05-03-2017 13:59:05 Son Güncelleme: 05-03-2017 14:17:05

Düz dişlili ZF şanzıman: Yüksek hızlı trenler için güçlü, çok yönlü bir şanzıman

Yüksek hız, esneklik, güvenilirlik, konfor, ekonomiklik ve güvenlik – bunlar, yüksek hızlı trenler için yeni düz dişlili ZF şanzımanın önemli özellikleridir. Test aşaması tamamlanmış olan ve pratikte de başarıyla kullanılmakta olan tek kademeli güçlü şanzımanlara sahip trenler saatte 380 kilometre hızlara çıkabilmektedir. Modüler yapı sayesinde sadece kolay montaj avantajı sağlanmamakta, aynı zamanda saatte 600 kilometreye kadar azami hızlar elde edilmektedir.
Düz dişlili ZF şanzıman: Yüksek hızlı trenler için güçlü, çok yönlü bir şanzıman
Trenlerin ortalama seyir hızları giderek artmakta ve bu nedenle modern tren tahrik sistemlerinin güvenlik, konfor ve ekonomiklik ile ilgili gereksinimleri de artmaktadır. Saatte 250 kilometrenin üzerindeki hızlarda malzemeye olan yüklenme çok aşırı olabiliyor. Yeni yüksek hız şanzımanı tam da bu durum için uygundur. Daha fazlası da var: Bu yeni şanzıman daha şimdiden gelecek nesil trenler için de tasarlanmıştır. Müşteri koşullarına esnek bir şekilde uyarlanabilen modüler bir yapı şekli buna olanak sağlamaktadır.  
 
Çok sayıda şanzıman modeli için tek bir gövde Bu uygulamanın avantajı: Demiryolu işletmecileri tek bir şanzıman tipiyle filolarındaki farklı dingil mesafelerini ve çevrim oranlarını kullanabilirler. Saatte 250 ila 600 kilometreye varan yüksek hızlar için tüm şanzıman modelleri aynı gövde içinde gerçekleştirilebilmektedir. Bu modüler yapı sayesinde şanzıman, özel müşteri uygulamalarına daha kolay adapte edilebilmekte ve prototipler en kısa sürede hazırlanabilmektedir.
 
Yüksek kapasiteli ve ekonomik Yeni şanzımanın geliştirilmesinde konfor ve ekonomikliğe büyük önem verildi: Hassas dişli teknolojisi yüksek hızlarda dahi son derece sessiz bir çalışma sağlar. Modern üretim teknolojileri münferit bileşenlerin yükleme kapasitesini o kadar arttırır ki, bu yüksek yüklenmelere rağmen bakım aralıkları kısalmak zorunda kalmaz.  
 
 
 
 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI