"brisa/3/yeni-uyelik/s/keywords/brisa" İLE İLGİLİ HABERLER

Brisa, 2020 yılını 539,9 milyon TL net kâr ile kapattı
Sabancı Holding ve Bridgestone Corporation iştiraki olan Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, 2020 yılında güçlü bir performans sergiledi. Brisa, geçen yıla göre göre net kârını, 4,7 katına çıkardı. Şirketin 2020 yıl sonu net kârı, 539,9 milyon TL’ye ulaştı. Bunda dengeli işletme sermayesi yönetimi, başarılı kanal ve ürün portföyü yönetimi etkili oldu. Üretim ve operasyonlarını yüksek standartlarda güvenlik tedbirleriyle sürdüren şirket, yurtiçinde Pazar payı kazanarak liderliğini devam ettirdi. Şirketin toplam cirosu geçen yıla göre %15,9 artışla 4,2 milyar TL’ye ulaştı.
Yeni Nissan Juke,   sınıfının kurallarını yeniden yazmaya geldi!
Dünyada SUV sınıfının öncüsü olan Nissan, Intelligent Mobility özellikleriyle donatılmış Yeni Juke’u Türkiye’de satışa sundu. Heyecan verici tasarımı, genişleyen iç hacmi ve boyutlarıyla ve teknolojik özellikleriyle ön plana çıkan Yeni Nissan Juke, sınıfının kurallarını yeniden yazacak.
Brisa’da Üst Düzey Atama
Brisa Pazarlama Direktörü Evren Güzel, yeni oluşturulan Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı görevine atandı.
Lastik sektörü lideri Brisa, kış lastiği pazarına yönelik açıklamalarda bulundu
2012 yılından bu yana yolcu ve eşya taşıyan araçlar için 1 Aralık-1 Nisan tarihleri arasında kullanımı zorunlu olan kış lastiği, tüm araçlar için hayati bir önem taşıyor. Lastik sektör lideri Brisa kış lastiği pazarına ait rakamsal verileri açıkladı.
Brisa Akıllı Hizmetleriyle 2020’de de Ağır Ticari Lastik Pazarının Lideri
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, ağır ticari ürün grubunda 2020 yılında güçlü bir performans sergiledi. Filolara sunduğu ürün ve hizmet çeşitliği ile lider olan Brisa, pazarda her 3 lastikten birinde tercih edildi. Brisa, sektörde mobilite dönüşümüne de öncülük ediyor. Lastiğin ötesinde akıllı ve yenilikçi hizmetlere odaklanan Brisa, 2020 yılında ticari araçlara yönelik geliştirdiği Dijital Filo hizmetleri ile sektörde ilklere imza attı. Brisa’nun sunduğu tüm hizmetlerden faydalanan 100 araçlık bir filonun yıllık ortalama kârı 2 milyon TL oluyor.
TREDER’in yeni üyesi Sinanlı Tanker oldu
Türk treyler sektörünün tek temsilcisi TREDER, yeni firmaların katılımıyla büyümesini sürdürüyor ve sektördeki gücünü artırıyor. Treyler pazarının önde gelen markaları arasında kabul edilen Sinanlı Tanker, TREDER’in yeni üyesi oldu. TREDER Başkanı Yalçın Şentürk, üyelikle ilgili olarak “Doğru işler yaptıkça derneğin gücü de, derneğe olan ilgi de artıyor. Yeni üyelerle daha güçleniyoruz ve daha fazla iş, hizmet verme imkanına kavuşuyoruz. Sinanlı Tanker de bunun en güzel örneklerinden biri oldu.” dedi.
Brisa Akademi’ye TEGEP’ten ödül
Türkiye’nin lastik sektörü lideri Brisa, Brisa Akademi liderliğinde başlatılan “Boost Satış Gelişim Programı”yla, Türkiye Eğitim ve Gelişim Platformu Derneği (TEGEP) tarafından, 2020 Öğrenme ve Gelişim Ödülleri kapsamında Satış Gelişim Programı kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü. Brisa Akademi aynı programla, Ağustos ayında, alanında dünyanın en saygın kuruluşlarından biri olan Brandon Hall Group tarafından Mükemmellik Ödülü’ne layık görülmüştü.
Brisa, Bayilerine Özel Avantajlar Sunmaya Ford İş Birliğiyle Devam Ediyor
Türkiye’nin en güçlü bayi ağıyla hizmetlerini sürdüren Brisa, iş ortaklarına özel avantajlar sunuyor. Alanında öncü kurumlarla iş birlikleri gerçekleştiren şirket, son olarak Ford ile anlaşarak bayilerinin araç alımlarında özel indirimlerden yararlanmasını sağlıyor. Temmuz’dan bu yana geçerli olan kampanya ile Brisa bayileri %15 oranında indirimlerle Ford araçlara sahip oluyor.
Brisa, Mobil Hizmetleri ile COVID-19 Sürecinde Müşterilerinin Yanında
Brisa, COVID-19 salgınının ilk günlerinden itibaren müşterilerinin ihtiyaçlarına en sağlıklı ve güvenli çözümleri sunmak üzere çalışıyor, mobil hizmetleri ile araç sahiplerinin yanında oluyor. Brisa’nın online lastik satış platformu Lastik.com.tr ve bayileriaracılığı ile sunduğu mobil hizmetleri ile sürücüler diledikleri yerde lastik değişim işlemlerini gerçekleştirebiliyor.
Brisa, Dijital Teknolojilerle Satış Örgütünü Güçlendiriyor
Türkiye lastik sektörü lideri ve sanayinin öncü şirketlerinden Brisa, şirket çalışanları tarafından hayata geçirilen “iyi uygulamaları” akademi seviyesinde vaka çalışmalarına dönüştürüyor. Brisa, BRİKİM adlı girişim ile yürüttüğü bu çalışmalarla, eğitim ve iş dünyasına değer sunmayı hedefliyor. Şirketin ikinci vaka çalışması “ Genba Room: Dijital Teknolojilerle Satış Örgütünü Güçlendirme”, Prof. Dr. Nükhet Vardar ve Brisa çalışanlarının katkılarıyla dijital vaka kütüphanesi Markalarfisildiyor.com üzerinden akademisyen ve üniversite öğrencilerinin erişimine açıldı.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI