"ares/madeni-yag" İLE İLGİLİ HABERLER

ARES Logistics filosunu IVECO S-WAY çekiciler ile büyütüyor
Türkiye’nin önde gelen uluslararası entegre lojistik firmalarından Ares Logistics, IVECO S-WAY çekiciler ile filosunu daha da büyüttü. Şirketin Kurucu Ortaklarından Engin Kırcı “Yeni çekicilerimizle taşıma hacmimizi artırarak müşterilerimize daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmayı hedefliyoruz.’’ dedi.
Ares Logistics  Fas taşımalarında hedef büyüttü
Ares Logistics, Avrupa pazarındaki başarısının ardından diğer pazarlarda da büyümeye yoğunlaştı. Şirketin Kara Yolu Direktörü Berkay Boz, “Geçen yıl yüzde 25 büyüdüğümüz Fas taşımalarımızda 2024 yılında da yüzde 35 artış hedefliyoruz.” dedi.
Ares Logıstıcs Azerbaycan Ve Gürcistan Taşımalarını Artırıyor
Türkiye’nin en geniş tır filosuna sahip lojistik şirketlerinden Ares Logistics, Türkiye ve Avrupa ülkelerinden Azerbaycan ve Gürcistan’a yaptığı taşımaları artırıyor. Ares Logistics Strateji ve İş Geliştirme Direktörü Yiğit Şenbağ, “Türkiye’nin Azerbaycan ve Gürcistan’a ihracatının rekor kırması, taşımacılık taleplerine de yansıdı. Avrupa’dan bu ülkelere yapılan taşımalar da artış gösteriyor. Biz de bu ülkelere taşımalarımızı yeni araç-ekipman yatırımlarımızla artırıyoruz. Özellikle İspanya, Portekiz, Fransa ve Romanya’dan bu ülkelere yapılan taşımalarda önemli bir pay sahibiyiz.” dedi.
Petrol Ofisi'nden sektöre bir yenilik daha: “Lubi”
Türkiye madeni yağ pazarının geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu tarafından geliştirilen WhatsApp sohbet robotu “Lubi”, madeni yağlar ile ilgili birçok konuda tüketicilere yardımcı olmak üzere tasarlandı. “Lubi”, görüntü işleme ve yapay zekâ destekli özellikleri sayesinde, madeni yağ dünyasına en hızlı şekilde dahil olmanızı sağlıyor.
Ares, Avrupa’daki Gücünü 320 Tırsan Aracı İle Artırıyor
Güvenilir lider Tırsan; Türkiye- İspanya, Portekiz- Kuzey Afrika ve Fransa’ya lojistik hizmeti sunan, sektörün öncü lojistik firmalarından Ares Logistics’e 100 adet Tırsan Tenteli Perdeli Multi Ride teslim etti. Ar-Ge yetkinliği ve üretim gücü ile taşımacılığın her sektöründeki müşterilerinin ihtiyaçlarını tam karşılayan Tırsan, Adapazarı fabrikasında teslimatlarına devam ediyor.
Petrol Ofisi, İstanbul Karbon Zirvesi’nde “Düşük Karbon Kahramanı” seçildi!
Petrol Ofisi Grubu, İstanbul Teknik Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen 8. İstanbul Karbon Zirvesi’nde, Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği (SÜT-D) tarafından “Düşük Karbon Kahramanı” ödülüne layık görüldü.
Petrol Ofisi Grubu, Türkiye madeni yağlar sektöründeki liderliğini 2022 yılında da sürdürdü
PETDER verilerine göre Türkiye madeni yağ ve kimyasallar pazarı 2022 yılında yüzde 4,4 büyürken sektörün geleneksel lideri yine değişmedi. İstikrarlı büyümesini geçtiğimiz yıl da sürdüren Petrol Ofisi Grubu, toplamda yüzde 29'u aşan pazar payı ile liderliğini 13. yıla taşıdı. Petrol Ofisi Grubu Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu: “Sektörün öncü ve lider markası oluşumuza yakışır biçimde müşterilerimiz için daima en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz.”
TruckStore, Ares Lojistik’e 15 adet Mercedes-Benz Actros 1845 LsnRL teslim etti
Ares Lojistik, TruckStore’dan satın aldığı 15 adet Mercedes-Benz Actros 1845 LsnRL ile filosundaki Mercedes-Benz yıldızına sahip araçların sayısını 230’a çıkardı. Uluslararası taşımacılık alanında kullanılacak araçların teslimat töreni Mercedes-Benz Türk Genel Müdürlük Kampüsü’nde gerçekleştirildi.
Petrol Ofisi Madeni Yağlar Almanya'da 2 fuarda boy gösterdi.
Petrol Ofisi, Almanya’da aynı dönemde katıldığı iki ayrı uluslararası fuarda büyük ilgi gördü. 30 yıllık köklü eçmişi ile dünyanın her yerinden denizcilik sektörü profesyonellerini bir araya getiren SMM Hamburg Denizcilik Fuarı’nda, sektörün temsilcileri ile buluşan Petrol Ofisi, Essen’de ise madeni yağlar sektörünün paydaşları ile bir araya geldi.
TP Petrol Dağıtım A.Ş.’nin Madeni Yağ Hedefi Büyük
Türkiye’nin en büyük istasyon ağlarından birine sahip olan ve 2021’de akaryakıt perakende pazarında yüzde 27 büyüme ile pompa satışlarında en hızlı büyüyen akaryakıt markası ünvanını elde eden TP Petrol Dağıtım A.Ş, madeni yağ satışlarını arttırmak için de pazara giriş stratejisini tamamen değiştirdi ve Türkiye genelinde distribütör modeline geçti. Madeni yağ sektöründe söz sahibi bir marka olmak için çalışmalara başladı, son iki yılda satışlarını beş kat yükseltti.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI