bursa escort bayan bursa escort bayan bursa escort bayan escort bursa bayan escort bursa escort bursa istanbul escort halkalı escort bayan istanbul escort bayan şirinevler escort kadıköy escort beylikdüzü escort sakarya escort izmit escort escort bayan gümbet escort illegal bahis porno seks porno izle porno dtunnel proxy
Bugun...



KADOİL 2015 YILINDA DA BÜYÜMESİNİ SÜRDÜRÜYOR
Tarih: 30-11--0001 00:00:00 Güncelleme: 07-03-2019 14:00:15 + -


Kadoil 2015 sonuna kadar ilk 8 akaryakıt dağım şirketi arasında yer almayı ve bayi dağıtım satışları için pazar payını %2' ye ulaştırmayı hedefliyor.

facebook-paylas
Tarih: 30-11--0001 00:00

 KADOİL 2015 YILINDA DA BÜYÜMESİNİ SÜRDÜRÜYOR

Akaryakıt sektörüne adım attığı 2006 yılından bu yana hızlı bir ivme ile büyüyen Kadoil,  seçim ve global krizin etkisiyle zor bir yıl olan ve tüm sektörün temkinli hareket ettiği  2014 yılını  “yatırım yılı” olarak ilan etmiş ve  öngördüğü hedeflerin üstünde bir başarıya imza atmıştı.

 

Akaryakıt sektörü ve Kadoil açısından 2014 yılını değerlendiren Kadoil Genel Müdür Vekili Çağdaş Demirağ, 2015 yılı hedef ve stratejilerine ilişkin gazetemizin sorularını cevaplandırdı.

 

2014 yılı hedeflerinize ne ölçüde ulaştınız? 2014 yılında yaptığınız yatırımlara ilişkin bilgi verir misiniz?

Marka bilinirliği ve istasyon yatırımlarıyla belli bir büyüklüğe ulaşmış olan Kadoil, 2014 yılına tüm kurumsal çalışmalarını tamamlayarak girmişti.  Bu sektörde bizi daha iyi hedeflere ulaştıracak aksiyonlara start verdik. Ciddi bir yatırım gerçekleştirdik. 2014 yılı ülkemiz ve sektörümüz açısından zor bir yıl olmasına rağmen Kadoil açısından verimli bir yıl oldu.  2014 yıl sonuna kadar 70-75 adet yeni şehir merkezi istasyonunu ağımıza ekleyeceğimizi hedeflemiştik. 70 adet istasyonumuzu faaliyete geçirdik. Bu istasyonlar planlandığı gibi şehir ya da ilçe merkezlerinde yer alıyor.

Dağıtıcı firmalara yaptığımız satışlarla beraber 500 bin metreküpe yakın beyaz ürün satışı gerçekleştirdik. EPDK raporlarına göre 2 rakibimizi geride bırakarak 9. sırada yer aldık. Bu 2014 yılı için değil, 2015 yılı için gerçekleştirmeyi planladığımız hedefimizdi.

Marka bilinirliğini daha da arttırmak için banka ve kredi kartlarıyla ortak reklam kampanyaları gerçekleştirdik.  Garanti Bankası Bonus ve İş Bankası Maximum’la kampanyalara yer verdik. Marka bilinirliği bakımında çok büyük etkisini gördük.

 

Kadoil’in başarılarındaki sırrı nedir?

 

Öncelikle Kadoil güçlü bir finansa sahip. İş ortağımız bayilerimiz bunu biliyor. Başarıda sadece finansal güç yeterli değil. Bu başarıya ekip olarak inanmak ve birlikte hareket etmek, çok çalışmak gerekli. Bayilerimiz ile olan sağlıklı ve güven temelli ilişkilerimiz de ayrıca katma değer yaratıyor.

 

2015 yılı birçok istasyonun kontratının sona erdiği bir dönem olma özelliği taşıyor. Kadoil, mevcut ve hedeflediği bayilere ilişkin nasıl bir çalışma yapacak? Projeleriniz nelerdir?

 

Mevcut bayilere ilişkin bir strateji planlamıyoruz. Zaten bayilerimizle aile sıcaklığında ilişkilerimiz sürüyor. Bir bayinin  ana dağıtım şirketinden isteyebileceği tüm desteği veriyoruz. Bayilerimiz bizi, biz onları çok iyi tanıyoruz ve karşılıklı güven içerisinde ilişkilerimizi sürdürüyoruz. Bizim ile çalışan bayilerimiz bizim gücümüzü ve desteğimizi biliyorlar. Bu bakımdan kontrat yenilemelerinde sıkıntı yaşamayacağımızı öngörüyorum.  Keza, 2014 yılında da 2015 yılındaki sayıya yakın kontrat yenilemelerimiz vardı. Hiç kaybımız olmadı. Bir 5 yıl daha Kadoil ile devam dediler. 2015 yılında da hiç fire vermeyeceğimizi düşünüyorum.

Türkiye’de yer almadığımız bir kaç il ve ilçe var. Buralarda da yer almak istiyoruz. Hedeflediğimiz istasyonlar belli. Stratejimizde zamanın büyük rolü var. Zamanla yarışıyoruz. Bölge ve saha müdürü arkadaşlarımız hedefledikleri istasyonlara yönelik zamanlama stratejilerini belirlediler. Zamanı verimli kullanan şirketlerin başarılı olacağını düşünüyorum .  Kadoil bu bakımdan hazır.  Bunun yanında müşterilerimiz kadar bayiler de bizi tanıyor, markamızın gücünü biliyorlar. Kadoil’e kazandıracağımız istasyonlarda Taşıt Tanıma Sistemini de son teknoloji ile devreye alıyoruz.  Bu planla yola çıktık.

 

Taşıt Tanıma Sistemi’nde son teknolojiyi devreye alıyoruz dediniz. Bu konuda bilgi verir misiniz?

Taşıt Tanıma Sistemi konusunda teknolojik altyapı olarak Türkiye’nin en üst sistemini kurmuş durumdayız. Diğer şirketler çok daha önce kurdular. Teknoloji gelişiyor. En son biz kurduğumuz için dolayısıyla teknolojik olarak en üst düzeydeyiz. Taşıt Tanıma Sistemini, ilk etapta bu yıl içinde 120 istasyonda faaliyete geçireceğiz. Şu anda bu sistem 10 istasyonda test aşamasında çalışıyor. 3-4 ay içinde 120 istasyonda faaliyete geçmiş olacak.

Avrupa Kartları ile görüşmelerimiz var. Avrupa’dan gelen ticari araçlara, filolara yönelik finans şirketlerinin kart sistemleri var. Verilen bu kartlarla sürücüler akaryakıt alabiliyorlar. Bu kartlar istasyonlarımıza entegre edilecek. Böylelikle istasyonlarımıza belirli bir satış tonajı getirmeyi hedefliyoruz.

 

2015 yılı hedefleriniz nelerdir?

Biz Kadoil olarak belirli bir vizyonla yola çıktık. Vizyonumuz; müşteri gözünde ilk 5 şirketten sonra gelen, akaryakıt dağıtım şirketi olmak. Bu hedefimize ulaşmak için kısa, orta ve uzun vadede gerçekleştireceğimiz hedeflerimizi belirledik. Bu vizyondan hareketle son yıllarda gerçekleştirdiğimiz pazarlama iletişimi faaliyetleri ile marka bilinirliğini ve beğenisini büyük ölçüde arttırdık.  2015 yıl sonunda 450 verimli istasyona sahip olmayı planlıyoruz. Son aylardaki verilere göre, sadece bayi dağıtım satışlarındaki % 1,7 olan pazar payımızı da 2015 yılı sonuna kadar % 2’ ye ulaştırmayı hedefliyoruz.  Halihazırda ilk 10 dağıtım şirketi arasındayız. Vizyonumuz doğrultusunda hedefimiz, ilk 8 dağıtım şirketleri arasında kalıcı bir yer edinmek. Bu hedefimiz için önümdeki günlerde de marka yatırımlarımıza devam ediyor olacağız.  

Organik büyümemizin yanında, inorganik olarak da büyümek istiyoruz. Akaryakıt dağıtım şirketi satın alma konusuna da sıcak bakıyoruz ve 2015 yılı için hedeflerimiz arasında.  

 

Son olarak neler söylemek istersiniz?

 

2010 yılı Kadoil’in her açıdan kendini kanıtladığı önemli bir dönemdi. 2015 yılına ise, artık kendini ispat etmiş, güçlü bir akaryakıt şirketi olarak giriyor. Finans gücümüzle, profesyonel kadromuzla, yönetimsel tecrübelerimizle ve markamızla 2015 yılına hazırız. Önümüzde çok daha büyük hedeflerimiz var. 2015 yıl sonunda Kadoil’i çok farklı noktalara taşıyacağımıza inanıyoruz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Bu haber 3727 defa okunmuştur.

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER RÖPORTAJ Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
FOTO GALERİ
  • TECO, PETROLEUM İSTANBUL 2019,
    TECO, PETROLEUM İSTANBUL 2019,
  • SİS, PETROLEUM 2019
    SİS, PETROLEUM 2019
  • PETRONET, PETROLEUM İSTANBUL 2019,
    PETRONET, PETROLEUM İSTANBUL 2019,
  • SHELL, PETROLEUM 2019,
    SHELL, PETROLEUM 2019,
  • PETROL OFİSİ, PETROLEUM 2019,
    PETROL OFİSİ, PETROLEUM 2019,
  • PEHLİVAN- PETROLEUM 2019
    PEHLİVAN- PETROLEUM 2019
  1. TECO, PETROLEUM İSTANBUL 2019,
  2. SİS, PETROLEUM 2019
  3. PETRONET, PETROLEUM İSTANBUL 2019,
  4. SHELL, PETROLEUM 2019,
  5. PETROL OFİSİ, PETROLEUM 2019,
  6. PEHLİVAN- PETROLEUM 2019
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
  • Sharz.net Türkiye'nin Her Yerinde Araç Şarj Platformu
    Sharz.net Türkiye'nin Her Yerinde Araç Şarj Platformu
  • Traco Treyler Test
    Traco Treyler Test
  • Tora Memnuniyet Platformu
    Tora Memnuniyet Platformu
  • Kässbohrer Swap Body
    Kässbohrer Swap Body
  • Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
    Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
  • Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
    Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
  1. Sharz.net Türkiye'nin Her Yerinde Araç Şarj Platformu
  2. Traco Treyler Test
  3. Tora Memnuniyet Platformu
  4. Kässbohrer Swap Body
  5. Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
  6. Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
VİDEO GALERİ
YUKARI