Türkiye madeni ya?lar ve kimyasallar pazar?n?n lideri Petrol Ofisi Madeni Ya?lar, 17-19 Eylül’de Almanya’n?n Düsseldorf kentinde düzenlenen ve dünya genelinden birçok madeni ya? markas?n? bir araya getiren Avrupa’n?n en büyük fuar? Lubricant Expo’da geni? ürün portföyünü ve yenilikçi çözümlerini 3. kez sergiledi.
Akaryak?t istasyonlar?nda cafe-market konsepti ‘Select’ ile yolculuklara keyifli molalar sunan Shell,marketlerinin say?s?n? 1000’e ç?kartarak yollardaki lezzet duraklar?n? 81 ile yayd?.
Türkiye madeni ya?lar ve kimyasallar pazar?n?n 2010 y?l?ndan bu yana aral?ks?z lideri olan Petrol Ofisi Madeni Ya?lar, otomotiv endüstrisinde dünyan?n en büyük fuarlar?ndan Automechanika ?stanbul'da ziyaretçilerle bulu?tu. Ba?ta Maxima ve Maximus olmak üzere ihracat ürünleri ile fuara kat?lan Petrol Ofisi Madeni Ya?lar stand?, fuar?n en çok ilgi gören stantlar? aras?nda yer ald?.
Shell yeni dönem ileti?im kampanyas?nda misafirleriyle kurdu?u ba?? yine misafirlerinin deneyimlerini merkezine alarak yarat?c? ve samimi bir dille anlat?yor. “?nsanlar?n Shell’i, Hep ?leride” mottosuyla yola ç?kan kampanyan?n ilk filminde, Shell’in performans yak?t? Shell V-Power’?n zor anlara güç katmas? samimi bir hikayeyle ekranlara ta??n?yor.
Shell, ‘Hedef S?f?r’ vizyonu do?rultusunda 14. Shell Yol Emniyeti Konferans?’n? 20 Aral?k’ta gerçekle?tirdi. Konferans sa?l?kl? ve güvenli yolculuk deneyimi hedefiyle, ‘Hedef S?f?r? Ba?ar?yoruz Çünkü Önemsiyoruz’ temas? alt?nda gerçekle?ti. Shell uzmanlar? ve farkl? sektörlerden temsilciler bu alanda geli?imi güçlendirecek bilgi ve deneyim payla??m?nda bulundu.
Shell, ‘Yolda Birlikte’ projesiyle akaryak?t ve otogaz ta??yan sürücülerinin çal??ma ko?ullar?n? iyile?tirmek ve memnuniyetlerini art?rmak için çal???yor.
Shell Filo Çözümleri, Ta??t Tan?ma Sistemi kullanan ?irketlere dizel egzoz s?v?s? AdBlue®’yu kolay ve h?zl? bir ?ekilde kullanma ve yönetme imkân? sa?l?yor.
Böylece a??r vas?ta ve dizel araçlar?n çevresel etkisini azaltmak için önem ta??yan Shell AdBlue®’yu araçtan inmeden ve ek cihaza ihtiyaç duymadan almak, sonradan ödeme avantaj? ile ödemek, toplu faturaland?rmak ve tüm süreci online olarak raporlamak mümkün.
Türkiye madeni ya? pazar?n?n geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu taraf?ndan geli?tirilen WhatsApp sohbet robotu “Lubi”, madeni ya?lar ile ilgili birçok konuda tüketicilere yard?mc? olmak üzere tasarland?. “Lubi”, görüntü i?leme ve yapay zekâ destekli özellikleri sayesinde, madeni ya? dünyas?na en h?zl? ?ekilde dahil olman?z? sa?l?yor.
Türkiye’yi “Ta??t Tan?ma Sistemi” (TTS) ile ilk kez tan??t?ran Shell, geli?tirdi?i mobil uygulama ile sektörde yeni bir ilke daha imza at?yor. Shell SmartPay adl? uygulama ile, sürücülerin plakalar?n? an?nda ve rahat bir ?ekilde Ta??t Tan?ma Sistemine kaydedip yak?t almalar? sa?lan?rken, filo sahiplerine de yönetim süreçlerinde esneklik ve çeviklik kazand?r?l?yor.
A??r yük ta??mac?l???nda CO2 emisyonlar?n?n azalt?lmas?nda büyük bir potansiyel olan bioLNG'nin tan?t?lmas? için IVECO ve Shell birlikte "NET-SIFIR EM?SYON YOLUNDA" turu düzenliyor.
• Ortak markal? olan bu proje, karayolu yük ta??mac?l???n?n karbondan ar?nd?r?lmas?nda bioLNG ile çal??an kamyonlarda nas?l uyguland???n? gösterecek.
BioLNG motorlu IVECO S-Way kamyon, Avrupa genelinde 10 günlük uzun mesafeli bir yolculukta net s?f?r emisyona ula?may? hedefliyor.