Bugun...



OPET’E İNGİLTERE’DEN “PAZARLAMA PROGRAMLARINDA EN İYİ VERİ KULLANIMI” ÖDÜLÜ
Tarih: 08-08-2018 11:56:23 Güncelleme: 08-08-2018 12:06:23 + -


Akaryakıt sektörünün yenilikçi ve güçlü markası OPET, veriden değer yaratarak entegre pazarlama hizmetleri sunan TANI ile birlikte gerçekleştirdiği “Akıllı Kampanya Öneri Sistemi” ile Londra’da üstün pazarlama çözümlerinin değerlendirildiği DataIQ Awards’18’de “Pazarlama Programlarında En İyi Veri Kullanımı” kategorisinde ödüle hak kazandı.

facebook-paylas
Tarih: 08-08-2018 11:56

OPET’E İNGİLTERE’DEN “PAZARLAMA PROGRAMLARINDA EN İYİ VERİ KULLANIMI” ÖDÜLÜ

Akaryakıt sektörünün teknolojiyi en kullanan markası OPET, bu alanda farkını bir kez daha ortaya koydu. OPET, İngiltere’de düzenlenen DataIQ Awards’18’de “Best use of data in a marketing programme- Pazarlama Programlarında En İyi Veri Kullanımı” kategorisinde “Akıllı Kampanya Öneri Sistemi” ile ödüle layık görüldü. Veriden değer yaratarak entegre pazarlama hizmetleri sunan topluluk şirketi TANI A.Ş işbirliğiyle geliştirilen “Akıllı Kampanya Öneri Sistemi” ile bu ödüle layık görülen OPET, teknolojik gelişmelerle her gün daha da zenginleşen pazarlama uygulamaları arasında fark yaratıyor. “Akıllı Kampanya Öneri Sistemi’ ile OPET, müşteri davranış örüntüleri ve geçmiş alışveriş / kampanya hareketlerini inceleyerek, makine öğrenme yöntemleri ile oluşturulan modelle, doğru zamanda doğru kişiye doğru kampanyanın sunulmasını hedefledi. Geleneksel kampanya sistemi ile kişiselleştirilmiş kampanyalar sunan “yapay zeka” ve “makine öğrenme tabanlı yeni sistem” karşılaştırıldığında, hızlı ve otomatize sonuçlarla kampanya cirosunun yüzde 28 arttığı gözlendi.Her bir müşteriye özel farklı kampanyalar oluşturan kampanya öneri motorunun geliştirilmesi ile OPET’in müşteri odaklı yaklaşımı destekleyen farklı bir pazarlama modeli oluşturuldu. DataIQ Awards Jürisi tarafından yapılan açıklamada da uygulama için“Dolu dolu analitik içeren bu proje, kişiselleştirmenin ve veri odaklı analitiğin çok rekabetçi pazarlarda elde edebileceği etkiyi göstermektedir” denildi. Proje, daha önce de Türkiye’nin yeni pazarlama ödüllerinden 2018 Martech Awards’ta da “En İyi Yapay Zeka ve Machine Learning Kullanımı” ödülüne layık görülmüştü.




Bu haber 1541 defa okunmuştur.

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER AKARYAKIT ve EKİPMAN Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
FOTO GALERİ
  • LOGITRANS 2017
    LOGITRANS 2017
  • TORA- PETROLEUM 2015
    TORA- PETROLEUM 2015
  • TURPAK- PETROLEUM 2015
    TURPAK- PETROLEUM 2015
  • MEPSAN- PETROLEUM 2015
    MEPSAN- PETROLEUM 2015
  • TEKSER- Petroleum 2015
    TEKSER- Petroleum 2015
  • Asis- PETROLEUM 2015
    Asis- PETROLEUM 2015
  1. LOGITRANS 2017
  2. TORA- PETROLEUM 2015
  3. TURPAK- PETROLEUM 2015
  4. MEPSAN- PETROLEUM 2015
  5. TEKSER- Petroleum 2015
  6. Asis- PETROLEUM 2015
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
  • Tora Memnuniyet Platformu
    Tora Memnuniyet Platformu
  • Kässbohrer Swap Body
    Kässbohrer Swap Body
  • Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
    Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
  • Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
    Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
  • TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
    TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
  • ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
    ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
  1. Tora Memnuniyet Platformu
  2. Kässbohrer Swap Body
  3. Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
  4. Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
  5. TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
  6. ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
VİDEO GALERİ
YUKARI