"TÜPRAŞ/faydali-linkler/iletisim" İLE İLGİLİ HABERLER

TÜPRAŞ 2024 yılında 600 bin ton su tasarrufu hedefliyor.
Atık su geri kazanım yatırımlarını ve su verimliliği projelerini sürdüren Tüpraş, son beş yılda 1,1 milyon kişinin yıllık su tüketimine eşdeğer miktar olan 87 milyon ton suyu geri kazanarak üretim süreçlerinde yeniden kullandı. Öte yandan şirket, su verimliliğine yönelik yenilikçi ve dijital projeleriyle 2024 yılında 600 bin ton su tasarrufu hedefliyor.
Mercedes-Benz Türk’ün stratejik iletişim ajansı  Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu
Ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü Mercedes-Benz Türk’ün yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını, hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.
Aytemiz ve Hepsiburada akaryakıt alışverişinde dünyada bir ilke imza atıyor.
Aytemiz’in Hepsiburada ile yaptığı iş birliğiyle geliştirilen altyapı sayesinde, dünyada ilk kez bir e-ticaret platformu üzerinden akaryakıt alışverişi yapılabiliyor. Hepsiburada üzerinden satın alınan Aytemiz Vaay Dijital Yakıt Kodları ile tüm Aytemiz istasyonlarından hızlı ve temassız bir şekilde akaryakıt alınabiliyor.
Anadolu Isuzu Ar-Ge’de “Faydalı Model” dalında otomotiv sektöründe ilk sırada
Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, Turkishtime tarafından gerçekleştirilen Türkiye Ar-Ge 250 Araştırmasının otomotiv sektörü sıralamalarında ‘Faydalı Model’ dalında birinci, ‘Tasarım Tescilleri’ dalında ikinci, ‘Patent Sayısı’ dalında ise üçüncü oldu.
TÜPRAŞ TÜRKİYE’NİN İLK SÜRDÜRÜLEBİLİR HAVACILIK YAKITINI ÜRETECEK
Sürdürülebilir havacılık yakıtı üretmeye hazırlanan Tüpraş, UOP Ecofining™ teknolojisinin kullanımı için dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden Honeywell ile lisans anlaşması imzalayarak biyoyakıt üretimi için düğmeye bastı. Tüpraş, kurulması planlanan UOP Ecofining tesisinde, atık hammaddeyi sürdürülebilir havacılık yakıtına (SAF), yenilenebilir dizele ve diğer ürünlere dönüştürecek.
Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi yeni numarasıyla hizmette
Mercedes-Benz Türk, kamyon ve otobüs müşterilerine özel Müşteri iletişim Merkezi numarasını devreye aldı. 444 62 84 (444 MBT 4) numaralı hat üzerinden hizmet veren Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi, kamyon ve otobüs müşterilerine “Yol Yardım” ve “Ürün ve Hizmetler” konusunda destek sağlıyor.
Karsan Pozitif & İletişim Portalı Projesi Ödül Aldı!
Türkiye otomotiv sanayinin önde gelen kuruluşlarından Karsan, üretim ve ihracatta elde ettiği başarıları ödüllerle taçlandırıyor. Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu’nun (TİSK), 2014 yılından bu yana kurumların sosyal sorumluluk farkındalığını artırmak amacıyla, her sene farklı bir temayla düzenlediği ödül programı çerçevesince Karsan ödüle layık görüldü.
Tüpraş’a Stevie Awards’dan üç ödül
Türkiye’nin lider sanayi kuruluşu Tüpraş, Stevie International Business Awards’ta üç ödül birden aldı. Tüpraş Rafine Dergi ile “En iyi Kurumsal Yayın” kategorisinde altın, 23 Nisan Arter projesiyle “Yılın İletişim veya Halkla İlişkiler Kampanyası” kategorisinde gümüş ve Siperli Maske projesiyle ise “En Değerli Kurumsal Sorumluluk” kategorisinde bronz ödülü almaya hak kazandı.
Körfez Ulaştırma yeni vagon yatırımıyla taşıdığı ürün çeşidini artırıyor
Tüpraş iştiraki Körfez Ulaştırma AŞ, akaryakıt taşımacılığının yanında diğer ürünlerin taşınmasında da atağa kalktı. Yatırımını yaptığı RGNS vagonlarıyla emniyetli şekilde tehlikeli madde taşımacılığı yapmanın yanı sıra Tüpraş rafinerileri arasında yedek parça gibi yükleri de taşımaya hazırlanan Körfez Ulaştırma, petrokok konteyner taşımacılığıyla da ürün taşıma gamını çeşitlendiriyor.
Körfez Ulaştırma GATX vagonları için bakım anlaşması imzaladı
Tüpraş'ın demir yolu taşımacılığındaki iştiraki Körfez Ulaştırma A.Ş., ABD merkezli global vagon sahibi ve kiracısı GATX vagonlarını kullanan akaryakıt taşımacısı Anapet Akaryakıt A.Ş ile bakım anlaşması imzaladı. Anapet’in kullandığı 84 akaryakıt vagonunun bakımı Körfez Ulaştırma’nın Kırıkkale Atölyesi’nde yapılacak.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI