12-06-2015 20:25:27 Son Güncelleme: 14-06-2015 22:06:27

MEPSAN SATIŞ SONRASI HİZMETLER, KALİTELİ İNSAN KAYNAKLARI İÇİN EĞİTİM ATAĞINDA

Müşteri odaklı hizmet anlayışı ile sürekli değer yaratmaya çalışan Mepsan Satış Sonrası Hizmetler Departmanı, Türkiye’nin her noktasındaki servis ağıyla, müşterilerinin taleplerine tam ve zamanında hizmet vermek için çalışıyor.
MEPSAN SATIŞ SONRASI HİZMETLER, KALİTELİ İNSAN KAYNAKLARI İÇİN EĞİTİM ATAĞINDA

Mepsan Satış Sonrası Hizmetler; ürün kurulum, bakım, onarım  kalitesine yönelik uzman insan kaynaklarına ve teknik eğitimlere hassasiyetle önem veriyor.

 

Geçtiğimiz günlerde bu amaçla 44 bölge servisinden 147 uzman teknisyene; ürün elektronik, mekanik, otomasyon ve Seç-G eğitimi verildi. Eğitimin ardından değerlendirmeye alınan ve başarı gösteren servis yetkililerinden uygulama ve teori sınavlarını geçenlere, yetkinlik  belgeleri takdim edildi.

 

 

Satış Sonrası Hizmetler Departmanı Müdürü İbrahim Çelik, müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini en kısa sürede karşılayabilmek amacıyla bu eğitimlerin sürekli ve değerlendirmeli olarak devam edeceğini belirtti.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI