"SPRINTER/madeni-yag/iletisim" İLE İLGİLİ HABERLER

Mercedes-Benz, 2024 Turizm Sezonunda da  Sektörün Tercihi Olmaya Devam Edecek
Turizm sektöründeki ihtiyaçlara yönelik çözümleriyle her zaman ilk tercih edilen markalardan olan Mercedes-Benz, 2024 sezonunda da yeni modelleri ile sektörün hizmetinde. Vito ile lüks ve konforu birleştirirken Sprinter ve tamamen elektrikli eSprinter ile de çok farklı alanlarda kullanım kolaylığı sunuluyor.
Yeni eSprinter ve Sprinter yakında Türkiye yollarında
Tamamen elektrikli Mercedes-Benz eSprinter modelleri Avrupa’da satışa sunuldu. Yılın ikinci yarısından itibaren de Türkiye’de olacak olan eSprinter çok sayıda yeni dijital ekstraya sahip. eSprinter en güncel nesil MBUX dışında ek ve bazı durumlarda yeni ve daha da gelişmiş işlevlere sahip güvenlik ve destek sistemleriyle donatılıyor. eSprinter 440 kilometreye (WLTP verisi) kadar menzil sağlıyor.
Petrol Ofisi'nden sektöre bir yenilik daha: “Lubi”
Türkiye madeni yağ pazarının geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu tarafından geliştirilen WhatsApp sohbet robotu “Lubi”, madeni yağlar ile ilgili birçok konuda tüketicilere yardımcı olmak üzere tasarlandı. “Lubi”, görüntü işleme ve yapay zekâ destekli özellikleri sayesinde, madeni yağ dünyasına en hızlı şekilde dahil olmanızı sağlıyor.
Mercedes-Benz Türk’ün stratejik iletişim ajansı  Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu
Ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü Mercedes-Benz Türk’ün yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını, hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.
Petrol Ofisi, İstanbul Karbon Zirvesi’nde “Düşük Karbon Kahramanı” seçildi!
Petrol Ofisi Grubu, İstanbul Teknik Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen 8. İstanbul Karbon Zirvesi’nde, Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği (SÜT-D) tarafından “Düşük Karbon Kahramanı” ödülüne layık görüldü.
Petrol Ofisi Grubu, Türkiye madeni yağlar sektöründeki liderliğini 2022 yılında da sürdürdü
PETDER verilerine göre Türkiye madeni yağ ve kimyasallar pazarı 2022 yılında yüzde 4,4 büyürken sektörün geleneksel lideri yine değişmedi. İstikrarlı büyümesini geçtiğimiz yıl da sürdüren Petrol Ofisi Grubu, toplamda yüzde 29'u aşan pazar payı ile liderliğini 13. yıla taşıdı. Petrol Ofisi Grubu Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu: “Sektörün öncü ve lider markası oluşumuza yakışır biçimde müşterilerimiz için daima en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz.”
Karavan olmak Sprinter’in Doğasında Var!
Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar ürün gamı, karavan üstyapısına uygun üretim altyapısı sunuyor. Sprinter modeli altındaki 170 BG ve 190 BG motor seçenekleri, karavan deneyimini en iyi şekilde yaşatacak gücü müşterilerine sunuyor. Opsiyonel olarak araç donanımlarına eklenebilecek döner ön koltuklar ve elektrikli kayar kapının karavan deneyiminde fark yaratması bekleniyor.
Petrol Ofisi Madeni Yağlar Almanya'da 2 fuarda boy gösterdi.
Petrol Ofisi, Almanya’da aynı dönemde katıldığı iki ayrı uluslararası fuarda büyük ilgi gördü. 30 yıllık köklü eçmişi ile dünyanın her yerinden denizcilik sektörü profesyonellerini bir araya getiren SMM Hamburg Denizcilik Fuarı’nda, sektörün temsilcileri ile buluşan Petrol Ofisi, Essen’de ise madeni yağlar sektörünün paydaşları ile bir araya geldi.
Aytemiz ve Hepsiburada akaryakıt alışverişinde dünyada bir ilke imza atıyor.
Aytemiz’in Hepsiburada ile yaptığı iş birliğiyle geliştirilen altyapı sayesinde, dünyada ilk kez bir e-ticaret platformu üzerinden akaryakıt alışverişi yapılabiliyor. Hepsiburada üzerinden satın alınan Aytemiz Vaay Dijital Yakıt Kodları ile tüm Aytemiz istasyonlarından hızlı ve temassız bir şekilde akaryakıt alınabiliyor.
TP Petrol Dağıtım A.Ş.’nin Madeni Yağ Hedefi Büyük
Türkiye’nin en büyük istasyon ağlarından birine sahip olan ve 2021’de akaryakıt perakende pazarında yüzde 27 büyüme ile pompa satışlarında en hızlı büyüyen akaryakıt markası ünvanını elde eden TP Petrol Dağıtım A.Ş, madeni yağ satışlarını arttırmak için de pazara giriş stratejisini tamamen değiştirdi ve Türkiye genelinde distribütör modeline geçti. Madeni yağ sektöründe söz sahibi bir marka olmak için çalışmalara başladı, son iki yılda satışlarını beş kat yükseltti.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI