22-05-2016 16:59:40 Son Güncelleme: 22-05-2016 18:15:40

IVECO Ödüllü YENİ EUROCARGO’nun Türkiye lansmanını Comvex’de gerçekleştirdi.

Iveco, 21-24 Mayıs tarihleri arasında bu yıl 5.’si gerçekleştirilen COMVEX İstanbul Ticari Araçlar, Otobüs ve Tedarik Sanayii Fuarı’na yeni Euro 6 araçlarıyla ve Yeni Eurocargo’nun tanıtımı ile damgasını vurdu.
IVECO Ödüllü YENİ EUROCARGO’nun Türkiye lansmanını Comvex’de gerçekleştirdi.

Iveco, “Şehirlerin Sevdiği” araç olan Yeni Eurocargo’nun Türkiye tanıtımını COMVEX’te gerçekleştirdi. İki ayrı modeli 100E19 ve 150E21 ile fuarda yerini alan Eurocargo, şehiriçi taşımacılıkta insana ve çevreye yönelik duyarlılığı ile öne çıkıyor.  Iveco, fuarda araçlarını “Sürdürülebilir taşımacılık için iş ortağınız” sloganıyla sergiledi. Iveco’nun değerleri “teknoloji, düşük sahiplik maliyeti, sürdürülebilirlik ve iş ortaklıkları” COMVEX’in ana teması ile örtüşüyor.

 

Iveco Türkiye Genel Müdürü Roberto Camatta ve Pazarlama Müdürü Tansu Giz Comvex’deki standlarında sergilenen Euro 6 modellerinden ağır sınıfta “ 2013 Yılın Kamyonu” Stralis ve Astra , orta sınıfta “ 2016 Yılın kamyonu” yeni Eurocargo ve hafif sınıfta “2015 Uluslararası Yılın Vanı” Daily  tanıtımını gerçekleştirdiler.

 

 

2016 YILININ KAMYONU YENİ EUROCARGO’nun TÜRKİYE LANSMANI YAPILDI

 

Iveco Türkiye Genel Müdürü Roberto Camatta , “ Türkiye ticarî taşımacılık sektörünün profesyonelleri için yapılan en önemli etkinliklerinden biri olan COMVEX’te, her yıl olduğu gibi bu sene de yer alıyor ve en karakteristik,  ödüllü ürünlerimizi  tanıtıyoruz. “ 2016 Yılın Kamyonu “ ilan edilen yeni Eurocargo’yu Türkiye’de ilk olarak hedef kitle ve sizlerle buluşturuyoruz. Eurocargo sadece baştan aşağıya yenilenmedi aynı zamanda Euro 6 regülasyonuna uygun motorlarında Hı -SRC sistemi(Yüksek Verimlilikli SCR)  kullanıldı. HI-SCR sistemi, egzoz gazının resirküle edilmesi yerine temiz havanın alınması prensibiyle yanma sürecini değiştirmeyen yegâne salınım kontrol çözümü sunuyor. SRC sisteminde EGR sisteminde olduğu gibi dizel partükül filtresini temizlemek için belli zamanlarda kamyonu kenara çekip aktif rejenerasyon yapmaya gerek yok. Aktif rejenerasyon fazla yakıt tüketimi ve zaman kaybı anlamına geliyor. Bu anlamda Yeni Eurocargo motor, güvenlik, konfor, düşük maliyet ve çevresel sürdürülebilirlik konusunda büyük yenilikler sunuyor. “ diye konuştu.

 

 

 

EURO 6 STRALIS YÜZDE 4.5 DAHA AZ YAKIT TÜKETİYOR

 

Fuardaki Iveco standında ağır araçlara ayrılan alanda ise yolda kullanım için piyasaya yeni çıkan Hi-SCR (Yüksek Verimlilikli SCR) özellikli Euro 6 normlarına uygun iki Stralis modeli sergilendi. Hi-Way (AS440S46 FPLT) ve Hi-Road (AT440S46 T/P) daha çok uluslararası taşımacılık için düşünülmüş. Her iki model de mafsallı ve AEBS (Gelişmiş Acil Fren Sistemi), BAS + EBS, LDWS (Şerit Takip Uyarı Sistemi), DAS (Sürücü Dikkat Desteği) ve ESP (Elektronik Stabilite Programı) barındırıyor.

 

Yeni Eurocargo’da olduğu gibi Stralis kamyonlarında da sadece Hı- SRC sistemini kullandıklarını ifade eden Camatta, sadece Hı-SRC sistemini kullanan fuardaki tek markanın Iveco olduğuna dikkat çekti.

 

Camatta, Stralis ve Astra modellerine  ilişkin ” Stralis “2013 yılı yılın kamyonu” olarak seçilmişti. Sıra dışı bir çözüm olan Hi-SCR’nin kullanılmasıyla artık EGR’ye ihtiyaç duyulmuyor ve bu sayede sahiplik maliyetinde belirgin bir düşüş sağlanıyor. Optimize edilmiş aerodinamik, aktarma aksamı ve Hi-SCR’nin bir araya gelişiyle Euro 6’lı Stalis’ler Euro 5’li öncüllerine göre yüzde 4.5 daha az yakıt tüketiyor.

Astra da Iveco ailesinin bir üyesi. Sadece Off-Road misyonu için üretilmiş bir kamyon. Iveco’nun inşaat kamyonu Trakker bu fuarda yer almıyor ama onun da şampiyonluk ödülü bulunuyor. Trakkerin 2016 Paris Dakar Rallisi”nde şampiyonluk ödülü var. Astrada da emisyon sistemini Euro 6 motorlarında EGR ile değil sadece SCR sistemi ile karşılıyoruz. “ diye konuştu.

 

DAILY’NİN 8 OTOMATİK İLERİ VİTESLİ HI-MATIC VERSİYONU

 

Hafif Ticari araç segmentinde sergilenen modeller arasında 35C15 H1 şasi kabin (10-19 metreküp aralığında mevcut), 19,6 metreküplük kargo hacmine sahip 70C15 ve ayrıcalıklı 8 ileri otomatik vitesiyle öne çıkan 16 metreküplük yeni Daily Hi-Matic panel van yer aldı

 

“2015 Yılın Vanı” seçilen hafif araç kategorisinin yıldızı Daily’ in, standart ve 8 otomatik ileri vitesli Hi-Matic versiyonuyla sektöründe tek ticari araç olduğunu ifade eden Camatta, ““ Yeni Daily panel van yüksek standartlarda esneklik, verimlilik ve yakıt ekonomisi sunarken yolculuk konforunu da üst düzeyde tutuyor. Yeni vites kutusu, ergonomik vites topuzu ile bir yandan yüksek sürüş keyfi sağlarken diğer yandan da sürücünün trafik ve sürüş koşullarına dikkatinin artmasını sağlıyor. Hi-Matic otomatik vites, ivme ihtiyacında 200 milisaniyeden kısa bir süre içerisinde kusursuz vites değişimi yapabiliyor. “ dedi.

 

 

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI