Akaryakıt istasyonlarında cafe-market konsepti ‘Select’ ile yolculuklara keyifli molalar sunan Shell,marketlerinin sayısını 1000’e çıkartarak yollardaki lezzet duraklarını 81 ile yaydı.
Otomotiv dünyasının Göz Alıcı markası PEUGEOT, yeni nesil hafif ticari araç ürün
gamını Türkiye’de satışa sundu. Markanın yenilenen modelleri Rifter, Partner Van,
Boxer Van, Expert ve Expert Traveller, 913 bin 500 TL’den başlayan fiyatlarıyla
olduğu kadar yeni nesil donanımları ve yenilikçi özellikleriyle de dikkat çekiyor.
Markanın başarılı modeli Partner Van, 913.5 TL’lik başlangıç fiyatı, 4,4
metreküplük taşıma hacmi ve gelişmiş sürüş destek sistemleriyle öne çıkıyor.
Azem Lojistik, Mersin bayisi Erman Ticari Araçlar’ın teslim ettiği 600. Renault Trucks aracın alımını yaptı. Mersin merkezli Azem Lojistik, filosunu 21 adet Renault Trucks T 520 çekicileri ile yeniledi. Bu araçlar Azem’in ilk Renault Trucks çekicileri olurken, Mersin bayisi Erman Ticari Araçlar’ın teslim ettiği 600. Renault Trucks aracı da bu teslimat içinde yer aldı.
Ford Trucks ve Iveco, ağır ticari araçlar için yeni bir kabin geliştirme konusunda potansiyel sinerjileri incelemek üzere bağlayıcı olmayan bir niyet mektubu (MoU) imzaladı.
Mercedes-Benz Kasko, Vito, Sprinter ve ikinci el hafif ticari araçlar için sıfır faizli kredi sunuyor.
Shell yeni dönem iletişim kampanyasında misafirleriyle kurduğu bağı yine misafirlerinin deneyimlerini merkezine alarak yaratıcı ve samimi bir dille anlatıyor. “İnsanların Shell’i, Hep İleride” mottosuyla yola çıkan kampanyanın ilk filminde, Shell’in performans yakıtı Shell V-Power’ın zor anlara güç katması samimi bir hikayeyle ekranlara taşınıyor.
Shell, ‘Hedef Sıfır’ vizyonu doğrultusunda 14. Shell Yol Emniyeti Konferansı’nı 20 Aralık’ta gerçekleştirdi. Konferans sağlıklı ve güvenli yolculuk deneyimi hedefiyle, ‘Hedef Sıfırı Başarıyoruz Çünkü Önemsiyoruz’ teması altında gerçekleşti. Shell uzmanları ve farklı sektörlerden temsilciler bu alanda gelişimi güçlendirecek bilgi ve deneyim paylaşımında bulundu.
Shell, ‘Yolda Birlikte’ projesiyle akaryakıt ve otogaz taşıyan sürücülerinin çalışma koşullarını iyileştirmek ve memnuniyetlerini artırmak için çalışıyor.
Shell Filo Çözümleri, Taşıt Tanıma Sistemi kullanan şirketlere dizel egzoz sıvısı AdBlue®’yu kolay ve hızlı bir şekilde kullanma ve yönetme imkânı sağlıyor.
Böylece ağır vasıta ve dizel araçların çevresel etkisini azaltmak için önem taşıyan Shell AdBlue®’yu araçtan inmeden ve ek cihaza ihtiyaç duymadan almak, sonradan ödeme avantajı ile ödemek, toplu faturalandırmak ve tüm süreci online olarak raporlamak mümkün.
Türkiye’yi “Taşıt Tanıma Sistemi” (TTS) ile ilk kez tanıştıran Shell, geliştirdiği mobil uygulama ile sektörde yeni bir ilke daha imza atıyor. Shell SmartPay adlı uygulama ile, sürücülerin plakalarını anında ve rahat bir şekilde Taşıt Tanıma Sistemine kaydedip yakıt almaları sağlanırken, filo sahiplerine de yönetim süreçlerinde esneklik ve çeviklik kazandırılıyor.