"MEPSAN/1/hafif-ticari-araclar/s/keywords/MEPSAN" İLE İLGİLİ HABERLER

Teşvikler sonrasında elektrikli araçlara olan ilgi artacak
Tüm dünyada elektrikli araç kullanımı gün geçtikçe hızla yaygınlaşıyor. Buna bağlı olarak altyapıdaki çalışmalar ve gelişmeler de tüm hızıyla devam ediyor. Ülkemizde 300 şarj noktasıyla en geniş yayılıma sahip olan şarj operatörü şirketlerinden bir olan Sharz.net’in Genel Koordinatörü Ayşe Ece Şengönül, gündemdeki teşvik konusuyla ilgili olarak değerlendirmelerde bulundu.
Türkiye’nin ilk elektrikli ticari aracı E-Transit, Kocaeli’de hattan indirildi
Avrupa’nın en güçlü elektrikli ticari aracı E-Transit’in üretimi, elektrik enerjisinin tamamını yüzde 100 yenilenebilir kaynaklardan elde eden Kocaeli Fabrikaları’nda başlıyor. Ford Otosan, bu adımla birlikte Ford’un Avrupa’daki elektrikli ticari araç üretim üssü haline geliyor.
DBE Holding, Siemens ile hızlı şarj ünitesi için iş birliğine gitti.
DBE Holding iştiraki FOUR ile Siemens, hızlı şarj ünitesi için iş birliğine imza attı. Anlaşma gereği FOUR, Siemens’ten 50 adet 300 kW çıkış gücüne sahip şarj ünitesi satın aldı. DC elektrikle hizmet verecek cihazlar, elektrikli araçları 25 dakika gibi kısa bir sürede şarj edecek.
EPDK 'nın
Elektrikli araçlara yönelik Şarj Hizmeti Yönetmeliği yayımlandı. Buna göre, şarj ağı işletmecisi, lisansının yürürlüğe girdiği tarihten itibaren 6 ay içinde en az 50 adet şarj ünitesinden ve en az 5 farklı ilçedeki şarj istasyonundan oluşacak şekilde şarj ağını oluşturacak.
TEMSA ve SUNUM  elektrikli araçlar için  ‘ortak akıl’ üretecek
Sabancı Üniversitesi Nanoteknoloji Araştırma ve Uygulama Merkezi (SUNUM) ve TEMSA iş birliğinde kurulan Yeni Enerji Teknolojileri Birimi, geliştireceği yeni teknoloji ve uygulamalarla Türkiye’nin elektrikli araç vizyonuna katkıda bulunurken, ülkemizin enerji alanında yurt dışına olan bağımlılığını da azaltacak.
Avrupa Seferleri Arttı Ağır Ticaride Bakım Önem Kazandı!
Mercedes-Benz Ticari Araçlar Satış Sonrası Yetkili Servisi Aşin Motorlu Araçlar, ağır ticari pazarına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Aşin Otomobil ve Aşin Motorlu Araçlar Genel Müdürü Okan Erdem, özellikle navlun bedellerinin son 1 sene içerisinde 4,5 kat artarak 2000 Euro ile 9000 Euro arasında değişen oranlara ulaştığına değinirken, "Hem şirketler hem de şoförler, navlun fiyatlarındaki artış sebebiyle deniz taşımacılığından karayolu taşımacılığına ciddi anlamda yönlenmiş durumda. Fakat bu ağır ticarilerin Avrupa normlarına uygun teknik yeterlilikleri sağlaması gerekiyor. Otomobil tarafında araç sahipleri ellerindekini korumak adına bakımlara daha çok dikkat ederken, ticari araç sahipleri maliyet kaygılarıyla bakımları aksatabiliyor. Avrupa'daki lojistik faaliyetlerinin sorunsuz geçmesini isteyen ağır ticari araç sahiplerinin mutlaka bakımlarını eksiksiz yaptırmasını ve tüm teknik kontrolleri yetkili servislerinde gerçekleştirmesini şiddetle tavsiye ediyoruz." dedi.
Ticari Araç Sahipleri: Sermayenize İyi Bakın!
Mercedes-Benz Ticari Araçlar Satış Sonrası Yetkili Servisi Aşin Motorlu Araçlar, hafif ticari araç sahipleri için önemli bilgiler paylaştı. Aşin Otomobil ve Aşin Motorlu Araçlar Genel Müdürü Okan Erdem, ticaret amacıyla kullanılan araçların sermaye görevi de gördüğüne dikkat çekerken, "Artan kurlar ve üretim tarafındaki global aksaklıklar sebebiyle hali hazırda ticaret erbaplarının bir araç alması oldukça zorlaşırken, ellerindeki aracı koruması daha da önemli hale geldi. Diğer yandan Vito sınıfındaki araç modellerinde tipine göre 1000 TL ile 2250 TL arasında ve Sprinter sınıfındaki araç modellerinde tipine göre 2000 TL ile 2500 TL arasında bir periyodik bakımla aracın ömrüne ömür katarken ikinci el değerini de artırmış oluyorsunuz. Olası bir arıza, aynı zamanda sistematik işlerin aksamasına ve ciro kaybına yol açabiliyor. Ülkemizdeki 25 milyon aracın yaklaşık 4,6 milyonu HTA'dan oluşuyor ve iyi bakılan her hafif ticari araç aslında dolaylı olarak cari açığın artmasına da engel oluyor."dedi.
MAN Hafif Ticari Araçlar, zorlu pandemi sürecine rağmen 2020 hedeflerine ulaştı
2019’da ürün gamına eklediği TGE ile hafif ticari araçların premium markaları arasındaki yerini alan MAN, bu alanda pandemiye rağmen 2020 yılı hedeflerine ulaşmayı başardı. 2020 yılında tüm güçleriyle mevcut ve yeni müşterilerine destek olmaya odaklandıklarını vurgulayan MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Hafif Ticari Araç Ülke Satış Müdürü Cumhur Kutlubay, “Bu kapsamda; 2. el araç, takas imkanları, cazip ödeme kolaylığı sunan esnek finans modelleri, satış sonrası hizmetlerde uzatılmış garanti ve avantajlı bakım paketleri tekliflerimiz ile müşterilerimizin yanında olmaya çalıştık” dedi.
MİTES HEDEF BÜYÜTTÜ.
2016 yılında MLB Group bünyesine katılan Mites, İzmir Serbest Bölgesi'ndeki üretim tesislerinde ürün yelpazesini genişleterek ihracat için hedef büyüttü.
ÇOBANTUR BOLTAŞ, OTOMASYON TERCİHİNİ MEPSAN’DAN YANA KULLANDI.
41 yıllık tecrübesi ve 55 ülkeye erişimiyle sektörünün önde gelen markalarından olan Çobantur Nakliyat, otomasyon hizmetleri için Stawiz Plus’ı tercih etti.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI