sakarya escort sakarya escort sakarya escort istanbul escort

istanbul escort bayan

porno porno film xnxx porn türkçe sikiş sikiş izle aciksahne bursasitesi bilgesayfa paylasimnet bursavit istanbul escort gercekistanbul istanbultarihi escort bayan kadikoyescortbayan istanbulofisi izmitnakliye e-avrupa bbcbodrum eskortbodrum
Kars escort bayan Çorum escort bayan Kastamonu escort bayan Trabzon escort bayan Kırklareli escort bayan Balıkesir escort bayan Adıyaman escort bayan Burdur escort bayan Aydın escort bayan Aksaray escort bayan
Bugun...



Ford 2019 trend raporunu açıkladı
Tarih: 31-12-2018 10:56:41 Güncelleme: 31-12-2018 11:03:41 + -


Ford, dünya çapında 13 binden fazla tüketiciyle görüşerek hazırladığı 2019 yılı Trend Raporu ile dünyadaki değişimi tetikleyen tüketici davranışı eğilimleri hakkındaki öngörülerini açıkladı. Günümüzde değişimin en önemli sebebinin %87 fikir birliği ile teknoloji olduğunu yansıtan raporda 10 tüketiciden 8’inin teknolojiyi iyi bir güç olarak gördüğü belirtiliyor.

facebook-paylas
Tarih: 31-12-2018 10:56

Ford 2019 trend raporunu açıkladı

İnsan merkezli tasarıma, tüketicilerin hayatlarını kolaylaştıran teknolojilere ve günün ihtiyaçlarını karşılayan mobilite çözümlerine odaklanan Ford, her yıl düzenli olarak hazırladığı Trend Raporunun 2019 edisyonunu yayınladı.

Ford Motor Company’nin hazırladığı Trend Raporunun yedincisi Avustralya, Brezilya, Kanada, Çin, Almanya, Hindistan, İngiltere, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, ABD’de yaşayan toplam 13.012 kişinin katıldığı anket sonuçları değerlendirilerek hazırlandı.

 

Trend Raporu doğrultusunda tüketici beklentilerini odağına alarak geleceğe yönelik önceliklerini şekillendiren Ford, yarının ihtiyaçları için bugünden yatırım yapıyor. Yeni araç tasarımlarının şekillenmesinden Ford Co-Pilot360™ gibi sürücülerin kendilerini güvende hissetmelerini sağlayan yeni sürüş destek teknolojilerinin geliştirilmesine kadar pek çok alanda bu araştırmaları kullanan Ford, böylece müşterilerinin tasarımın odağında kalmasını sağlıyor.

 

Dünyada 10 yetişkinden 8’i için teknoloji ‘iyi bir güç’

Trendlerin, tüketicilerin hayatındaki değişimleri nasıl etkilediğini ortaya koyan 2019 yılı Trend Raporunda, yetişkinlerin teknolojiye yaklaşımına dair dikkat çeken bilgiler öne çıktı:

 

  • Dünya çapında yetişkinlerin neredeyse yarısı, herhangi bir konuda yaşadıkları korkunun kendilerini değişime yönlendirdiğini söyledi; ankete katılanların 10’da 7’si, harekete geçme nedenlerinin değişim olduğunu belirtti.

  • Ankete katılanların %87’si, günümüzde değişimin en büyük itici gücünün teknoloji olduğunda hemfikir; dünyada 10 yetişkinden yaklaşık 8’i teknolojinin “iyi bir güç” olduğuna inanıyor.

  • Dünya çapında yapılan anket, yetişkinlerin %67'sinin, çocuklarının bir yabancıyla seyahat etmelerindense otonom araçta seyahat etmelerini tercih ettiğini ortaya koydu.

  • Ankete katılanların %45'i, mobil cihazlarından ayrılabilen kişilere imrendiklerini belirtti; 10 tüketiciden 7’si, kullandığımız cihazlardan ‘zorunlu bir şekilde’ uzaklaşmamız gerektiği fikrinde birleşti.

  • Yetişkinlerin %84'ü, yaşamlarını iyileştirmek için 2018 yılı boyunca küçük adımlar attıklarını söyledi; bunların %92'si hâlâ bu adımlarla devam ettiklerini söylerken, %83'ü ise değişimin küçük adımlarla ilerlediğinde daha az korkutucu olduğunu kabul etti.

  • Ankete katılan yetişkinlerin %84'ü ise şirketlerin yan fayda olarak “zihinsel sağlık günleri” düzenlemesi gerektiğini belirtti. Bu yanıtı verenler, farklı görüşlerin olumlu değişime sevk ettiğine inanıyor.

  • Ankete katılanların büyük bir çoğunluğu, satın alma işlemi yaptıklarında, genellikle çevresel etkilerini göz önünde bulundurduklarını vurguladı.

  • Katılımcıların %67'si ise teknolojinin işe gitmeyi kolaylaştırdığını belirtti.

2019 ve sonrasında değişimi tetikleyecek eğilimler öngörüldü

Dünya çapında 13 binden fazla tüketiciyle görüşülerek hazırlanan Trend Raporunda dünyadaki değişimi tetikleyen tüketici davranışı eğilimleri hakkında öngörülerde bulunuldu. Raporda, gelecekte etkili olması beklenen tüketici eğilimleri şöyle özetlendi:

 

  1. Teknolojik Ayrım: Teknoloji, gelecekte de dünyaya nasıl bağlandığımız ve dünyayı nasıl gördüğümüz konusunda, her zamankinden daha fazla ve derin bir etkiye sahip olacak. Ancak, teknolojiye erişimi olan ve teknolojinin “iyi bir güç” olduğuna inananlar ile teknolojiye erişimi olmayanlar arasında temel bir ayrım yaşanacak.

  1. Dijital Detoks: İnsanların büyük çoğunluğu hâlâ elektronik cihazlarına bağlı olmalarına karşın, gelecekte bu eğilimin değişeceği öngörülüyor. Araştırmaya göre, birçok insan elektronik cihazlarına bağımlı olduklarını giderek daha fazla fark ediyor ve bu bağımlılıktan endişe duyuyor. Bu farkındalığı geliştiren insanlar, çevrimiçi (online) mecralarda harcadıkları süre nedeniyle kendilerini hesap verebilir kılmanın yollarını arıyor.

  1. Kontrolün İadesi: Kontrolün pek çok kişi için erişilmez göründüğü bir dünyada, en önemlisinin kendisini geliştirmek olduğunu düşünen tüketiciler, hayatlarında kontrolü geri kazanmaya çalışıyor.

  1. Kişilerin Farklı Yüzleri, Seçimlerini Etkiliyor: Sosyal medya, günümüzde tüketicilerin hayatında büyük rol oynuyor. Tüketiciler, gerçekte oldukları kişi ile online mecralarda kendilerini tanıttıkları kişi olarak farklı karakterler üstleniyor. Bu durum, tüketicilerin satın alımlarını ve teknoloji seçimlerini daha çok etkilemesi bekleniyor.

  2. Yaşamak İçin Çalışıyorlar: Rapor, iş hayatına dair algıların değiştiğini ortaya koyuyor. Dünya çapında birçok tüketici, artık, çalışmak için yaşamıyor, yaşamak için çalışıyor. Şirketler de bu nedenle çalışanlarına yan haklar, ücretli izin ve uzatılmış izinlerle birlikte zihinsel gelişime destek olacak fırsatlar sunmaya başlıyor.

  3. Eko-Momentum: Her ne kadar yaşam boyu süren alışkanlıkları değiştirmek zor olsa de artık tüketiciler, çevresel gelişimin insan davranışındaki değişikliklere bağlı olduğunu kabul ediyorlar. Birçok tüketici, artık çevresel ayak izlerini nasıl ve nerede bıraktıkları ve bunu nasıl iyileştirebilecekleri konusunda rehberlik arıyor.

  1. Kolay Cadde: Günümüzde mobilite eskiden olduğu gibi, A noktasından B noktasına gitmek kadar basit görülmüyor. İnsanlar, bir noktadan başka bir noktaya giderken yol boyunca geçirdikleri zamanı da önemsiyorlar. Örneğin Amerikalılar, otomobillerinde tatil için aldıkları zamandan daha fazla zaman harcıyorlar. Bu nedenle insanlar artık, yoldayken işlerini halledebilme becerisine sahip olmayı istiyor ve bu eğilim, eskinin yolculuk deneyimini değiştiriyor.




Bu haber 2557 defa okunmuştur.

Etiketler : ford otosan

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER OTOMOTİV- LASTİK Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
FOTO GALERİ
  • TECO, PETROLEUM İSTANBUL 2019,
    TECO, PETROLEUM İSTANBUL 2019,
  • SİS, PETROLEUM 2019
    SİS, PETROLEUM 2019
  • PETRONET, PETROLEUM İSTANBUL 2019,
    PETRONET, PETROLEUM İSTANBUL 2019,
  • SHELL, PETROLEUM 2019,
    SHELL, PETROLEUM 2019,
  • PETROL OFİSİ, PETROLEUM 2019,
    PETROL OFİSİ, PETROLEUM 2019,
  • PEHLİVAN- PETROLEUM 2019
    PEHLİVAN- PETROLEUM 2019
  1. TECO, PETROLEUM İSTANBUL 2019,
  2. SİS, PETROLEUM 2019
  3. PETRONET, PETROLEUM İSTANBUL 2019,
  4. SHELL, PETROLEUM 2019,
  5. PETROL OFİSİ, PETROLEUM 2019,
  6. PEHLİVAN- PETROLEUM 2019
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
  • Sharz.net Türkiye'nin Her Yerinde Araç Şarj Platformu
    Sharz.net Türkiye'nin Her Yerinde Araç Şarj Platformu
  • Traco Treyler Test
    Traco Treyler Test
  • Tora Memnuniyet Platformu
    Tora Memnuniyet Platformu
  • Kässbohrer Swap Body
    Kässbohrer Swap Body
  • Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
    Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
  • Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
    Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
  1. Sharz.net Türkiye'nin Her Yerinde Araç Şarj Platformu
  2. Traco Treyler Test
  3. Tora Memnuniyet Platformu
  4. Kässbohrer Swap Body
  5. Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
  6. Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
VİDEO GALERİ
YUKARI