08-08-2018 11:56:23 Son Güncelleme: 08-08-2018 12:06:23

OPET’E İNGİLTERE’DEN “PAZARLAMA PROGRAMLARINDA EN İYİ VERİ KULLANIMI” ÖDÜLÜ

Akaryakıt sektörünün yenilikçi ve güçlü markası OPET, veriden değer yaratarak entegre pazarlama hizmetleri sunan TANI ile birlikte gerçekleştirdiği “Akıllı Kampanya Öneri Sistemi” ile Londra’da üstün pazarlama çözümlerinin değerlendirildiği DataIQ Awards’18’de “Pazarlama Programlarında En İyi Veri Kullanımı” kategorisinde ödüle hak kazandı.
OPET’E İNGİLTERE’DEN “PAZARLAMA PROGRAMLARINDA EN İYİ VERİ KULLANIMI” ÖDÜLÜ

destekleyen farklı bir pazarlama modeli oluşturuldu. DataIQ Awards Jürisi tarafından yapılan açıklamada da uygulama için“Dolu dolu analitik içeren bu proje, kişiselleştirmenin ve veri odaklı analitiğin çok rekabetçi pazarlarda elde edebileceği etkiyi göstermektedir” denildi. Proje, daha önce de Türkiye’nin yeni pazarlama ödüllerinden 2018 Martech Awards’ta da “En İyi Yapay Zeka ve Machine Learning Kullanımı” ödülüne layık görülmüştü.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI