30-11--0001 00:00:00 Son Güncelleme: 07-03-2019 14:07:49

KADOİL “KADOİL BAYİ KULUBÜ” İLE AYRICALIKLAR SUNUYOR.

350 adet bayisiyle 9. Büyük dağıtım şirketi olan Kadoil, bayilerine sunduğu avantajlarla sektörüne öncülük ediyor. Kadoil, bağlı olduğu holdingin, finans ve marka gücü avantajından yararlanarak , sektöründe öncü şirketlerle işbirlikleri gerçekleştiriyor.
KADOİL “KADOİL BAYİ KULUBÜ” İLE AYRICALIKLAR SUNUYOR.

Maliyetlerin arttığı ve karlılıkların azaldığı bu dönemde, bayilerinin ihtiyaçlarını karşılamak adına “ Kadoil Bayii Kulubü” nü faaliyete geçiren Kadoil, böylelikle sektöründe bir ilke daha imza atıyor.

 

Kadoil Genel Müdür Vekili Çağdaş Demirağ ile  bayilerine yönelik son dönem gerçekleştirdikleri projelere ilişkin bilgi almak üzere bir araya geldik.

-         “Kadoil Bayi Kulubü “nü kurma amacınız neydi?

İstasyonların maliyetlerinin arttığı, karlılıklarının azaldığı bu dönemde, sektörde farklılaşmak ve bayilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak adına “Kadoil Bayii Kulubü” nü faaliyete geçirdik.  Biz her zaman Kadoil olarak bayilerine esnek davranan bir dağıtım şirketi olduk. Holdingin finans ve marka gücünü kullanarak, bayilerimizin maliyetlerini azaltmaya çalışıyoruz. Karlılıklarını arttıramadığımız bir pazarda yapabileceğimiz en önemli destek maliyetleri azaltmaktır.  Bayilerimizin ana kalem masraflarını çıkardık. Buna göre sektöründe öncü şirketlerle bir araya gelerek anlaşmalar gerçekleştirdik.  

Biz, hiçbir şeyi anlık yapan bir şirket değiliz. Kısa,orta ve uzun vadeli hedeflerimiz var.  2014 yılında yatırım hamlesi gerçekleştirdik. O zaman dağıtım şirketleri arasında 10-11. Sıradaydık.  Bugün için hedefimiz 9. Sıraya yükselmekti. Bugün bunu başardık. Kurumsallaşma anlamında istediğimiz noktaya ulaştık. Artık sadece sayılarla büyümeyi değil,  bayi ve müşterilerimizin gönüllerinde yer edineceğimiz plan ve projelerle de büyümeyi hedefliyoruz. İstasyon satın alarak ya da ticari yatırımlar gerçekleştirerek sayısal olarak büyüyebilirsiniz. Nitelik olarak büyümede ise, bu kavramın altını doldurmak zordur.  Biz bayi ve tüketicilerimizle duygusal bağ kurmak adına bu tip projelerimize öncelik verdik.  Rakamsal olarak kontrolsüz bir şekilde büyümüş bir çok şirket bugün yoklar. Biz Kadoil olarak hızlıyız, ama aceleci değiliz. Emin adımlarla yol alıyoruz.

Kadoil Bayisi olmak ayrıcalıktır.

 

-         Anlaşma gerçekleştirdiğiniz sektör ve şirketler nelerdir?

 

 

Bayilerimizin giderlerine baktığımızda elektrik, telefon faturaları, kargo, araç kiralama ve sigorta gibi masrafları mevcut.  Kadoil, bu program kapsamında, bu sektörlerin öncü  markaları ile işbirliği gerçekleştirdi ve gerçekleştirmeye devam ediyor. Kadoil bayisi olmakla ayrıcalık kazanacakları şirketler arasında Zorlu Elektrik, Avis, Yapı ve Kredi Bankası, Akbank, Halkbank, Eko Sigorta, Garanti Emeklilik, Avivasa, Aras Kargo, Vodafone, Doğa Koleji, Bahçeşehir Koleji, Okan Eğitim Kurumları ve Petlas bulunuyor. Zorlu Elektrik ile gerçekleştirdiğimiz anlaşma dolayısıyla bayilerimiz elektrik faturalarında % 20-22 civarında bir indirim hakkı elde edecekler. Hatta giyim ve gıda masrafları içinde indirim avantajlarından yararlanabilecekleri projelerimiz olacak. Bunun yanında sadece ticari alanda değil, bayilerimizin hayat standartlarını yükseltecekleri sosyal projelerimizi de hayata geçireceğiz. Şu anda bayi kartlarımız bayilerimize ulaştırılıyor. Temmuz ayı sonunda ise aktif hale gelecek. İnanıyoruz ki bu çalışma uzun yıllar sürecek bir sadakat sürecinin başlangıcı olacak. Türkiye’nin her yerinde bulunan 350 bayimize fırsatlar sunmayı prensip haline getiren Kadoil olarak, bundan sonra da projelerimize yenilerini ekleyerek aynı hızla devam ediyor olacağız.

 

 

-         2015 yılının ilk 6 ayını geride bıraktık. Kadoil olarak istasyon sayısı ve satış hacmi olarak hedeflerinize ne ölçüde ulaştınız?

İlk 6 aya baktığımız zaman istasyon sayısında, yeni yaptığımız anlaşmalarla hedeflerimize ulaşmış durumdayız. Satışta ise, geçen yılın aynı dönemine göre % 40 büyüme gerçekleştirdik. Toplam pazarda ise, ilk 6 ay için %14’lük bir artış çıkacak, diye tahmin ediyorum. Satış anlamında da ilk 6 ayı hedefimizin çok üzerinde tamamladık. Ama karlılıklar ne yazık ki, çok düşmüş durumda. Dağıtım şirketleri için de karlılığı arttırıcı bir şeyler yapmamız gerekiyor.

 

-         Son olarak Kadoil’in bu başarısındaki ilkeleri nedir?

Biz üç ilkemizden ödün vermiyoruz. “ Çalışkanlık, Dürüstlük ve Hakkaniyet” . Yaptığımız işi seviyor ve çok çalışıyoruz. İşimizi takip ediyoruz. Daha önce de söylediğim gibi adım adım büyüyoruz. Bizim vizyonumuz çok net. Biz ilk 5 dağıtım şirketinde mevcut olan tüm hizmet ve kaliteye sahibiz. Kadoil olarak, müşterilerimizin satın alabileceği tüm hizmet ve kaliteyi daha uygun fiyatla kendilerine sunuyoruz.

 

 

 

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI