"OPET/4/yeni-uyelik/kamyon/s/keywords/OPET" İLE İLGİLİ HABERLER

OPET Kadın Gücü Ormanları’nda 30 bin fidan yeşerecek
OPET, toplumsal cinsiyet eşitliği odağında hayata geçirdiği Kadın Gücü Projesi kapsamında, başta istasyonlarındaki ‘Kadın Güç’leri olmak üzere tüm çalışanları adına sürdürülebilir ve kalıcı bir değer bırakma hedefiyle Ege Orman Vakfı iş birliği ile 30 bin fidan dikiyor. İzmir-Kınık, Adana-Sarıçam ve Elazığ-Harput mevkilerinin her birinde 10 biner fidan ile yeşerecek OPET Kadın Gücü Ormanları’nın ilk fidanları, Kınık’ta düzenlenen dikim töreni ile toprakla buluştu.
2021 yılında satılan her 4 Mercedes-Benz kamyondan 1’i Servis Sözleşmeli
Mercedes-Benz Türk, kamyon müşterileri için sunduğu “Servis Sözleşmesi” ile servis ihtiyaçlarına özel çözümlerle yanıt veriyor. Müşteriler, kapsamları birbirinden farklı olan “Baz Paket”, “Ekonomik Paket”, “Temel Paket” ve “Tam Paket” arasından kendilerine en uygun olanı seçebiliyorlar. Seçilen paket kapsamındaki bakım-onarım işlemleri, Mercedes-Benz Türk’ün ülke çapındaki 47 yetkili servisinde avantajlı koşullarla yaptırabiliyor.
Akkoç Lojistik filosuna 200 adet Actros ekledi
Mercedes-Benz Türk, Akkoç Lojistik’e gerçekleştirdiği filo teslimatlarına 200 adet Actros teslimatı ile bir yenisini daha ekledi. Akkoç Lojistik, teslim aldığı Mercedes-Benz yıldızlı araçlarını yurt içi nakliye alanında kullanacak. Mercedes-Benz Türk Pazarlama Merkezi’nde gerçekleştirilen teslimat törenine Mercedes-Benz Türk ve Akkoç Lojistik’in yetkilileri katıldı.
Yıldırım Turizm’in 13 adet Mercedes-Benz Sprinter Minibüs siparişi teslim edildi
Yıldırım Turizm, 8 adet personel servisi, 5 adet de okul minibüsü olmak üzere toplam 13 Yeni Mercedes-Benz Sprinter Minibüs siparişini teslim aldı. Gülsoy Otomotiv Florya’da gerçekleştirilen teslimatın ardından, Yıldırım Turizm filosundaki Mercedes-Benz araç sayısını arttırdı.
Opet Fuchs “Fullcheck Shop” ile “Sektörünün İlkleri” ödülüne  layık görüldü
Madeni yağ sektörünün önde gelen markalarından Opet Fuchs, “CX Awards Turkey - Müşteri Deneyimi” organizasyonunda ödüle layık görüldü. Opet Fuchs tarafından hayata geçirilen Türkiye'nin ilk madeni yağ e-ticaret sitesi Fullcheck Shop, “Sektörünün İlkleri” ödülünün sahibi oldu.
OPET Tarihe Saygı Projesi online’a taşındı
OPET Tarihe Saygı Projesi’nin 15 yıldan bu yana aralıksız devam eden çalışmalarına ışık tutan “Paylaştıkça Çoğalan Zenginlik!” sergisi, yerinde ziyaret edemeyenler için 3 boyutlu özel bir çalışma ile online ortama taşındı. Öte yandan PİRİ uygulaması ile proje kapsamında yapılan tüm çalışmalar dijital bir tur ile ziyaret edilebiliyor.
MAN, yeni nesil kamyonları ile  çıtayı bir kez daha yükseltti
2021’de pazarın üstünde bir büyüme yakalayan MAN, satış adedini de ikiye katlamayı hedefliyor
OPET bir kez daha “Lovemark”
Akaryakıt dağıtım sektörünün öncü şirketlerinden OPET, “Lovemarks” araştırmasında bu yıl da akaryakıt kategorisinin birincisi oldu. OPET, araştırma kapsamında akaryakıt sektörünün ölçümlenmeye başlamasından bu yana aralıksız 6’ncı kez ‘aşkla bağlanılan marka’ seçildi.
Dinçer Lojistik’ten Param Kart ve Opet ile iş birliği
Sürdürülebilir iş modelleriyle sektörde fark yaratan Dinçer Lojistik, yenilikçi bir çalışmayı daha hayata geçirdi. Dinçer Lojistik’in Param Kart ve Opet iş birliğiyle geliştirdiği projede, ailesinden uzakta zor koşullarda araç kullanan yaklaşık 20 bin tır ve kamyon sürücüsünün hayatını kolaylaştıracak pek çok çözüm sunuluyor
OPET Akıllı Filo Sistemi “Otobil” ile   kontrol araç sahiplerinde!
OPET, Akıllı Filo Yönetim Sistemi Otobil ile şirket taşıtlarına OPET istasyonlarından nakit veya kredi kartı ile ödeme yapmadan, araçtan inmeden yakıt alma imkanı sunuyor. Taşıtların tüm giderlerini araç sahiplerinin kontrol ettiği dijital ortamda raporlama yapan sistem, aynı zamanda şirketlere maliyet avantajı ve verimlilik getiriyor.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI