Brisa’nın 360 derece hizmet sunan araç bakım mağaza zinciri Otopratik, bayram döneminde uzun yola çıkacak olan sürücüleri araç bakımı konusunda uyarıyor. Otopratik, yolda kalmamak için alınacak basit önlemler ve araç bakımı ile keyifli ve güvenli bir sürüşün mümkün olduğunu belirtiyor
Dünyanın önde gelen petrol şirketlerinden biri olarak 1974 yılında kurulan ve 25 yıldır Türkiye’de madeni yağlar pazarında faaliyet gösteren Petronas, İtalya’nın Torino şehrinde 60 milyon dolar yatırımla devreye aldığı yeni Küresel Araştırma ve Teknoloji Merkezi ile yağ teknolojilerinde devrim yaratacak yeniliklere imza atmaya hazırlanıyor.
Türkiye akaryakıt ve madeni yağlar pazarı lideri Petrol Ofisi, 42 ilde 48 noktada düzenlediği ‘Maxima – Usta Buluşmaları’ ile 57 günde 7.000 usta ile buluştu. Tüm Türkiye’yi kapsayan ‘Maxima – Usta Buluşmaları’nda distribütörleri, sanayi sitelerindeki işyerleri ile otomobil özel servis temsilcileriyle bir araya gelen Petrol Ofisi Madeni Yağlar, relansman çerçevesinde görsel kimliğiyle yenilenen ve pazardaki en yenilikçi ürün ailesi olan Maxima motor yağlarının özelliklerini tanıttı.
Yenilikçi ürün ve hizmetleriyle dünyanın dört bir yanındaki dev projelere çözüm ortağı olmaya devam eden Brisa, Türkiye ticari araç pazarındaki liderliğini hizmet inovasyonları ve sahadaki müşteri temasları ile bambaşka bir noktaya taşıdı. Brisa, 2018'de ticari araç segmentinde güçlü büyüme için bir dizi atılım gerçekleştirmeyi hedefliyor.
Otomotiv Yetkili Satıcıları Derneği – OYDER tarafından bu yıl ‘Yeni Dönem’ Otomotiv Perakendeciliği başlığı altında gerçekleştirilen OYDER Otomotiv Kongresi’nde konuşan Petrol Ofisi Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu, otomotiv ve madeni yağ sektörlerinin, birbirinden etkilenen çok iç içe sektörler olduğuna dikkat çekti.
Lastiğin yenilik lideri Brisa, servis ve ürün inovasyonlarında Ar-Ge ve dijital dönüşümü kullanıyor.
İhracatta 2017 yılında 184 milyon Dolar ile rekor kıran Brisa, 2018 yılında da vites büyütmeye devam ediyor. Yeni hedef 200 milyon Dolar üzeri.
Hedefini tartışılmaz liderlik olarak belirleyen Brisa’nın köklerinde “insana yakınlık” var. Brisa bunu sosyal projeleriyle güçlendiriyor.
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, Türkiye’nin dijital operatörü Turkcell ile başlattığı, perakende satışlar için geçerli olan internet kampanyasına gösterilen büyük ilgi sonucu, özel fırsatları yeniden şoförlerle buluşturuyor. Lassa&Bridgestone bayilerinden ve Lastiğim noktalarından 1 Mart-1 Haziran 2018 tarihleri arasında Brisa’nın otobüs, kamyon ve hafif ticari araç lastikleri segmentindeki ürünlerini tercih eden sürücüler, Turkcell’den 3 aylık hediye internet paketi kazanıyor.
Brisa, sektörde bir ilk olarak geliştirdiği, mobil servis mağazası Probox ile lastik hizmetleri sunuyor. İş ortağı Marmara Lastik ile birlikte Brisa, Probox servisini, IC İçtaş İnşaat-Astaldi konsorsiyumu ICA tarafından inşa edilen ve işletilen Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre Otoyolu’nda sürücülerle tek lastik firması olarak buluşturmaya başladı. Probox, binek ve ticari tüm araçlara lastik hizmetleri ve yol yardım desteği verecek.
Petrol Ofisi Madeni Yağlar, 122 bini tonu aşan toplam satışı ve yüzde 24,9’luk pazar payı ile Türkiye madeni yağlar ve kimyasallar pazarı liderliğinde 8’inci yılına girdi. İhracatı 10 bin tonu geçen Petrol Ofisi, ihracat yaptığı ülkeler arasına ilk kez Şili ve Pakistan’ı da ekleyerek, uzak pazarlara erişim gücünü gösterdi.
Brisa, 2014 yılından bu yana Türkiye pazarına sunduğu güçlü markası Dayton’ı Türkiye’de üretmeye başladı. Şirket bu atılımla birlikte yerli üretim gücünü artırmayı, ekonomik ve kaliteli lastik talebi artan yerel pazardaki liderliğini derinleştirmeyi hedefliyor.