"brisa/9/enerji/s/keywords/brisa" İLE İLGİLİ HABERLER

Brisa’dan girişimcilik ekosistemini destekleyen   gelişim ve mentorluk programı:  Startup Pitch Perfect
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, girişimcilerle Brisalıları buluşturan gelişim ve mentorluk programı Startup Pitch Perfect’i tamamladı. Program, Brisa Girişimcilik ekibinin liderliğinde Viveka İnkübasyon Merkezi ve Brisa Akademi iş birliğiyle Kasım 2020’de başladı. Şubat 2021’de sona eren program boyunca 11 Brisalı, mentorluk yaptıkları 11 girişimciye müşteri görüşmeleri ve iletişim stratejileri konusunda bilgi ve deneyimlerini aktardı.
CLUB TOTAL ile avantaj yolculuğuna  “Daha Yeni Başlıyoruz”
Türkiye’nin lider akaryakıt markalarından TOTAL İstasyonları, sadakat programı Club TOTAL üzerinden üyelerine, birbirinden özel ayrıcalıklar sunmaya devam ediyor.
Brisa ve TEMA Vakfı’ndan Dijital Orman
Bridgsetone ve Lassa markaları ile Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, sürdürülebilir bir gelecek için TEMA Vakfı ile Dijital Orman projesini hayata geçirdi. Proje kapsamında dikilen dijital fidanlar, İzmir Bademli-2 Ağaçlandırma Sahası’nda hayat bulacak. Daha yaşanabilir bir dünya için adım atmak ve kendi isimlerine özel fidanlarını dikmek isteyenlerin, dijitalorman.org adresindeki formu doldurmaları yeterli oluyor.
Brisa, 2020 yılını 539,9 milyon TL net kâr ile kapattı
Sabancı Holding ve Bridgestone Corporation iştiraki olan Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, 2020 yılında güçlü bir performans sergiledi. Brisa, geçen yıla göre göre net kârını, 4,7 katına çıkardı. Şirketin 2020 yıl sonu net kârı, 539,9 milyon TL’ye ulaştı. Bunda dengeli işletme sermayesi yönetimi, başarılı kanal ve ürün portföyü yönetimi etkili oldu. Üretim ve operasyonlarını yüksek standartlarda güvenlik tedbirleriyle sürdüren şirket, yurtiçinde Pazar payı kazanarak liderliğini devam ettirdi. Şirketin toplam cirosu geçen yıla göre %15,9 artışla 4,2 milyar TL’ye ulaştı.
Zorlu Enerji Kalibrasyon Merkezi   ‘’Periyodik Muayene’’ başvuruları başladı
Türkiye’nin yenilebilir enerji alanındaki öncü şirketlerinden Zorlu Enerji’nin Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi’nde sayaç ve transmitter faaliyetleri gösteren Kalibrasyon Merkezi, doğal gaz sayaçlarının periyodik muayene başvurularının başladığını duyurdu. Başvuruların şubat ayı sonuna kadar T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı İl Müdürlüklerine yapılabildiği bu zorunlu süreç, Zorlu Enerji Kalibrasyon Merkezi’ne takip numarasının bildirilmesi ile başlıyor, yıl sonunda mutabakatla tamamlanıyor.
Zorlu Enerji Trakya doğal gaz dağıtım bölgesine ‘Sıfır Atık Belgesi’
Türkiye’nin yerli ve yenilebilir enerji alanındaki öncü şirketlerinden Zorlu Enerji, Trakya doğal gaz dağıtım bölgesinde T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın ’Sıfır Atık Yönetim Talimatı’’ çerçevesinde hayata geçirdiği uygulamalar kapsamında ‘’Sıfır Atık Belgesi’’ni almaya hak kazandı.
Brisa’da Üst Düzey Atama
Brisa Pazarlama Direktörü Evren Güzel, yeni oluşturulan Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı görevine atandı.
Lastik sektörü lideri Brisa, kış lastiği pazarına yönelik açıklamalarda bulundu
2012 yılından bu yana yolcu ve eşya taşıyan araçlar için 1 Aralık-1 Nisan tarihleri arasında kullanımı zorunlu olan kış lastiği, tüm araçlar için hayati bir önem taşıyor. Lastik sektör lideri Brisa kış lastiği pazarına ait rakamsal verileri açıkladı.
Brisa Akıllı Hizmetleriyle 2020’de de Ağır Ticari Lastik Pazarının Lideri
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, ağır ticari ürün grubunda 2020 yılında güçlü bir performans sergiledi. Filolara sunduğu ürün ve hizmet çeşitliği ile lider olan Brisa, pazarda her 3 lastikten birinde tercih edildi. Brisa, sektörde mobilite dönüşümüne de öncülük ediyor. Lastiğin ötesinde akıllı ve yenilikçi hizmetlere odaklanan Brisa, 2020 yılında ticari araçlara yönelik geliştirdiği Dijital Filo hizmetleri ile sektörde ilklere imza attı. Brisa’nun sunduğu tüm hizmetlerden faydalanan 100 araçlık bir filonun yıllık ortalama kârı 2 milyon TL oluyor.
Zorlu Enerji doğal gaz işlemlerinde randevu ve HES kodu uygulamalarını hayata geçirdi
Zorlu Enerji, COVID-19 pandemisi döneminde teması en aza indirmek amacıyla iş süreçlerini geliştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda Müşteri Hizmetleri Merkezi’ne gidecek abonelerin beklemelerini önlemek için çağrı merkezi üzerinden randevu sistemini hayata geçiren Zorlu Enerji, abonelerini ofislerine HES kodu sorgulamasıyla kabul ediyor. Zorlu Enerji, ayrıca abonelerine ofislerindeki bekleme süresi ve yoğunluğunu azaltmak amacıyla resmi dijital kanallar üzerinden sunulan abonelik imkanlarını ya da sertifikalı firmalara başvurarak yine merkeze gelmeden işlemlerini yapma yolunu kullanmalarını öneriyor.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI