kargo sektöründe ‘Yılın En İtibarlı’ markası seçildi. Bu yıl yedincisi düzenlenen araştırma kapsamında 50’ye yakın farklı kategoride en başarılı markalar ve paydaşları 12 ilde bin 200 kişiyle yapılan görüşmeler sonucunda ödüle değer görüldü.
Şirket olarak süreç boyunca paydaşlarının sağlığı için projeler hayata geçirdiklerini hatırlatan Burkutoğlu, “#EvdeKalTürkiyem kampanyasına destek olmak üzere 65 yaş üstü müşterilerimizin gönderilerini kapılarından ücretsiz olarak teslim aldık ve diledikleri adrese gönderimini sağladık. Teknoloji ve dijitalleşmenin öneminin daha da arttığı salgın sürecinde mobil uygulamalamızı yeniledik ve kargo süreçlerinin takibi için müşterilerilerimize kolaylık sağladık. Çalışanlarımızı özverisi için hazırladığımız "Olmazsan olmaz" reklam ve iç iletişim filmleriyle onlara teşekkür ettik. Halkımızın da dikkatini çekmiş olacak ki bizi böyle bir ödülle onurlandırdılar. Sektörümüzdeki konumumuzu daha da güçlendirmek ve sunduğumuz müşteri odaklı çözümlere yatırım yapmak hedefiyle çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Bu ödül çalışma arkadaşlarımızın gayretinin bir emeği. Bu vesileyle her türlü koşulda sorumluluklarını yerine getirmeye devam eden tüm çalışma arkadaşlarımıza tekrar teşekkür etmek istiyorum. Böylesi dayanışma dolu bir yılın sonunda bizleri bu kıymetli ödüle değer gören herkese şükranlarımızı sunuyoruz” diye konuştu.