Tüm hizmetleri tek bir platformda toplayan Scania, yeni uygulaması Scania’m Cepte ile kullanıcılarına pratik bilgiler ve hızlı çözümler sunuyor.
Geçtiğimiz yıl pazara sunulan ve Nisan ayında Türkiye lansmanı yapılan Yeni Nesil Scania araçlar, roadshow etkinliği ile 2.500 den fazla müşterisi ile buluştu.
Mercedes-Benz Türk, kamyon ve otobüs ticari araç ürün grupları için hazırladığı Haziran ayına özel kampanyalar ile kişiye özel fırsatlar sunmaya devam ediyor.
Mercedes-Benz Türk, 2016 Mayıs ayında başlayan yeni ürün gamı eğitimlerini yıl boyu sürdürerek bu yıl Mayıs ayında gerçekleştirilen eğitimle birlikte toplam 4.000 saat eğitim verdi. Mercedes-Benz Akademi, son 1 yılda 500 gün eğitim vererek 2.100 kişiye yenilenmiş Mercedes-Benz kamyon ve çekicilerinin güncel teknolojilerini anlattı.
Mercedes-Benz Türk, ikinci AR-GE Merkezi’nin temelini attı
Scania, 10 yıllık araştırma geliştirme süresi, 2 milyar Euro yatırım ve 10 milyon kilometrenin üzerinde test sürüşü sonucu üretime başladığı yeni nesil araçlarını Türkiye yollarına çıkarıyor.
Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear, özel olarak geliştirdiği kamyon yarışı lastikleriyle, 'gezegendeki en muhteşem kamyon yarışı' ilan edilen FIA Avrupa Kamyon Yarışları Şampiyonası’nın 2017 sezonunda da lastik tedarikçisi oldu.
Türkiye’nin en büyük uluslararası lojistik ve taşımacılık firmaları arasında yer alan Netlog, araç filosuna Scania R450 çekiciler ekledi.
Scania’nın yeni mobil uygulaması “Scania’m Sapasağlam” büyük ilgi görüyor. IOS ve Android platformları üzerinden sunulan uygulama 1 ay içinde 3 bin kişi tarafından kullanılmaya başladı.
Scania Yetkili Servis Yöneticilerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, 2017 yılı stratejileri hakkında detaylı bilgilendirmeler yapıldı.