"OPET/1/foto-galeri/akaryakit/s/keywords/OPET" İLE İLGİLİ HABERLER

YAPI KREDİ MÜŞTERİLERİ OPET’TE KAZANIYOR
OPET ve Yapı Kredi ‘puan’ kazandıran iki farklı kampanya birden başlattı. OPET ve Sunpet istasyonlarından farklı günlerde 4 kez tek seferde 125 TL ve üzeri akaryakıt veya otogaz alışverişi yapanlar 50 TL’ye kadar OPET Puan kazanırken öte yandan motosiklet kullanıcıları ve otogaz kullanıcılarına, 3 kez 70 TL’lik alışverişlerine 20 TL değerinde yakıt puan hediye ediliyor.
Akaryakıt Sektöründe VRS Kullanımı
Akaryakıt elleçlenen alanlarda yaşanan dökülmeler ve kaçaklar ciddi yangın riski barındırır. Bunun nedeni uçucu özelliğe sahip akaryakıt ürünlerinin kaza ile dökülmesi ile hızlıca buharlaşmasıdır. Ayrıca onarım ve test gibi operasyonel nedenlerle kapalı sistemlerin geçici bir süreliğine açık hale gelmesiyle de buharlaşma yaşanır. Yanıcı, parlayıcı ve patlayıcı bu buharların kontrol edilmesi için bu uçucu sıvılar kapalı kaplar içine alınmalıdır.
OPET, alışverişini e-ticaretten yapanlar için OPET ULTRAKARGO ile fark yaratıyor
OPET fark yaratan Ultrakargo projesi ile pandemi döneminde artışa geçen e-ticaret alışverişlerinin kargo paketlerini OPET istasyonlarından teslim alabilme olanağı sunuyor. Kargopark ile yapılan işbirliği ile gerçekleşen ortak kargo istasyonu projesi kapsamında e-ticaret sitelerinden yaptığı alışverişin teslimat adresi olarak kendisine en uygun OPET Ultrakargo lokasyonunu seçenler, kargo firması tarafından bildirilen şifre ve kimlik bilgisi ile 7 gün 24 saat paketini teslim alabiliyor.
CAN YAYINLARI ARTIK OPET ULTRAMARKET’LERDE
OPET Ultramarket’lerde Can Yayınları işbirliği ile artık kitap satışı da başlıyor. OPET Ultramarket’ler, kitap tutkunlarına Can Yayınları’nın yüzlerce çeşit kitabını sunacak.
OPET, ‘Çalışan Mutluluğu’ Çalışmaları ile Uluslararası Ödülleri Topladı
OPET, Çalışan Bağlılığı Programı ile tüm dünyada örnek insan kaynakları uygulama ve çözümlerini ödüllendiren Stevies for Great Employers’ta (SAGE) üç ‘Altın Ödül’e birden layık görülürken, Stevie International Business Awards’ta (IBA) ‘Gümüş Ödül’ün sahibi oldu. OPET, pandemi döneminde gerçekleştirdiği insan kaynakları çalışmaları ile CEO World Awards’ta da “Team of the Year- Yılın Takımı” kategorisinde ‘Bronz Ödül’e hak kazandı.
ALPET Ardahan Merkez ve Göle’de 2 yeni istasyon açtı
ALPET, Türkiye’nin tüm bölgelerine yayılan bayilerinin sayısını arttırmaya devam ediyor. Akaryakıt sektörünün yüzde yüz yerli sermayeli kuruluşlarından ALPET, aynı günde gerçekleştirdiği iki tören ile Ardahan Merkez ve Göle’de yer alan istasyonlarının açılışlarını gerçekleştirdi.
TORA PETROL GİLBARCO AKARYAKIT POMPASINI KULLANAN İSTASYONLAR İLE RÖPORTAJ GERÇEKLEŞTİRİYOR
20 yılı aşkın süredir Gilbarco Akaryakıt Pompası kullanan istasyon yetkilileri ile röportaj gerçekleştiren Tora Petrol İnsu Shell Petrol İstasyonu yetkilileri ile röportaj yaptı
‘OPET’SE FARK EDER’
Akaryakıt dağıtım sektörünün en değerli ve en güçlü markası OPET, 15 yıl aradan sonra yeniden işbirliği yaptığı Cem Yılmaz’ın başrolünde yer aldığı reklam filmi serisine başlıyor. OPET, rakiplerinden ayrılan güçlü ve farklı özelliklerini vurgulayan yeni bir sloganla tüketicisinin karşısına çıkıyor: “OPET’se Fark Eder…”
AKARYAKIT FIŞKIRMALARI VE ÖNLEMLERİ
Akaryakıt sektöründe patlayıcı, parlayıcı ve yanıcı kimyasallar yoğun olarak elleçlenmektedir. Akaryakıt türevlerinin sıvı veya buharları bir kaza ya da arıza anında büyük miktarlarda dökülerek ya da fışkırarak olması gereken kapalı kaplar ve tesisatların dışına çıkar. Sektörümüze has bu gibi olaylar özellikle yangına dönüşmeden önce özel bir acil durum olarak ele alınmaktadır.
Akaryakıt sektöründe Türkiye’nin ‘En Değerli ve Güçlü Markası’ OPET
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın, Türkiye’nin en değerli ve en güçlü markaları 2020 raporuna göre, OPET Petrolcülük A.Ş, 570 milyon dolarlık marka değeriyle Türkiye akaryakıt dağıtım sektörünün en değerli ve en güçlü markası oldu. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca: “Sektörün büyük oyuncuları arasındaki tek yerli şirket olarak standartları belirleyen, hep daha fazlasını sunan ve fark yaratan birmarka olduk. Yaşanan küresel salgına rağmen, hizmet kalitemiz ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımımızla aralıksız hizmet vermeye devam ediyoruz. 20 yıldır devam eden Temiz Tuvalet Kampanyamız ile temizlik ve hijyen konusunda istasyonlarımızda önemli bir standart sağladık ”dedi.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI