"OPET/4/ulasim/s/keywords/OPET" İLE İLGİLİ HABERLER

MEGA PROJELERİN GİZLİ KAHRAMANLARI GÖRÜCÜYE ÇIKIYOR.
Karayolu ulaşımı ile ilgili kamu kuruluşları, özel sektör ve üniversiteler arasında iletişim ve işbirliği sağlayan Yollar Türk Milli Komitesi tarafından bu yıl ikinci defa düzenlenecek olan Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 24-26 Mayıs 2017 tarihleri arasında Ankara Congresium’da gerçekleşecek. Karayolu ulaşım sektörünün paydaşlarını bir araya getirmek ve projelerle ilgili bilgi paylaşımına aracı olmak için Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı himayelerinde gerçekleşecek olan fuara bu yıl 160 firma katılıyor.
Uluslararası Ulaşım Sektörü  İstanbul’da Buluşuyor
Türk ulaşım sektörü 18 yılı aşkın süredir Intertraffic İstanbul çatısı altında bir araya geliyor. Bu yıl, 24-26 Mayıs tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenecek fuara, 30 ülkeden 200’ün üzerinde katılımcı ve 90’dan fazla ülkeden 6.000’i aşkın ziyaretçi bekleniyor.
OPET desteğiyle 250 Öğrenci daha
OPET'in desteğiyle 4 yıldır sürdürülen ve bugüne kadar yaklaşık 3 milyon öğrenciye ulaşılan "Trafik Dedektifleri Projesi” kapsamında çalışmalar hızla devam ediyor. Proje kapsamında geçtiğimiz hafta düzenlenen “Yol Kullanıcıları Eğitici Eğitimi”ni tamamlayarak görev yaptıkları illerde proje eğitmeni olarak yeni “Trafik Dedektifleri”ni yetiştirecek proje eğitimcilerin sayısı 600’e ulaştı. Ankara’da düzenlenen Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası' açılış töreninde ise ‘trafik güvenliği’ eğitimine k
Türkiye’nin en itibarlı akaryakıt markası bir kez daha OPET
Türkiye İtibar Akademisi tarafından 6'ncısı gerçekleştirilen “Türkiye İtibar Endeksi” 2017 Araştırması’nda geçen yıl olduğu gibi akaryakıt sektöründe Türkiye'nin en itibarlı markası yine OPET oldu. Yüksek kaliteli hizmet ve ürünleri ile uzun soluklu sosyal sorumluluk projeleriyle tüketicisine her zaman yanında olduğunu hissettiren OPET, 2’nci kez bu ödülün sahibi oldu.
Anadolu Ulaşım, MAN ve NEOPLAN otobüslerden oluşan 18 araçlık filo aldı
Türkiye seyahat sektörünün dinamik markası Anadolu Ulaşım, MAN TopUsed güvencesi altında satın aldığı 18 adet MAN ve NEOPLAN otobüs ile filosunu daha da güçlendirdi. Anadolu Ulaşım'ın aldığı MAN Lion's Coach Efficientline ve NEOPLAN Tourliner Efficientline 2+1 VIP araçlardan oluşan otobüs filosu, düzenlenen törenle teslim edildi. Anadolu Ulaşım’a teslim edilen tüm otobüsler, yapacakları 1.050.000 kilometre boyunca tüm bakım, onarım, aşınan parça ve garanti hizmetleri avantajlarını da taşıyor.
ADANA KENTİÇİ ULAŞIM FİLOSUNU TEMSA AVENUE İLE GÜÇLENDİRİYOR
Adana Büyükşehir Belediyesi, kentiçi ulaşımda otobüs filosunu TEMSA ile güçlendirmeye devam ediyor. TEMSA, Adana’da düzenlenen törenle Büyükşehir Belediyesi’ne 15 adet TEMSA Avenue otobüsü daha teslim etti. TEMSA, kadın yolcuların durak haricinde inebilmeleri için “pembe buton” uygulaması başlattı.
WCGC 2017 şampiyonu Form Laser Portekiz’de Türkiye’yi temsil edecek
Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyetinin değişmez lideri OPET, spora olan desteğini sürdürüyor. OPET’in ana sponsorluğunu üstlendiği World Corporate Golf Challenge Türkiye 2017, Regnum Carya Golf & Spa Resort ev sahipliğinde gerçekleşti. Turnuvayı kazanan Form Laser takımı Portekiz Cascais’de düzenlenecek WCGC 2017 Dünya Finali’ne katılmaya hak kazandı.
resim yok
Akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin tescilli lideri OPET; büyük ilgi gören ‘Şans Yolu’ kampanyası 3’üncü kez gerçekleştiriyor. OPET, tek seferde 75 TL ve katlarında benzin ya da motorin alışverişi yapan OPET Kart sahiplerine çekilişle 25 TL’den 1000 TL’ye varan yakıt puan hediye ediyor. Kampanya kapsamında 2 bin OPET müşterisine toplamda 200 bin TL’lik yakıt puan daha hediye edilecek.
VODAFONE AKILLI ŞEHİRLER  ONLINE PLATFORMU İLE VATANDAŞ YAŞADIĞI ŞEHİR İLE İLGİLİ SÖZ SAHİBİ OLUYOR
Akıllı şehirleri hayata geçirirken vatandaşların da görüşlerinin alınması hedefiyle Vodafone tarafından hayata geçirilen ve www.sehirsizin.com adresi üzerinden hizmete sunulan Türkiye’nin ilk “Akıllı Şehirler Online Platformu” yoğun ilgi gördü. En çok talep alan ilk beş il sırasıyla İstanbul, Ankara, izmir, Antalya ve Bursa olurken; talepler ulaşım, enerji, çevre konularında yoğunlaştı.
MÜŞTERİ BAĞLILIK SEVİYESİ EN YÜKSEK MARKA YİNE OPET SEÇİLDİ
OPET, KalDer ve Ipsos’un ortak çalışması “Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması”nda bir kez daha zirvenin sahibi oldu. Müşteri sadakatinin baz alındığı araştırma kapsamında, akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka geçen yıl olduğu gibi bu yıl da OPET seçildi. KalDer tarafından gerçekleştirilen araştırmalara göre 2006 yılından bu yana aralıksız müşteri memnuniyetinin zirvesinde yer alan OPET, bu sonuçla birlikte başarısını 11’inci yıla taşıdı.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI