Türkiye'nin lider otobüs üreticisi Otokar, Gürcistan ile haziran ayında gerçekleştirdiği yılın en büyük ihracat anlaşmasının teslimatına başladı. Gürcistan toplu ulaşımında yeni bir dönem başlatacak anlaşmanın ilk parti teslimatı olan 5 adet Sultan LF geçtiğimiz günlerde teslim edildi.
Üstün nitelikleri ve sundukları avantajlarla fark yaratan MAN çekicileri, karayolu taşımacılığında firmaların güvenilir çözüm ortağı olmaya devam ediyor. Dinamik yapısı ve yüksek hizmet kalitesiyle taşımacılık sektörünün öncü firmalarından Ankara Nakliyat, filosunu yeni MAN çekicileri ile güçlendirdi. Firma, sipariş ettiği 15 adet yeni MAN çekicinin ilk bölümü olan 7 adet TGX 18.470 4X2 BLS UY Retarder’i törenle teslim aldı.
Dört yılı aşkın süredir 5 Hacıoğulları Beton tesisinde transmikser, beton pompası, silobas ve iş makinalarından oluşan yaklaşık 200 araç, Turpak taşıt tanıma teknolojisi ile sorunsuz olarak güvenli yakıt ikmali yapıyor.
TURPAK Ticari Satışlar departmanının başlatmış olduğu; pandemi sürecinde servis bakım-kalite kontrol ve müşteri memnuniyeti ölçümlemesi devam ediyor.
TURPAK Inhouse departmanının pandemi sürecinde başlatmış olduğu servis bakım- kalite kontrol ve müşteri memnuniyeti ölçümlemesi devam ediyor.
Akaryakıt sektöründe Milat olarak kabul edilen transfer dönemi, her 5 yılda bir gerçekleşmekte ve istasyonların lisans yenilemesi ile bayrak değişimi yapılmaktadır.Bu değişimin en önemli kriteri, otomasyon sistemlerinin kesinitisiz bir şekilde çalışmasını sağlamak ve süreci problemsiz bitirmektir.
Taşıt Tanıma İle Tam Entegre Turpak Araç Takip Sistemleri
Maden alanlarında Turpak Otomasyon Sistemlerini tercih eden Özkoyuncu Madencilik’e tüm akaryakıt ikmal operasyonunu tek noktadan takip edip yönetebileceği CentroWeb yazılımının eğitimi, pandemi sürecinden dolayı Online olarak verildi.
Günümüz teknolojisinin en yüksek donanımları ile Mahmutbey İstanbul’da kurulan CRG Enerji Shell akaryakıt istasyonu, akaryakıt sektöründe istasyonlar tarafından kullanılan “Turpak’ın TDR Yazarkasasını” tercih etti.
TURPAK Inhouse departmanının pandemi sürecinde başlatmış olduğu servis-bakım,kalite-kontrol ve müşteri memnuniyeti ölçümlemesi devam ediyor.