Mercedes-Benz Türk Hafif Ticari Araçlar’ın X-Macera projesi kapsamında Türkiye’yi bir uçtan bir uca dolaşan Mercedes-Benz X-Class, 15 gün süren yaklaşık 3.500 km’lik ve Türkiye’nin en zorlu yollarının bulunduğu Kuzey-Doğu ile Güney-Batı rotasındaki yolcuğunu tamamladı.
Mercedes-Benz Türk’ün toplumda kadının her alanda hak ettiği güce kavuşması, kadınlara sosyal ve ekonomik hayatta fırsat eşitliği tanınması hedefiyle hayata geçirdiği “Her Kızımız Bir Yıldız” projesi topluma katkı sağlamaya devam ediyor.
Renk United Travel, tercihini yine Tourismo’dan yana kullandı.
Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, kamyon ve otobüs ticari araç ürün grupları için hazırladığı Kasım ayına özel kampanyalar ile kişiye özel fırsatlar sunmaya devam ediyor.
Mercedes-Benz Türk, 08-10 Kasım tarihleri arasında İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenlenen Transist 2018 Fuarı’nın sponsorlarından biri olarak ulaşım dünyasının nabzını tutmaya devam ediyor.
Mercedes-Benz Türk, geleceğin otomotiv trendlerinin mercek altına alındığı Uluslararası Otomotiv Mühendisliği Konferansı’na (IAEC’18) Altın Sponsor oldu.
Otomotiv dünyasındaki trendlerin konuşulduğu etkinlikte, otomotiv sanayinin mühendislik açısından geldiği noktalar, konferansa katılım sağlayan deneyimli uzmanlar tarafından değerlendirildi.
Mercedes-Benz Türk 2018 yılında gerçekleştirdiği projeleriyle MMA Smarties’ten 3 farklı kategoride ödül almaya hak kazandı.
Mobil pazarlamaya yönelik dünyadaki tek ödül olma özelliğini taşıyan MMA Smarties, Mercedes-Benz Türk’ün Pop-Up Store etkinlikleri ve Mercedes-Benz GLA Linkedin projelerine ödül verdi.
Mercedes-Benz Türk, Kamyon ve Otobüs Ürün Grubu Satış Sonrası Hizmetler alanında sağladığı eğitim ve yetkinliklerin pekiştirilmesi ve bu alandaki yüksek hizmet kalitesinin sürekliliğini sağlamak amacıyla çalışanlarının bilgi ve becerilerini ölçtüğü “2018 Satış Sonrası Hizmetler Olimpiyatları”nın kazananlarını, 25 Ekim tarihinde Mercedes-Benz Türk Genel Müdürlük Binası’nda gerçekleştirdiği törende açıkladı.
Mercedes-Benz Türk StartUP yarışmasının 485 başvuru arasından seçilerek ilk 10’a kalan girişimciler, kendileri için özel hazırlanan iki günlük Almanya ziyaretine katıldı.
Girişimciler, ziyaret sırasında Almanya startup ekosisteminin önemli oyuncuları ile bir araya gelerek fikir alışverişi yapma imkânı buldular.
İki günlük programda Mercedes-Benz Müzesi ve Daimler A.G. Sindelfingen Fabrikası da ziyaret edildi.
Publicis One ajanslarından DataWise ekibi, Skysection ve Adswizz işbirliği ile Mercedes-Benz Türk, farklı lokasyonlarda kurduğu Pop-Up Store’un yakınındaki potansiyel müşterilerini bilgilendirmek, mağazaya davet etmek, test sürüşü ve farklı aktiviteler ile ilgili hedef kitlesine mesajını duyurmak için hedefli dinamik radyo kullanımı ile bir ilke imza attı.