21-06-2014 00:19:11 Son Güncelleme: 28-11-2014 14:54:11

DOAPARK’A DOĞAYA SAYGI ÖDÜLÜ

Coca Cola İçecek’ten Eczacıbaşı’na, P&G’den Evyap’a, Frito Lay’dan Pınar’a, Türkiye ve dünyanın önde gelen şirketlerinin yarıştığı “ÇEVKO Yeşil Nokta Sanayi Ödülleri”, 18 Haziran akşamı, The Marmara Otel’de düzenlenen törenle sahiplerini buldu.
 DOAPARK’A DOĞAYA SAYGI ÖDÜLÜ

1999 yılından beri, çocuk oyun grupları, açık alan fitness - spor aletleri, kent mobilyaları ve kauçuk zemin kaplamaları pazarının Türkiye’deki ve dünyada birçok ülkedeki liderlerinden olan Doapark; Çevko Vakfı’nın bu yıl Türkiye’de ilk kez düzenlediği bir yarışma olanYeşil Nokta Ödülleri” kapsamında Doğa’ya gösterdiği saygı ve bu konuda yaptığı yatırımlarla ödüle layık görülerek yeni bir başarıya imza attı.

 

Çevko Vakfı’nın sürdürülebilir geri kazanım çalışmaları nedeniyle ödüllendirdiği Doapark; üretim aşaması ve sonrasında yaptığı özenli çalışmalar ve geri kazanımlarla sağladığı katkılar nedeniyle aldığı bu lisansla, “Yeşil Nokta” markasının kullanım hakkını elde ederek çevreye olan duyarlılığını birkez daha belgelendirmiş oldu. Ödül, firma adına Doapark Yönetim Kurulu Başkanı  Sn. Erol Ayaz' a takdim edildi.

 

Devler, tüm kriterleri yerine getirerek Yeşil Nokta Ödülü için yarıştı!

Avrupa’da ciddi bir prestij olan “Yeşil Nokta”, bir işletmenin çevreye olan duyarlılığını ve atıklarıyla ilgili yükümlülüklerini yerine getirdiğinin göstergesi kabul ediliyor.

ÇEVKO Vakfı ile Marka Alt Lisans Sözleşmesi olan firmaların başvurabildiği Yeşil Nokta Ödülleri sürecinde firmalar, “Atıkların Azaltılması, Çevre Yönetim Sisteminin Uygulanması, Çevre İle İlgili Sosyal Sorumluluk Projelerinin Gerçekleştirilmesi, Ambalaj Tasarımlarında Önleme Çalışmaları, Karbon Ayak İzinin Azaltılması ve Sürdürülebilirlik İle İlgili Çalışmalar” kriterleri çerçevesinde değerlendirildi.

Dünyada çoğu AB üyesi olan 31 ülkede, 170 binden fazla firma tarafından her yıl 460 milyar adetten fazla ambalajın üzerinde üretici sorumluluğunu belirtmesi açısından uluslararası bir sembol olarak kullanılan ve tüketici nezdinde ciddi prestije sahip “Yeşil Nokta” markasını Türkiye’de kullanan şirketler arasında sürdürülebilir hayata katkılarıyla öne çıkan firmalara ödül verildi. Coca-Cola, Unilever, Eczacıbaşı, Migros, Carrefour, Procter & Gamble, Vestel, Evyap, Pınar, Sütaş, Anadolu Cam ile birlikte ödüle layık görülen firmamız, sadece yeni ürünleriyle değil, sosyal sorumluluk projelerinde de halkımızın güvenini alarak dünya çapında firma olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI