"brisa/9/iletisim/akaryakit/s/keywords/brisa" İLE İLGİLİ HABERLER

Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetleri A.Ş'ye ODD Gladyatör 2019’da “Yılın Dijital Deneyim Uygulaması” ödülü
Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetleri A.Ş., “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2019 Gladyatörleri” töreninde, Mercedes-Benz X-Class V6 Force Touch ile “Yılın Dijital Deneyim Uygulaması” ödülünü kazandı.
BÜYÜK DEPREMLER KONUŞULURKEN AKARYAKIT İSTASYONLARI DEPREME NE KADAR HAZIR?
Son yaşanan ve merkezi İstanbul Silivri açıkları olan 5,8 büyüklüğündeki depremin ardından, bir süredir gündemimizde olmayan “Deprem” bir anda hayatımızın ve gündemimizin merkezine yeniden oturdu. Deprem anında insanların yaşadığı korku, deprem sonrasında yerini bir panik havasına bıraktı.
Petrol ve gaz sektöründe veri dijital petrol sahalarında can damarı olacak
Ortadoğu’nun en önemli sanayi sektörü olan petrol ve gaz küresel bir rekabetin olduğu dönüşümcü bir döneme girdi. Ekonomik ön görülerdeki belirsizlikler nedeniyle değişmeye devam eden küresel petrol ve gaz sektöründe birçok dalgalanma yaşandığını belirten Rockwell Automation Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Blake Moret, bu dalgalanmanın sadece petrolün varil fiyatında değil, değişimin bunun çok daha ötesinde olduğunu söyledi.
Brisa, ihracatta vites büyüttü, 2019’un ilk dokuz ayında FAVÖK büyümesi %23 olarak gerçekleşti
Sabancı Holding ve Bridgestone Corporation iştiraki olan Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, yılın ilk dokuz ayında gösterdiği performans ile yurtiçi ve uluslararası pazarlardaki başarısını bir kez daha kanıtladı. Şirket, yılın ilk dokuz ayında ihracatta vites büyütmeye devam etti ve ihracat tonajını, geçen yılın aynı dönemine göre %27 arttırarak tarihindeki en yüksek seviyeye ulaştı. Avrupa’daki orijinal araç üreticileri Brisa’nın ürettiği lastikleri kullanmaya başladı.
Brisa, Dijital Filo Çağını Başlatıyor
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, filoların akıllı sistemlerle yönetimi için geliştirdiği dijital hizmetleri tek çatı altında sunarak, dijital filo çağını başlatıyor.
Brisa ve E-Şarj, Elektrikli Araçların Şarj İstasyonu İhtiyacına Çözüm Sunuyor
Türkiye’de lastiğin ve yeniliğin lideri Brisa, E-Şarj iş birliği ile Otopratik mağazaları ve lastik satış noktalarında elektrikli araçlar için şarj hizmeti sunmaya başladı. 2022 yılına kadar Türkiye’deki elektrikli araç sayısının 56 kat artarak 140 bine, şarj istasyonu sayısının ise 35 kat artışla 14 bine ulaşacağı öngörülüyor. Alanında lider iki şirketin yaptığı anlaşma, elektrikli araç kullanımının yaygınlaşmasında önemli bir kriter olan şarj istasyonu ihtiyacına çözüm sağlıyor.
Brisa, ihracatına ivme kazandırdı
Türkiye lastik sektörünün lideri, Sabancı Holding şirketi Brisa, yılın ikinci çeyreğinde gösterdiği performansla yurt içi ve uluslararası pazarlardaki başarısını bir kez daha kanıtladı. Şirket, yılın ikinci çeyreğinde ihracatta güçlü bir performans göstererek, geçen yılın aynı dönemine göre ihracat tonajını %27 artırdı. İhracatına kazandırdığı ivme ile Brisa, yılın ikinci çeyreğinde, geçen yılın aynı dönemine göre %63 net kar artışı elde etti.
MEPSAN, GO Mühendislik Ekibini İstanbul GM’de Ağırladı.
Mepsan, GO mühendislik ekibini İstanbul Genel Müdürlük’te ağırladı.
Frost & Sullivan’dan Aytemiz’e   “Müşteri Değeri Liderliği” Ödülü
Aytemiz’e, ABD merkezli Frost & Sullivan piyasa araştırma ve danışmanlık şirketi tarafından “Türkiye Akaryakıt Sektörü Müşteri Değeri Liderliği Ödülü” verildi.
GO’nun yeni istasyonu Mavi Akaryakıt, Ankara’da açıldı
Türkiye akaryakıt sektörünün dinamik ve yenilikçi markası GO, dağıtım ağını genişletmeye devam ediyor. GO’nun Yenil Nesil İstasyon zincirinin en yeni halkası, Ankara Akyurt’ta Mavi Akaryakıt oldu.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI