24-01-2014 12:29:40

Pirelli’den Kış Yönetmeliğine Uygun ST01 M+S Dorse Lastiği

Ağır vasıta lastik pazarındaki liderliğini sürdüren Pirelli, Türkiye yollarına özel olarak geliştirip, İzmit’te ürettiği ST01 M+S dorse lastikleri ile 2014 yılı sonunda uygulamaya geçecek olan M+S yönetmeliğine şimdiden uyum sağlıyor. Treyler ve semitreyler için üretilen Pirelli ST01 M+S lastiği; artırılan kullanım ömrü, düşük yakıt tüketimine katkısı, kaplanabilirlik ve çevre dostu özellikleriyle ekonomi, konfor ve güvenliği bir arada sunuyor.
Pirelli’den Kış Yönetmeliğine Uygun ST01 M+S Dorse Lastiği

Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nın kış lastik zorunlulğu ile ilgili yayınladığı genelgede yer alan “Yarı römork ve römorkların frenleme tertibatı bulunan dingilleri üzerindeki tüm lastiklerinin kış lastiği olması zorunluluğu 1 Aralık 2014 tarihinden itibaren aranır” ibaresi ile birlikte 2014 yılında Aralık ayında M+S ibareli lastik kullanımı dorselerde de zorunlu olacak. Pirelli, 2014 yılında yürürlüğe girecek olan bu uygulama için Türkiye yollarına özel olarak geliştirip İzmit’te ürettiği ST01 M+S lastiklerini pazara sundu.  

 

ST01 M+S, Pirelli’nin sektöründe referans noktası haline gelen 01 serisi lastiklerinin karakteristik özelliklerini taşıyor.  Yenilikçi profili, yapısal özellikleri  (Pirelli patentli çift katlı taban karışımı, bal peteği  topuk yapısı) ve düşük dönme direnci sağlayan yapısı sayesinde yeni ST:01 M+S enerji, konfor ve yakıt ekonomisi sağlıyor. Bünyesinde çevreye zararlı aromatik yağlar bulundurmayan ST:01 M+S de diğer 01 serisi lastikler gibi çevre dostu özellikleriyle rakiplerinden ayrışıyor. Ses seviyesi  olarak da Avrupa Normları limitlerine uygunluk gösteriyor (73 decibel).

ST:01 M+S’in bileşenleri ve yapısı, kullanım ömrü boyunca minimum aşınma ve kış koşullarında mükemmel güvenlik ve performans için tasarlandı.  Yeni ST:01 M+S, +7 derecenin altında ve üstündeki tüm  hava koşullarında bölgesel ve uzun yol (otoyol) kullanımı için ideal çözüm olarak pazara sunuldu.

ST01 M+S, ST01 Base ve Neverending’de olduğu gibi kilometre performansı ve kaplanabilirlik özellikleri açısından geliştirilmiş olup; işletme ve taşıma maliyetleri de göz önüne alınarak  tüm kullanım ömrü boyunca, düşük dönme direnci sayesinde yakıt tasarrufu sağlayacak şekilde tasarlanmıştır.

 

 

Teknik Özellikler:

Zigzag kanal yapısı sayesinde daha az taş tutma.

3 kanallı ve bloklu taban deseni sayesinde kış koşullarında ve ıslak zeminde yüksek yol tutuş.

Güçlendirilmiş omuz yapısı sayesinde yanal darbe ve sürtünmelere karşı daha fazla direnç.

Optimize edilmiş taban deseni sayesinde düzenli aşınma ve her mevsimde yüksek performans.

 

  •   Etiket
  •   Okuma Bu haber 2794 defa okunmuştur.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI