05-10-2019 10:51:50 Son Güncelleme: 09-03-2024 00:14:50

İPRAGAZ’IN DİNAMİK MARKASI GO, 150. YENİ NESİL YAKIT İSTASYONUNU DİYARBAKIR’DA AÇTI

Türkiye’nin köklü enerji markası İpragaz çatısı altındaki en genç, aynı zamanda Türkiye akaryakıt sektörünün yenilikçi ve dinamik markası GO, yeni nesil yakıt istasyonları zincirini genişletmeye devam ediyor. GO’nun 150’nci istasyonu olan Özmiranlı Petrol, Diyarbakır’da düzenlenen bir törenle hizmete açıldı. 150 Yeni Nesil Yakıt İstasyonu ile Türkiye’nin 55 ilinde GO ayrıcalıklarıyla hizmet verdiklerini belirten İpragaz CEO’su Eyüp Aratay, Diyarbakır’da hizmete açtıkları Yeni Nesil İstasyon ile öncelikli hedefleri olan 150 istasyona ulaştıklarını ve bu bakımdan ayrı bir öneme sahip olduğunu söyleyerek, şimdiki hedeflerini 300 istasyona taşıdıklarını açıkladı.
İPRAGAZ’IN DİNAMİK MARKASI GO,  150. YENİ NESİL YAKIT İSTASYONUNU DİYARBAKIR’DA  AÇTI

Kendisi ile aynı ruhu taşıyan bayileriyle emin adımlarla büyüyen GO’nun 150’nci Yeni Nesil GO Yakıt İstasyonu Özmiranlı Petrol, Diyarbakır’da düzenlenen özel bir törenle hizmete girdi. GO bayisi Özmiranlı Petrol – Abdurrahman Tanrıverdi ev sahipliğini yaptığı Diyarbakır, Kayapınar, Fırat Mahallesi, Urfa Bulvarı üzerindeki 150’nci GO istasyonunun açılış törenine, İpragaz CEO’su Eyüp Aratay, İpragaz ve GO yetkililerinin yanı sıra yerel yöneticiler, iş dünyasının temsilcileri ile vatandaşlar da büyük ilgi gösterdi.

“Bayilerimiz ile birlikte büyüyoruz.”

GO’nun ‘Bayileri ile birlikte büyüme’ stratejisine vurgu yapan İpragaz CEO’su Eyüp Aratay, “GO’nun Yeni Nesil Yakıt İstasyonları zincirine katılan her yeni halkamız, sektör ortalamalarının üzerinde başarı gösteriyor. Üstün hizmet kalitemizde çıtayı her geçen gün daha da yukarılara taşıyor” dedi.

“GO, 5 yıldızlı sertifika ile tescillediği başarısını, 5’nci yılında üç farklı dalda ödül alarak taçlandırdı”

 

 

 GO’nun uluslararası standartlarda yaratılmış bir marka olduğuna vurgu yapan Aratay, “ Sektöre, kendine has birçok özelliği de beraberinde getiren, felsefesinden, ürün ve hizmet kalitesinden taviz vermeyen GO’nun başarıları henüz yollara çıktığı 5’inci yılında uluslararası arenada tescillendi. GO sunduğu hizmet ile 2017’de, Avrupa Birliği resmi performans yönetim modeli olan EFQM Mükemmellikte Yetkinlik Tanıma Programı kapsamında Türkiye Kalite Derneği tarafından değerlendirildi ve henüz 5’inci yılında “5 Yıldızlı Mükemmellikte Yetkinlik” sertifikası ile ödüllendirildi. Küresel prestije sahip bir başka program olan “Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri”nde de GO CARD ile ‘En İyi Pazarlama Çözümleri’ ve ‘En İyi Teşvik Yönetim Çözümü’ kategorilerinde altın, ‘Müşteri Etkileşimini Artırma’ kategorisinde ise bronz ödülü, Şubat 2018’de Las Vegas’da düzenlenen törenle alarak, uluslararası arenada kalitemizi bir kez daha tescillemiş olduk. 5 yıldızlı sertifika ile girdiğimiz ve 3 ayrı ödül aldığımız 5’nci yılımızda 150’nci istasyonumuzu hizmete açmaktan gurur duyuyoruz” diye konuştu.

 

 

Halihazırda 400.000’i aşkın GO CARD kullanıcısının, açılan her istasyonla birlikte daha da attığını belirten Aratay, “GO CARD aktif kullanım oranları da sektör ortalamasının üzerinde” açıklamasında bulundu.

 

 

GO,  “Mutlu Müşteri” için istasyonlarını düzenli olarak denetliyor..

 

“Mutlu müşteri” felsefesi doğrultusunda müşteri memnuniyetini en iyi şekilde sağlayabilmek adına düzenli olarak GO istasyonlarında farklı araştırma metotlarıyla müşteri memnuniyetinin ölçüldüğünü de belirten Eyüp Aratay, “Örneğin 5.500’ü aşkın gizli müşteri ziyareti ile her ay istasyonlarımızı, verdiğimiz hizmetleri düzenli olarak denetliyoruz. Hatta bu ölçümlemelerimiz, istasyonlarımız, bayilerimiz tarafından da benimseniyor ve bu konuda başarılı olabilmek için yoğun çaba harcıyorlar. Yine bu kapsamda, Türkiye genelinde müşterilerimize hizmet veren yaklaşık 2.500 çalışanımıza eğitim verildi ve verilmeye devam ediyor. Eğitimlerimizde şirketimiz, politikalarımız, yakıtlarımız, hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti, GO CARD sadakat kart sistemi, sürdürülebilirlik, SEÇG, madeni yağ partnerimiz MOBIL gibi benzeri birçok farklı konuda bayilerimize ve bayi çalışanlarımıza bilgi veriyoruz” dedi.

 

 

GO’nun  yeni hedefi  300 bayi

 

150 Yeni Nesil Yakıt İstasyonu ile Türkiye’nin 55 ilinde GO ayrıcalıklarıyla hizmet verdiklerini belirten Aratay, GO’nun Yeni Nesil İstasyon zincirindeki 150’nci istasyonumuz bizler için ayrı bir önem taşıyor. Zira öncelikli hedefimiz 150 istasyondu. Şimdiki yeni hedefimiz ise 300 istasyon. 150’nci istasyonumuz Özmiranlı Petrol’ün sahibi olan Abdurrahman Tanrıverdi aynı zamanda GO’yu Diyarbakır’a ilk taşıyan isim. Diyarbakır’daki ilk Yeni Nesil GO İstasyonu olan Miranlı Petrol’ü 2015 yılında hizmete sokmuştuk. Şimdi ikincisi ve üstelik 2018 yılı için koyduğumuz hedeflerden biri olan 150’nci Yeni Nesil Yakıt İstasyonumuzu kendisiyle birlikte açıyoruz. Bu vesile ile GO ailesine katılan yeni istasyonumuzun hayırlı uğurlu olmasını diliyorum ve GO olarak 5’inci yılımızda 150’nci istasyonumuza ulaşmaktan dolayı duyduğum gurur ve onuru sizlerle de paylaşmak istiyorum” dedi.

 

 

Diyarbakır’daki Yeni Nesil GO Yakıt İstasyonu sayısı 7’ye ulaştı

 

Medeniyetler şehri Diyarbakır’ın GO için, ayrı bir önemi ve özel bir yeri bulunduğuna da dikkat çeken Eyüp Aratay, konuşmasını “Bu yeni istasyonumuzla birlikte Diyarbakır’da hizmet verdiğimiz bayi sayımız da 7’ye çıktı. Diyarbakırlıların GO markamıza gösterdiği ilgi de bizlere mutluluk veriyor.” sözleri ile tamamladı.

 

 

“GO’nun 150’nci istasyonu olmak ayrı bir gurur kaynağı”

 

GO bayisi Abdurrahman Tanrıverdi ise, GO’nun Türkiye’de doğmuş küresel bir marka olarak algılandığına dikkat çekerek , “GO birçok açıdan olduğu gibi tasarımı ile de fark yaratan bir marka. Böylesine özel ve özgün bir marka ile müşterilerimize, Diyarbakır’daki ilk ve 150’nci Yeni Nesil GO Yakıt İstasyonlarının sahibi olarak hemşerilerimize hizmet veriyor olmak, bizim için ayrı bir gurur kaynağı” açıklamasında bulundu.

 

 

GO, Bayi Konseyleri ile sektöründe bir ilki gerçekleştirdi

 

Türkiye’de bir ilk olarak Bayi Dostu – BADO felsefesini geliştiren GO, bayileriyle “kazan-kazan” ilkesine bağlı olarak, adil bir ticari yaklaşım içinde çalışıyor ve bayilerine işlerini geliştirme imkanı tanıyor. Bayi Dostu – BADO yaklaşımı ile ‘bayisiyle birlikte büyüme’ stratejisine odaklanan GO, ‘Bayi Konseyleri’ ile sektöründe bir ilki gerçekleştirerek, birçok sektörde birçok firmaya örnek oldu. Faaliyete geçtiği günden itibaren yönetim ve karar alma aşamalarında bayilerine söz hakkı tanıyacağını vurgulayan GO, BADO felsefesi kapsamında 2 bayi konseyi dönemini tamamlayarak, 3’üncü dönemin hazırlıklarını sürdürüyor. Bu yaklaşımla GO’nun Yeni Nesil Yakıt İstasyon zincirine katılan her yeni halka, sektör ortalamalarının üzerinde başarı gösteriyor, yollardaki hizmet kalitesinde çıtayı her geçen gün daha da yukarılara taşıyor.

GO ‘nun kurumsal kimliğindeki yeşil, gri ve beyaz neyi simgeliyor?

 

İpragaz çatısı altında uzun ve titiz bir hazırlık süreci ile küresel standartlarda oluşturulan GO, “insana, geleceğe, araca ve yasalara saygı” kuruluş felsefesiyle ilk istasyonunu 16 Mayıs 2013’te Konya’da açtı. Tasarımında yollardan ilham alan GO’nun kurumsal kimliğindeki yeşil renk, trafik ışığının hareket ve dinamizmini, gri renk, yolların asfaltını ve ilerleyişini, beyaz renk ise yolların şeritlerini ve İpragaz’ın kılavuzluğunu simgeliyor.

 

 

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI