04-11-2015 12:20:53 Son Güncelleme: 04-11-2015 12:23:53

GO Bayi Buluşması, ‘Büyük Konsey’e dönüştü

Türkiye’nin yeni nesil yakıt istasyonu GO’nun düzenlediği bayi buluşması, işlevselliğinin yanı sıra katılım yoğunluğu ve tanınan ‘söz hakkı’ ile adeta ‘Büyük bir Konsey’e dönüştü.
GO Bayi Buluşması, ‘Büyük Konsey’e dönüştü

Akaryakıt sektörünün genç ve dinamik markası GO’nun, tüm Türkiye’de yaygın yeni nesil yakıt istasyonlarına yönelik düzenlediği ilk bayi buluşması, önceki hafta sonu Kıbrıs’ta gerçekleşti. Cratos Premium Hotel’de gerçekleştirilen 1. GO Bayi Buluşması’na, GO bayileri ile GO çalışanlarından 130 kişinin üstünde katılımcı oldu.

GO, geleneğini İpragaz’dan renklerini yollardan aldı

1. GO Bayi Buluşması, İpragaz Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Aratay’ın toplantı bölümündeki konuşması ile başladı. Yoğun yurtdışı programı nedeniyle toplantıya katılamayan İpragaz CEO’su Selim Şiper’in mesajını da ayrıca bayilere aktaran Eyüp Aratay, İpragaz ve GO’nun başarılarla dolu hikayelerini özetledi. İpragaz’ın, Türkiye’de LPG’nin; 1961 yılına kadar rafineri bacasında yakılan bir atık konumunda iken, kurduğu ilk dolum tesisi ile dev bir sektör oluşunun önünü açtığını vurgulayan Aratay, “İpragaz o günden bu yana yaptığı her işi, attığı her adımı Türkiye’nin de layık olduğu gibi, hep en iyi, en kaliteli şekilde ve uluslararası standartlarda gerçekleştirdi. Adil bir yaklaşım ile kurduğu ve girdiği tüm pazarları geliştirmeye odaklandı. O nedenle hep Türkiye’nin markası oldu, adı hep ‘kalite’ ve ‘güven’ ile anıldı. İpragaz, zaman içinde sunduğu enerji kaynaklarını çeşitlendirdi; tüplü LPG türevlerini, teknolojilerini geliştirdi, Türkiye’nin ilk resmi belgeli otogaz istasyonunu açtı, dökme LPG ve LNG pazarlarına öncülük etti. Aynı zamanda elektrik sektöründe serbest tüketicilere hitap eden İpragaz Elektrik’i yarattı. İpragaz’ın 4 temel enerji ihtiyacını tek çatı altında karşılayabilen markaya dönüşmesindeki tamamlayıcı ve son unsur ise GO oldu. GO, alışılagelmiş adı ile akaryakıt, Türkiye’de benzinin önüne geçen otogaz gerçeği ile ise artık bizim özellikle ‘yakıt’ olarak adlandırdığımız bu sektöre yarım asrı aşan İpragaz kalite ve güvencesini yansıttı” dedi.

GO’nun istasyon bazında satış başarısı dikkat çekici

Akaryakıt sektörüne girmek için mevcut bir zinciri satın alma, adını ya da markasını değiştirme gibi birçok daha kolay yöntemin olduğuna dikkat çeken Eyüp Aratay, “Ancak İpragaz, her zaman olduğu gibi en doğruyu, kendine yakışanı yapmayı tercih etti ve temeline kurumsal kültürünü koyduğu, gücü, kalitesi ve güvencesi ile filizlenen yeni bir markayı, GO’yu yarattı. Henüz bir fikir olduğu günden bu yana GO’nun tüm süreçlerinde, uluslararası boyutlarda çok yoğun ve titiz çalışmalar gerçekleştirdik. Dünya çapında danışmanlarla çalıştık ve uluslararası standartlarda bir marka ortaya çıkarttık. GO renklerini yollardan, DNA’sının temel taşlarını İpragaz’dan aldı. GO’nun misyonu; insana, geleceğe, yasalara ve araçlara saygı üzerine inşa edildi. Türkiye’de tüm sektörler için bir ilk olan BADO felsefesini benimsedi” şeklinde konuştu. GO’nun yolların ‘en yaygın’ değil, ‘en saygın’ markası olmak istediğinin altını çizen Aratay, “Bu nedenle bizler, GO ile aynı ruh ve hayat bakışına sahip olan sizlerle yolumuza devam ediyoruz. Müşterilerimizin yanı sıra istasyon bazında satış oranlarımızın da işaret ettiği gibi; yüksek ürün kalitesi ve adil hizmet yaklaşımı ile GO, kısa sürede yolların aranan markası oldu. Bunda hiç şüphesiz GO’nun felsefesini yollara taşıyan, müşterilerimize birebir yansıtan siz değerli bayilerimizin de payı büyüktür” dedi.

Sektördeki her gelişme, GO’nun ne kadar
iyi ve doğru kurgulandığını işaret ediyor…

1. GO Bayi Buluşması’nda toplantının ikinci bölümünde ise GO Satış Müdürü Hakan Çelik, küresel ve ulusal ekonomi ile dünya ile ülke ölçeğinde sektörel gelişmeleri paylaştı. GO’nun, istasyon bazında satış başarısı açısından da diğer markalardan ayrıştığını belirten Hakan Çelik, “Yaklaşık 125 milyar dolarlık bir büyüklüğe sahip ve 60 milyara yakın vergi katkısı sağlayan bu sektörde yaşanan her gelişme; BADO felsefemizin ne kadar doğru olduğunu ve GO’nun ne kadar iyi kurgulandığını da işaret ediyor” şeklinde konuştu.

GO Bayi Buluşması, ‘Büyük Konsey’e dönüştü

Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Aratay’ın tekrar kürsüye çıkarak genel bir değerlendirme yaptığı toplantının son bölümünde ise bayilere ‘söz hakkı’ tanındı. Tüm işlevselliği ile adeta ‘Büyük bir Konsey’e dönüşen bu bölümde GO’nun çeşitli departmanlarını temsil eden yetkililerin tamamı sahneye çıkarak, bayilerin sorularını yanıtladılar, sorun ve çözüm önerilerini birlikte değerlendirdiler.

Bayi Konseyi ilk dönem temsilcilerine plaket verildi
Linet, başarılı sahne performansı ile geceyi renklendirdi

1. GO Bayi Buluşması’nın öğleden sonraki bölümünde gerçekleştirilen şehir turuna katılan GO bayileri, akşam ise gala yemeğine katıldılar. GO Bayi Konseyi’nin tamamlanan ilk döneminde görev alan bayilere katkılarından dolayı teşekkür eden Eyüp Aratay, yeni dönem konsey üyelerine ise başarılar diledi. İlk dönem konsey üyesi bayilere teşekkür plaketlerinin de sunulduğu gala gecesinde eşsiz yorumu ile Linet sahne aldı. Şarkıları, renkli ve başarılı sahne performansı ile GO’nun gala gecesini renklendiren Linet, daha sonra ise GO bayi ve yetkilileri ile bir arada aile fotoğrafı çektirdi. 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI