02-03-2018 07:24:00 Son Güncelleme: 02-03-2018 07:29:00

AYGAZ, MÜŞTERİ BAĞLILIĞINDA SEKTÖRÜNÜN BU YIL DA BİRİNCİSİ

LPG sektörünün tüpgaz ve otogaz segmentlerinde Türkiye’nin en çok tercih edilen ve en güvenilir markası Aygaz, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve Ipsos ortaklığıyla üçüncü kez düzenlenen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında bu yıl da birinciliğe layık görüldü. Müşteri bağlılığının ölçümlendiği araştırmada Aygaz, tüpgaz ve otogaz segmentlerinde bu yıl da “müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka” seçilerek, üç yıl üst üste sektörün lideri oldu.
AYGAZ, MÜŞTERİ BAĞLILIĞINDA SEKTÖRÜNÜN BU YIL DA BİRİNCİSİ

 

Türkiye’nin en çok tercih edilen otogaz ve tüpgaz markası Aygaz, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve Ipsos ortaklığıyla bu yıl üçüncüsü düzenlenen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında sektördeki liderliğini korudu. Bugüne kadar müşteri memnuniyeti ve bağlılığı konularında birçok ödüle layık görülen Aygaz, tüpgaz ve otogaz segmentlerinde “müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka” seçilerek, üç yıl üst üste müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka oldu.

 

KalDer ve IPSOS ortaklığında yürütülen TMS Araştırması, 2017 yılında da Türkiye ekonomisine yön veren 11 sektörün kalite odaklı oyuncularını belirledi. Müşteri bağlılıklarını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan TMS Endeksi, müşterinin davranışını “Markayı Tavsiye Etme” ve “Gelecekte Markayı Kullanmaya Devam Eğilimi” gibi metriklerden daha iyi açıklayan bütünlüklü bir endeks sunuyor. TMS 2017 kapsamında Akaryakıt İstasyonları, Beyaz Eşya, Binek Otomobil, Bireysel Bankacılık, Elementer Sigorta/Bireysel Emeklilik, GSM Operatörleri, Hava Yolları, İnternet Servis Sağlayıcıları, LPG Otogaz, Televizyon ve Tüpgaz olmak üzere toplam 11 sektör ve bu sektördeki markalar analiz edildi.

 

Araştırma, Ocak – Aralık 2017 döneminde, 18 yaş üzeri toplam 9.375 kişi ile telefonla anket yöntemiyle (CATI) gerçekleştirildi. Araştırma kapsamında, il sınırlaması olmadan Türkiye’de ikamet eden 250.000’i aşkın tüketiciyle temas edildi. Her bir sektördeki marka pazar paylarına uyum gözetilerek, gerekli durumlarda ağırlıklandırma kullanılarak raporlandı.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI