağlılığı konularında birçok ödüle layık görülen Aygaz, tüpgaz ve otogaz segmentlerinde “müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka” seçilerek, üç yıl üst üste müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka oldu.

 

KalDer ve IPSOS ortaklığında yürütülen TMS Araştırması, 2017 yılında da Türkiye ekonomisine yön veren 11 sektörün kalite odaklı oyuncularını belirledi. Müşteri bağlılıklarını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan TMS Endeksi, müşterinin davranışını “Markayı Tavsiye Etme” ve “Gelecekte Markayı Kullanmaya Devam Eğilimi” gibi metriklerden daha iyi açıklayan bütünlüklü bir endeks sunuyor. TMS 2017 kapsamında Akaryakıt İstasyonları, Beyaz Eşya, Binek Otomobil, Bireysel Bankacılık, Elementer Sigorta/Bireysel Emeklilik, GSM Operatörleri, Hava Yolları, İnternet Servis Sağlayıcıları, LPG Otogaz, Televizyon ve Tüpgaz olmak üzere toplam 11 sektör ve bu sektördeki markalar analiz edildi.

 

Araştırma, Ocak – Aralık 2017 döneminde, 18 yaş üzeri toplam 9.375 kişi ile telefonla anket yöntemiyle (CATI) gerçekleştirildi. Araştırma kapsamında, il sınırlaması olmadan Türkiye’de ikamet eden 250.000’i aşkın tüketiciyle temas edildi. Her bir sektördeki marka pazar paylarına uyum gözetilerek, gerekli durumlarda ağırlıklandırma kullanılarak raporlandı.




Bu haber 35653 defa okunmuştur.

Etiketler : aygaz aygaz

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER LPG-CNG Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
FOTO GALERİ
  • LOGITRANS 2017
    LOGITRANS 2017
  • TORA- PETROLEUM 2015
    TORA- PETROLEUM 2015
  • TURPAK- PETROLEUM 2015
    TURPAK- PETROLEUM 2015
  • MEPSAN- PETROLEUM 2015
    MEPSAN- PETROLEUM 2015
  • TEKSER- Petroleum 2015
    TEKSER- Petroleum 2015
  • Asis- PETROLEUM 2015
    Asis- PETROLEUM 2015
  1. LOGITRANS 2017
  2. TORA- PETROLEUM 2015
  3. TURPAK- PETROLEUM 2015
  4. MEPSAN- PETROLEUM 2015
  5. TEKSER- Petroleum 2015
  6. Asis- PETROLEUM 2015
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
  • Tora Memnuniyet Platformu
    Tora Memnuniyet Platformu
  • Kässbohrer Swap Body
    Kässbohrer Swap Body
  • Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
    Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
  • Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
    Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
  • TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
    TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
  • ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
    ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
  1. Tora Memnuniyet Platformu
  2. Kässbohrer Swap Body
  3. Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
  4. Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
  5. TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
  6. ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
VİDEO GALERİ
YUKARI