24-07-2017 17:26:01 Son Güncelleme: 24-07-2017 17:56:01

MEPSAN, 2013 Yılında Almış Olduğu Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Belgesini Yeniledi.

Mepsan’ın 2013 yılında almış olduğumuz Müşteri memnuniyet yönetim sistemi belgesi TSE tarafından yapılan denetim sonucunda yenilendi.
MEPSAN,  2013 Yılında  Almış Olduğu  Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Belgesini Yeniledi.

Son birkaç yılda yaptığı yatırımlarla süratle büyüyen Mepsan, TS ISO 10002 Müşteri memnuniyeti Yönetim Sistemi ile ilgili olarak  çalışmalarına devam ediyor.
Çeyrek asırlık  üretim gücüyle Türkiye’de sektör lideri olup  yurt dışında 66 ülkeye ihracat yapan Mepsan’ın bir diğer başarısını ortaya koyan Müşteri memnuniyeti Yönetim Sistemi  ile  ilgili bir açıklama yapan Mepsan Satış Sonrası Hizmetler Müdürü İbrahim Çelik,  yaygın servis ve bayi ağı sayesinde müşterilerle sürekli temas halinde olduklarını , çalışmaları kapsamında ‘Müşteri Odaklı’  bir yaklaşım sergilediklerini, memnuniyet boyutunda  İyi projeler gerçekleştirmeye devam ettiklerini , esas amaclarının çağrı merkezine gelen müşteri başvurularını değerlendirmek ve bu başvuruları kullanarak şirket içinde ürün ve hizmetlerde iyileştirme sağlayacak biçimde yöntemler geliştirmek olduğunu belirtti. 

 

Müşteri odaklı yaklaşım bilincine sahip çalışanlarımızla şikayetleri sadece çözülmesi gereken problem olarak değil, süreçlerimizi ve ürünlerimizi geliştirecek fırsatlar olarak görüyoruz” diye devam eden Çelik, “Çalışmalar dahilinde müşterilerle doğrudan telefon görüşmeleri yapıp, müşterilerimize verdiğimiz önemi göstermenin yanı sıra onları doğrudan dinleme şansına da sahip oluyoruz ve  bu şekilde şikayetlerinden ders çıkarılarak iyileştirmeye açık alanların tespit edilmesini sağlıyoruz” açıklamasını yaptı.
 Çelik,  2013 yılında almış oldukları ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi  belgesini , devam ettirdikleri  iyileştirmelerle  daha ileriye götürmeyi hedeflediklerini belirtti. 
Mepsan , TS ISO 10002 Yönetim Sistemi ile müşteri memnuniyeti temeline dayanan çalışma felsefesi ve bu esasa göre şekillendirdiği iş süreçlerindeki  müşteri odaklı yaklaşımını  geliştirerek sürdürmeyi hedefliyor.

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI