16-01-2013 13:23:53

İpragaz’in akaryakıt dağıtımındaki markası: ‘GO’

’Mavi Dev’, LPG, LNG ve Elektrik’ten sonra akaryakıta da adım atarak, enerji şirketine dönüşüyor Türkiye enerji sektörünün “Mavi Dev”i İpragaz, gerçekleştirdiği birçok ‘ilk’ ve ‘en’lerin yanı sıra önemli bir adım daha atarak GO markası ile akaryakıt sektörüne de giriyor. İpragaz, öncülük ettiği LPG’nin yanı sıra başarılarını Avrupa’ya taşıdığı LNG dağıtımı ve geçtiğimiz yıl başlayan ‘elektrik toptan satışı’nın ardından akaryakıt alanına da girerek, artık “tek çatı altında komple çözümler sunan” bir enerji markasına dönüşüyor.
İpragaz’in akaryakıt dağıtımındaki markası: ‘GO’

Türkiye enerji sektörünün “Mavi Dev”i İpragaz, gerçekleştirdiği birçok ‘ilk’ ve ‘en’lerin yanı sıra önemli bir adım daha atarak GO markası ile akaryakıt sektörüne de giriyor. İpragaz, öncülük ettiği LPG’nin yanı sıra başarılarını Avrupa’ya taşıdığı LNG dağıtımı ve geçtiğimiz yıl başlayan ‘elektrik toptan satışı’nın ardından akaryakıt alanına da girerek, artık “tek çatı altında komple çözümler sunan” bir enerji markasına dönüşüyor.

Türkiye LPG pazarının lider oyuncusu İpragaz; 1961’de kurulduğu günden bu yana sürdürdüğü başarılı çalışmalarını, bir “enerji ve hizmet şirketi” olma yolunda yeni ve önemli yatırımlara imza atarak devam ettiriyor. Türkiye’de LPG’yi, rafineri bacasında yakılarak atılan bir atıkken dev bir sektöre dönüştüren İpragaz, LNG ve 1 Ekim 2012’de başlattığı elektrik toptan satışının ardından Ocak 2013 itibariyle yaratım sürecini tamamladığı “GO” markası ile artık Akaryakıt Dağıtımı’na da start veriyor.

52 yıllık köklü geçmişi ile Türkiye’de bir çok ‘ilk’e ve ‘en’e imza atan İpragaz, tüplü pazarın daralması ile birlikte organik büyümeyi pekiştirecek Marinegas, LPG Forklift, Freepoint ve LPG PRO gibi birçok inovasyon projesini hayata geçirmesinin ardından şimdi de; “enerji şirketi” olma yolundaki dönüşüm sürecini Akaryakıt Dağıtım işiyle taçlandırıyor.

Uzun ve titiz bir hazırlık dönemini tamamlayan İpragaz, akaryakıttaki markası GO’nun ve ilk demo istasyonunun, basın mensupları ve sektör temsilcilerine yönelik ön tanıtımını, 16 Ocak’ta gerçekleştirdi. Otogaz segmentinde müşterisi ile yaratmış olduğu özel sinerjiyi, bu önemli adımla birlikte mevcut pazar koşulları dahilinde akaryakıt müşterilerine taşıyabilme hayalini paylaşan İpragaz yönetimi, GO akaryakıt zincirinin kurulmasında stratejilerinin BADO (Bayi Dostu) modeli olacağını açıkladı.

Dünya devi SHV Energy’nin ikinci büyük ve önemli şirketi konumunda bulunan İpragaz, aynı zamanda grubunu LNG, Elektrik ve Akaryakıt pazarları ile tanıştıran ilk şirket olma özelliğini de taşıyor.

İpragaz, 2011 yılı itibariyle 2,6 milyar cirosu, 450 bin ton LPG satışı ve 1250 çalışanı ve yarattığı 15 bin kişilik dolaylı istihdam ile müşterilerine; İpragaz, Bizimgaz ve Exengaz olarak üç farklı marka altında 81 ildeki 1053 lisanslı bayisiyle otogaz hizmeti, İpragaz, Bizimgaz ve Worldgas markaları ve tüm Türkiye’ye yaygın 2656 bayisiyle tüp gaz hizmeti ve 12.703 müşterisine de dökme LPG ve LNG hizmeti veriyor.

  •   Etiket
  •   Okuma Bu haber 3374 defa okunmuştur.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI