20 yılı aşkın süredir Gilbarco Akaryakıt Pompası kullanan istasyon yetkilileri ile röportaj gerçekleştiren Tora Petrol İnsu Shell Petrol İstasyonu yetkilileri ile röportaj yaptı
Mercedes-Benz Türk Aksaray AR-GE Merkezi’nde
hizmete alınan yeni Şaft Test Alanı ile tüm
dünyada üretilen Mercedes-Benz kamyonlarında
kullanılacak şaftların ömür ve dayanım testleri
yapılıyor.
Mercedes-Benz Türk, üniversitelerde okuyan gençlerin profesyonel hayata entegrasyonunu sağlama amacıyla oluşturduğu zorunlu yaz dönemi staj programı, Summer Stars, bu sene online olarak gerçekleştirilecek.
Mercedes-Benz Türk’ün yerli üretim kamyon ve çekici modelleri için 3 farklı kamu bankasından 500.000 TL ve 60 aya kadar kredi imkânı sunduğu kampanya uzatılarak, faiz oranı % 0,64’e düşürüldü.
Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, Niksar Turizm’e 18 adet 16+1 ve 2 adet 15+1 Mercedes-Benz Sprinter’ı Has Otomotiv Avcılar Şubesi’nde düzenlediği tören ile teslim etti.
Mercedes-Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetler A.Ş. Hafif Ticari Araçlar, “Siz güvenle yola bakın, aracınıza biz bakarız” sloganıyla Temmuz 2020 itibarıyla satışı gerçekleşen hafif ticari araçlarda 3 yıl ve sınırsız kilometre garantisi sunmaya başladı.
Akaryakıt sektöründe patlayıcı, parlayıcı ve yanıcı kimyasallar yoğun olarak elleçlenmektedir. Akaryakıt türevlerinin sıvı veya buharları bir kaza ya da arıza anında büyük miktarlarda dökülerek ya da fışkırarak olması gereken kapalı kaplar ve tesisatların dışına çıkar. Sektörümüze has bu gibi olaylar özellikle yangına dönüşmeden önce özel bir acil durum olarak ele alınmaktadır.
Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, 2020 model çekici/inşaat ve kargo kamyonlarında Temmuz ayına özel, kasko ve servis paketli kampanya sunuyor.
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın, Türkiye’nin en değerli ve en güçlü markaları 2020 raporuna göre, OPET Petrolcülük A.Ş, 570 milyon dolarlık marka değeriyle Türkiye akaryakıt dağıtım sektörünün en değerli ve en güçlü markası oldu. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca: “Sektörün büyük oyuncuları arasındaki tek yerli şirket olarak standartları belirleyen, hep daha fazlasını sunan ve fark yaratan birmarka olduk. Yaşanan küresel salgına rağmen, hizmet kalitemiz ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımımızla aralıksız hizmet vermeye devam ediyoruz. 20 yıldır devam eden Temiz Tuvalet Kampanyamız ile temizlik ve hijyen konusunda istasyonlarımızda önemli bir standart sağladık ”dedi.
Mercedes-Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetler A.Ş. Hafif Ticari Araçlar, “Filo Müşteri Etkinlikleri” kapsamında müşterileri ile bir araya geldi.
Etkinliğin ilk durağı Ankara’da gerçekleşen organizasyonun ardından Mercedes-Benz Otomotiv, etkinlik serisini müşterileri ile sanal ortamda buluşarak sürdürdü.