08-07-2014 09:16:01 Son Güncelleme: 08-07-2014 09:22:01

İkinci GO Bayi Konseyi toplandı

Özgün birçok özelliğiyle Türkiye akaryakıt sektöründe yeni bir dönem başlatan GO, ikinci Bayi Konseyi’ni de gerçekleştirdi. İstanbul’un ardından ikincisi Ankara’da düzenlenen Bayi Konseyi ile GO, yönetim ve karar aşamalarında bayilere söz hakkı tanıyor.
İkinci GO Bayi Konseyi toplandı

Türkiye’nin yeni nesil yakıt istasyonları GO’nun ikinci Bayi Konseyi, 25 Haziran 2014 tarihinde, İpragaz Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Aratay ve GO Satış Müdürü Hakan Çelik’in ev sahipliğinde, Ankara JW Marriott Otel’de düzenlendi. GO’nun ikinci Bayi Konseyi, tüm GO bayilerini temsil eden 10 GO bayisi ve GO yetkililerinden oluşan toplam 20 kişilik bir grup ile gerçekleşti.

2. GO Bayi Konseyi’nde hem ekonomi hem de sektör masaya yatırıldı

Birçok eşsiz özelliği ile yeni bir dönem başlatan GO, üstün yakıt ve hizmet kalitesi, yüksek ekolojik hassasiyetlerinin yanı sıra yarattığı özgün Bayi Dostu – BADO felsefesi ile de Türkiye akaryakıt sektöründe fark yaratıyor. Sadece akaryakıtta değil, Türkiye’deki tüm sektörlerde ilk ve tek olan GO’nun geliştirdiği BADO felsefesi kapsamında düzenlenen 2. GO Bayi Konseyi’nde ilk etapta, İpragaz Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Aratay’ın, akaryakıt sektörü, ekonomik trendler vb. detaylarla sunduğu genel durum değerlendirmesi ele alınarak, ülke ve sektör bazında genel büyük tablo şekillendirildi.

“Ben olsaydım” serbest forumunda GO bayileri konuştu

Daha sonra sırasıyla “Akaryakıt sektöründe tavan fiyat ile ne oldu, neler olacak?” konusunun tartışıldığı 2. GO Bayi Konseyi’nde, “genel satış bilgileri”, “genel açılış bilgileri”, “yakıt dışı satışlar durum değerlendirmesi” gibi konular ele alındı. GO’nun hem satış hem de açılışlarla geliştirdiği güçlü performansın ortaya konduğu çalışmalar sonunda ise bayi görüşlerinin öne çıktığı “ben olsaydım” başlıklı serbest forum gerçekleştirildi. Bayi görüşlerinin tespiti ve geliştirildiği bu serbest forumun ardından ise konseyde GO CARD uygulamaları ve kampanyalar ele alındı.

 “Bayi Dostu – BADO’nun, hiçbir sektörde benzeri yok”

Akaryakıt sektörünün en genç markası olmasına karşın GO’nun, birçok açıdan üstün nitelikleriyle kısa sürede yolların aranan yakıt istasyonu olduğuna dikkat çeken Eyüp Aratay, “GO, renklerini yollardan, şeklini, felsefesini ve güvencesini ise ‘Mavi Dev’ İpragaz’dan aldı. Kısa sürede yakalanan başarı, markayı yaratan bizlerin olduğu kadar, bu markayı sahaya doğru şekilde yansıtan, tüketiciye ulaştıran siz değerli bayilerimizin de eseridir” dedi. GO’nun geliştirdiği özgün BADO felsefesine de değinen Aratay, “İpragaz’ın ana omurgasını, bayilerimiz oluşturmaktadır. Bizim faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlardaki ilk amacımız, sizlerin de olduğu gibi ‘müşteri memnuniyeti’dir. Ancak bizim en az buna yakın bir diğer önceliğimiz ise ‘bayi memnuniyeti’dir. Birçok örnekte de görüldüğü gibi biz, bayilerimizin kazanmasını, güçlü olmasını düşünen, bu doğrultuda çaba gösteren bir grubuz. Açılımı ‘Bayi Dostu’ olan BADO da, bu önceliğimizle, bu yaklaşımımızla geliştirdiğimiz ve sadece GO’da olan bir felsefe. Salt markanın değil, bayilerinin de yararına olan başka benzer bir sistem, sadece akaryakıt pazarında değil, hiçbir sektörde yok” açıklamasında bulundu.

 

 

GO bayileri, kazanıyorlar, yönetimsel süreçlere dahil oluyorlar...

GO bayilerine, pazar gerçekleri doğrultusunda adil bir ticari yaklaşım gösterileceğine dair verdikleri sözü de hatırlatan Eyüp Aratay, gerçekleştirdikleri Bayi Konseyleri ile hem iki tarafın da kazandığı bir iş modeli gerçekleştirdiklerini, hem de GO bayilerine yönetimsel süreçlerde söz hakkı verdiklerini vurguladı. Aratay, “BADO; sadece tek bir tarafın kazanacağı değil, ‘kazan kazan’ ilkesi ile daima adil şartlar ne gerektiriyorsa, o çerçevede iki tarafın da kazanacağı bir iş modeli demek. Bunun da güvencesi, İpragaz’ın 50 yılı aşkın iş yapma biçimi, tutkusu ve kalitesidir. GO ayrıca, bugüne kadar yapılmamış bir şeyi daha vaat ediyor. Diyor ki; ‘yönetimsel süreçlerde benimle birlikte olacak bayilerime söz hakkı veriyorum’. Bu doğrultuda bugün ikincisini gerçekleştirdiğimiz ‘GO Bayi Konseyleri’ ile bayilerimiz; şirketin yönetimsel süreçlerine fikirsel katkılarda bulunduğu gibi, karar alma süreçlerinde de kendilerini bulabiliyorlar” şeklinde konuştu.

 

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI