Tüm dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs salgını nedeniyle tarımsal üretimin aksatılmadan yürütülmesinde ve gıda arz güvenliğinin sağlanmasında en önemli görevi üstlenen çiftçiler için OPET ve Şekerbank iş birliğine gitti. Bu kapsamda Şekerbank’ın çiftçilere özel sunduğu Hasat Kart ile OPET ve Sunpet istasyonlarından mazotlarını 6 ay vade ve sıfır faizle alan üreticiler, ödemelerini hasat zamanı yapabilecek
Gece- gündüz demeden sürekli yollarda olan ve tüm Türkiye’nin ihtiyaçlarına koşan kuryelere, OPET’ten Cem Yılmaz’ın sesiyle sıcacık #birteşekkür…
OPET’in 5’inci Sürdürülebilirlik Raporu, Amerikan İletişim Profesyonelleri Birliği (LACP) tarafından düzenlenen ve sürdürülebilirlik alanındaki en saygın ödüllerden biri olan Vision Awards’da üç ödül birden kazandı. Enerji kategorisinde en iyi sürdürülebilirlik raporu, "Top 100" listesinde ikinci sürdürülebilirlik raporu ve en çok gelişim gösteren rapor ödüllerine layık bulunan OPET’in sürdürülebilirlik raporunda 2016-2018 yılları arasındaki faaliyetlerinin yanı sıra sosyal, çevresel ve ekonomik alanlardaki çalışmaları yer alıyor.
Akaryakıt dağıtım sektöründe Türkiye genelindeki 1600’ü aşkın istasyonu, ürün ve hizmetleri, sürdürülebilir sosyal sorumluluk projeleri ile yeniliğin öncüsü olan OPET, “OPET Yapar Her Şey Değişir” sloganıyla yepyeni bir iş birliği sürdürecek.
Danimarkalı denizcilik ve lojistik alanlarında Avrupa’nın lider firması DFDS’nin Türkiye’de faaliyet gösteren şirketi DFDS Akdeniz İş Birimi’nin yeni Kurumsal İletişim Müdürü Özlem Dalga oldu.
Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetleri A.Ş., “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2019 Gladyatörleri” töreninde, Mercedes-Benz X-Class V6 Force Touch ile “Yılın Dijital Deneyim Uygulaması” ödülünü kazandı.
OPET’in ana sponsorluğunda düzenlenen 19. Perakende Günleri, sektörün önemli isimlerini 4-5 Aralık’ta bir kez daha bir araya getiriyor. Müşteri odaklı çalışma anlayışı ile 15 yıldan bu yana en çok tercih edilen marka olan OPET, Perakende Günleri’ne, sektörde standartları değiştiren perakende hamlesi Ultramarket ile katılıyor.
2019 yılında pazar payını yüzde 19’un üzerine çıkararak sektör ikinciliğini koruyan OPET; yenilikçi bakış açısı, müşteri odaklı çalışmaları ile 2020 yılında pazar payını yüzde 19,5’e çıkarmayı hedefliyor. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca; “OPET olarak ana hedefimiz 2022 yılında pazar lideri olmak. Tüm planlarımızı bu hedef doğrultusunda yapıyoruz” dedi.
Opet Petrolcülük ve Fuchs Petrolub SE ortaklığında Türkiye’de otomotiv ve
endüstriyel yağlayıcılar alanında hizmet veren Opet Fuchs’un yeni fabrikası İzmir’in Aliağa ilçesinde açıldı. Opet Fuchs, 24 milyon euro yatırımla hayata geçirilen ve
yıllık tek vardiyada 60 bin ton madeni yağ üretim kapasitesine sahip fabrikası ile Türkiye’nin en modern madeni yağ üretim tesislerinden biri olarak
faaliyet gösterecek.
OPET, Campaign Türkiye Agency & Brand of the Year Ödülleri’nde bir kez daha “Brand of the Year” oldu. Bu yıl ikincisi düzenlenen yarışmada dereceye girenler, yıl boyunca ulusal ve uluslararası alanda aldıkları ödüllerin değerlendirilmesiyle seçiliyor. OPET, “Otomotiv Ürünleri & Hizmetleri & Yan Sanayi” kategorisinde ikinci kez yılın markası olarak ödüle layık görüldü.