"brisa/8/ulasim/s/keywords/brisa" İLE İLGİLİ HABERLER

Türkiye’nin ilk Akıllı Otobüs üreticisi TEMSA, Akıllı Metropoller Konferansında Akıllı Ulaşımı Anlattı
2000 yılından bu yana dünyada 50’den fazla ülkede yapılmakta olan SBE16 ISTANBUL Konferansı (The Sustainable Built Environment Conference Series 2016) 13-15 Ekim 2016 tarihleri arasında Türkiye İMSAD organizasyonuyla Swissotel The Bosphorus İstanbul'da gerçekleşti.
TEMSA'dan ANADOLU ULAŞIM'a 50 SAFİR PLUS TESLİM EDİLDİ, 50 SAFİR PLUS DA YOLDA..
Otobüs pazarının lider markası TEMSA, dev teslimatlara imza atmaya devam ediyor. Anadolu Ulaşım 2+1 koltuklu 100 Safir Plus anlaşmasının 50 adetini teslim aldı. 50 Safir Plus yıl sonuna kadar Anadolu Ulaşım filosunda yerini alacak.
Brisa’nın yeni Uluslararası Pazarlar Direktörü Ertan Kurt oldu
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa’nın Uluslararası Pazarlar Direktörlüğü görevine Ertan Kurt atandı. Ertan Kurt, yeni pozisyonunda Brisa’nın dış satışlar, ihracat planlama ve uluslararası pazarlama çalışmalarından sorumlu olacak.
Brisa ticari ürünler segmentinde müşterilerine inovasyonla değer katarak büyüyor
Brisa Ticari Ürünler Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Egemen Atış, geleneksel Ticari Ürünler Değerlendirme Toplantısı’nda Brisa’nın inovasyon şirketine dönüşüm yolculuğunun ticari araç segmentine yönelik hizmetlerine nasıl yansıdığını paylaştı. Egemen Atış “Dijitalleşen dünya ve değişen müşteri beklentileri doğrultusunda müşterilerimize değer katma anlayışla mevcut hizmetlerimizi sürekli geliştiriyoruz” dedi.
Uluslararası finans kuruluşları, Türkiye’de yatırıma ve Brisa’ya güveniyor.
Uluslararası finans kuruluşları, Türkiye’de yatırıma ve Brisa’ya güvenini, 310 milyon ABD doları tutarında yatırım finansmanı ile gösterdi
Brisa, 2016 yılının ilk yarısında bir önceki yılın aynı dönemine göre esas faaliyet karı seviyesinde %9 büyüdü
Türkiye lastik pazarı lideri Brisa, Lassa ve Bridgestone markalarının öncülüğünde, müşterilerine değer katan hizmetlerle, yurtiçi ve uluslararası pazarlarda istikrarlı büyümesini sürdürüyor. Brisa 2016 yılının ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre, net satış gelirlerinde %5, brüt kar seviyesinde %20, esas faaliyet karı seviyesinde ise %9’luk artış elde etti. Şirket, Lassa markasıyla uluslararası pazarlarda da başarılı bir performans sergiledi, %0,6 büyüyen Avrupa pazarında Lassa %5 oranında büyüme sağladı.
Brisa, Ticari Ürünleriyle İstanbul Comvex Fuarında
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, yenilikçi ve yüksek performanslı ticari ürünleriyle İstanbul Comvex 5. Ticari Araçlar, Otobüs ve Tedarik Sanayi Fuarı’nda yer alacak.
Brisa, Gaziantep’te açılan yeni ProPratik ile değer sunmaya devam ediyor
Bridgestone ve Lassa markalarını pazara sunan Brisa’nın bireysel ticari araç ve filo sahiplerinin birçok ihtiyacını aynı anda yüksek kalite güvencesiyle karşılamak amacıyla hayata geçirdiği ve sektörde bir ilk olan ProPratik satış ve servis zincirinin beşincisi Gaziantep’te açıldı. Şirketin Profleet filo yönetim çözümleri paketinin bir parçası olan ProPratik, ağır ticari araçlar için tüm lastik, akü, yedek parça ve aksesuarların satış-servis ihtiyaçlarını yenilikçi çözümleriyle karşıladığı gibi sürücülere verimli ve emniyetli sürüş için de destek sunuyor.
Brisa, 2016 ilk çeyrek döneminde FAVÖK seviyesinde %10’luk artış sağladı
Bridgestone ve Lassa markaları ile Türkiye lastik pazarı lideri Brisa, 2016 yılı ilk üç aylık dönemi kapsayan finansal sonuçlarını açıkladı. İstikrarlı büyümesini sürdüren şirket, yılın ilk üç ayında 402 milyon TL satış geliri elde etti ve net dönem kârı 22,5 milyon TL olarak gerçekleşti. FAVÖK seviyesinde ise %10’luk artış sağladı.
Brisa, yeni hizmet noktası OtoPak ile müşteri deneyimini zenginleştirmeyi hedefliyor
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, yeni hizmet noktası OtoPak ile müşteri deneyimini zenginleştirmeyi hedefliyor. Etiler Club Sporium’da yer alan OtoPak ile araç kullanıcılarına hızlı, güvenilir ve profesyonel oto yıkama hizmetleri sunuluyor.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI