2017 yılını 1 milyar TL’nin üzerinde ciro ile tamamlayan Aras Kargo, 2018 yılında yaklaşık yüzde 20 büyüme elde etmeyi planlıyor. Büyüme stratejisini dijitalleşme üzerine kurgulayan şirket, yönünü sınır ötesi e-ticaret müşterilerine çevirdi. Geçtiğimiz yıl dünya e-ticaret devi Alibaba ile anlaşan Aras Kargo, dijitalleşme yatırımları sayesinde 2018’de benzer iş birliklerine devam etmeyi hedefliyor.
Anadolu Isuzu, işortaklarıyla ilişkilerini güçlendirmek ve yeni başarılara birlikte imza atmak için bir dizi yeni uygulamayı hayata geçirdi. Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, yeni kullanıma açtıkları üst yapıcı internet sitesinin iş ortaklarına avantaj sağlayacağını söyledi. Arıkan, Kasım ayında tavsiye edilen üst yapıcılar sistemini de uygulamaya alacaklarını açıkladı.
Brisa, Accenture Dijitalleşme Endeksi’nde bir kez daha Dijitalleşme Öncüsü ve kendi sektöründe Endüstri Lideri olarak yer aldı. Endekste toplam %83 skor elde eden şirket, bu alandaki stratejik yaklaşımı, inovatif hizmetleri ve operasyonel yetkinliği ile Türkiye’nin dijitalleşme yolculuğunda önemli bir rol üstleniyor.