17-10-2017 07:30:08 Son Güncelleme: 17-10-2017 07:37:08

Brisa, “Müşterinin Kahramanları” Programıyla Lastik Sektöründe Kadınların Güçlenmesine Destek Sunuyor

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa’nın, kadınların lastik sektöründeki varlığını güçlendirmek ve uzmanlaşmalarını sağlamak amacıyla düzenlediği “Müşterinin Kahramanları” sertifika programının ikincisi tamamlandı. Brisa’nın lastik sektöründe bir ilk olarak hayata geçirdiği ve Brisa Akademi tarafından yürütülen “Müşterinin Kahramanları” sertifika programında kadın profesyoneller; perakendeden sürdürülebilirliğe, inovasyondan mağaza yönetimine kadar birçok konuda alanında uzman kişilerden eğitimler aldı.
Brisa, “Müşterinin Kahramanları” Programıyla Lastik Sektöründe Kadınların Güçlenmesine Destek Sunuyor

Satış ve servis deneyimini mükemmel hale getirmek amacıyla 360 derece müşteri odaklı bir yaklaşımı benimseyen Brisa, mağazalarının sadece satış yapan noktalar olmasından ziyade lastik ve araçla ilgili uzmanlığın paylaşıldığı noktalar olmasını hedefliyor. Bu kapsamda, müşteri deneyimini zenginleştirmek amacıyla, iş ortaklarının mağazalarındaki kadın çalışanların mesleki bilgi ve deneyimlerini güçlendirerek, toplumsal sürdürülebilirliğe katkı sağlıyor.

 

Kadın çalışanlara özel olarak geliştirilen “Müşterinin Kahramanları” sertifika programı 3 modülden oluşuyor. Programda, temel lastik eğitimi, perakendecilik eğitimi, mağaza yönetimi, inovasyon, sürdürülebilirlik, takım çalışması, lastik sökme takma ve müşteri memnuniyeti gibi geniş bir yelpazede, en iyi müşteri deneyiminin sağlanmasına ve sektörün gelişimine yönelik içerik ve bilgiler sunuyor.

 

“Müşterinin Kahramanları” programının sertifika töreni bu yıl 28 Eylül tarihinde gerçekleşti. Ödül törenine konuk olarak katılan Sherpa Digital’ın kurucusu Yakup Bayrak da dijitalleşmenin müşteri deneyimine etkisi hakkında bir sunum gerçekleştirdi. 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI