13-02-2014 21:17:07

İstanbullines Denizcilik A.Ş. Genel Müdürü Bülent Şafak kamuoyunu bilgilendirdi

İstanbullines Denizcilik A.Ş. Genel Müdürü Bülent Şafak, son günlerde medyada yer alan, sefer noktalarından, Tavşanlı liman sahasının kiralanması ile ilgili haber ve yorumlara ilişkin kamuoyunu doğru bilgilendirmek adına açıklamalarda bulundu.
İstanbullines Denizcilik A.Ş. Genel Müdürü Bülent Şafak kamuoyunu bilgilendirdi

İstanbullines Denizcilik A.Ş. olarak bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da tüm ticari faaliyetlerini var olan yasalara ve hukuka uygun olarak yürüttüklerini ve yürütmeye devam edeceklerinin önemini belirten Bülent Şafak, halen Tavşanlı Belediyesi’nin bühyesinde yürütülen ihale sürecini yönlendirebilecek herhangi bir açıklama yapmayı uygun bulmadıklarını dile getirdi.  Bülent Şafak, Eskihisar-Tavşanlı hattında hizmet vermeye başladığı günden beri yolcu odaklı kamu faydasını esas alan hizmet ilkeleri gereğince bazı detayları kamuoyu ile paylaştı. Bülent Şafak şu açıklamalarda bulundu.

Hız, konfor ve yolcu memnuniyeti

İstanbullines olarak Temmuz 2013’te açtığımız Eskihisar-Tavşanlı hattında 3 yeni gemi ile başladığımız seferlerimizde bugüne kadar 250 binin üzerinde araç ve 1,5 milyonun üstünde yolcumuzu misafir ettik. Eskihisar - Tavşanlı hattındaki 7/24 kesintisiz feribot seferlerimizle bayram ve tatil günlerinde oluşan uzun kuyruk çilesinin son bulmasını sağladık. Her misafirimize sunduğumuz mini ikramlarla (börek veya tost ve çay) misafirlerimizin yolculuğunu keyifli ve lezzetli hale getirdik. Körfezdeki özellikle ticari yük taşıyan araçların önemli bir kısmını deniz yoluna yönlendirerek trafik yoğunluğunun azalmasına katkıda bulunduk. Tek firmanın çalıştığı dönemlerde 45–55 dakika süren deniz geçişini yeni gemilerimizi ile 30 dakika ortalamaya indirerek misafirlerimizin zamandan kazanmasını sağladık.

İstanbullines ile rekabet kalite ve fiyata yansıdı

İstanbullines olarak deniz taşımacılığındaki RO-RO tecrübemizi Eskihisar-Tavşanlı hattına aktarırken oluşacak olan rekabetin hattı kullanan tüm misafirlerimiz için kalite, hız ve ekonomik fiyatlara ulaşabilmesi ile sonuçlanmasını arzu ettik. Bu amaçla en son 3 Şubat’ta uygulamaya başladığımız gidiş dönüş kampanyamız ile % 33’e kadar daha ucuz fiyatlarla araç taşımaya başladık. İstanbullines’la giden bir otomobil 60 TL yerine 40 TL’ye geri dönebiliyor.

Tekelleşmenin yolcuya yansıması yüksek fiyatlar

Eskihisar-Tavşanlı hattında ikinci şirket olarak taşımacılık hizmeti vermeye başlamamız ile birlikte hız, konfor, ekonomik fiyatlar ve servis kalitesindeki artışın rakiplerimiz içinde aynı sonuçları doğurmuş olmasını isterdik. Ancak hizmet vermeye başladığımız günden beri rekabetçi pazarı hazmedemeyen tekelci aklın yolcuya yansıyan ekonomik fiyat hız ve konfor için çabalamak yerine tekelci yapısını korumaya dönük adımlarını hattı kullanan insanlarımızın lehine olarak yorumlamak mümkün değildir. Hatırlanacağı gibi geçtiğimiz yıllarda hatta tek şirket faaliyette iken “dinamik fiyatlama” sistemi gerekçesiyle Eskihisar-Topçular hattında şu ankinin 2 katına varan fiyatlarla yolcu ve araç taşınmış ve yolcuların şikayeti ve isyanı kamuoyuna da yansımıştı.

Limanlar, belediyelere gelir sağlıyor

İstanbullines olarak hattı kullanan misafirlerimiz lehine şirket politikamızın gereği olarak yaptığımız son çift yön kampanyası ile hem doluluk oranlarımız hem de geçen araç sayımızda artış sağlandı. Bu sayede haberlerde bahsi geçen liman sahasını kullandığımız Belediye’ye daha yüksek oranlarda araç başı gelir payı aktararak kamu kurumlarının bütçesine gelir sağladık. Bu da gelir elde eden idarenin bölgeye ve sakinlerine daha iyi hizmet sunması anlamına gelecektir.

İstanbullines olarak Eskihisar-Tavşanlı hattımızda misafirlerimizi memnun edecek rekabetçi tüm uygulamaları yolcu odaklı ve kamu faydası gözeterek hayata geçirmeye devam edeceğimizi tüm misafirlerimize ve kamuoyunun dikkatine saygıyla sunarız.

 

  •   Etiket
  •   Okuma Bu haber 3808 defa okunmuştur.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI