"brisa/9/s/keywords/brisa" İLE İLGİLİ HABERLER

İkra Lojistik ve Brisa, Profleet ile işbirliklerini güçlendirdi.
Brisa ve İkra Lojistik “Profleet Filo Yönetim Çözümleri” kapsamında imzaladıkları sözleşme ile işbirliklerini bir adım ileri taşıdı. Brisa; İkra Lojistik’in şirketin Azerbaycan, Türkiye ve Irak’da devam eden tüm operasyonlarında işortağı İkikardeş Ticaret ile birlikte hizmet verecek.
Mevsimine göre lastik kullanmak emniyet sağlarken, maliyeti düşürüyor
Türkiye’de nisan ayında artmaya başlayan hava sıcaklığıyla birlikte, kış lastiğinden yaz lastiğine geçiş süreci de başlıyor. Hem sürüş emniyeti, hem de lastik ömrü açısından mevsime göre lastik kullanımının önemine dikkat çeken Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama Direktörü Egemen Atış, sadece yazın kullanılan yaz lastiklerinin ve sadece kışın kullanılan kış lastiklerinin kullanım ömürlerinin, 12 ay boyunca değişmeyen bir takım lastikten çok daha uzun olacağına, dolayısıyla mevsime göre 2 farklı takım lastik kullanmanın maliyet bakımından da daha avantajlı olduğuna dikkat çekiyor.
Brisa, 2015 yılının ilk çeyreğinde  389 milyon TL’lik gelir elde etti
Türkiye lastik sektörünün lideri Brisa, 2015 yılı ilk çeyreğinde tüm kanallardaki toplam satış adedini, geçen yılın aynı dönemine göre %5,3 oranında artırdı. Buna göre şirket ilk çeyrekte 389 milyon TL’lik satış geliri elde ederken, net dönem karı 28 milyon TL oldu.
Brisa, Yolculuğun Geleceğine İsminizi Yazdırıyor
Güneş enerjisi ile çalışan ve tek damla yakıt kullanmadan Dünya’yı dolaşan uçak Solar Impulse’ın Türkiye’deki ilk ve tek resmi partneri Brisa, yenilenebilir enerjiler hakkında farkındalık yaratmak amacıyla yeni bir kampanya başlattı. Kampanya kapsamında, Sosyal Medya kanallarında #GunesleDevriAlem etiketinde en başarılı içeriği paylaşanların isimleri Solar Impulse’ın tarihi yolculuğuna eşlik edecek.
BRİSA, FORKTLİFT LASTİKTE “KINESIS” MARKASI İLE İDDiALI …
Türkiye’nin lider lastik üreticisi Brisa, 17 Mart Salı günü düzenlediği lansmanla Kinesis marka forklift dolgu lastiklerini iş ortaklarına ve basına tanıttı.
BRİSA kalitesi Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası ile tescillendi
Çok sayıda iş sürecini kapsayan bir dizi zorlu denetimden başarıyla geçen Brisa Müşteri İletişim Merkezi, Çağrı Merkezleri Derneği tarafından 11 Mart Çarşamba günü 11.03.2015 tarihinde düzenlenen ödül töreninde, Avrupa Birliği standartlarında hizmet sunulduğunu belgeleyen EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası’nı almaya hak kazandı.
“2015’te de ticari araç kullanıcılarına ve filolarına 360 derece çözüm sunmaya devam edeceğiz”
Türkiye’nin lider lastik üreticisi Brisa tarafından 28 Ocak Çarşamba günü Four Seasons Hotel’de gerçekleştirilen Ticari Ürünler Değerlendirme Toplantısı’nda Brisa’nın bu segmente yönelik olarak geliştirdiği ürün ve hizmetler tanıtılırken; önümüzdeki döneme ilişkin hedef ve projeler de basın mensuplarıyla paylaşıldı.
Brisa, ‘GRI A+’ standartlarını karşılayan  2013 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı
Brisa, 2013 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu, Global Reporting Initiative (GRI) standardının ‘A+’ seviye gerekliliklerini karşılayarak yayımladı. Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, raporlama döneminde BM Küresel İlkeler Sözleşmesi’ni imzalayarak önemli bir adım attıklarını söyledi. Bayman, “Türkiye’nin sürdürülebilir kalkınma hedeflerine katkı sağlarken, toplumsal ve çevresel anlamda da hedeflerimiz doğrultusunda çalışmaya devam ediyoruz” dedi.
Brisa, ‘Avrupa İş Ödülleri’  finalistleri arasına girdi
Brisa, iş dünyasında her yıl yenilikçilik, iş mükemmelliği ve sürdürülebilirlik alanlarında Avrupa’nın en iyilerinin seçildiği Avrupa İş Ödülleri’nde finalistler arasına girmeyi başardı. Yarışmada en iyiyi belirlemek için yapılan halk oylaması 24 Şubat’a kadar devam edecek. Ardından jürinin yapacağı değerlendirme ise sonucu belirleyecek. Bir sanayi şirketinden inovasyon şirketine dönüşüm süreci yaşayan Brisa, Avrupa İş dünyasının en saygın ödüllerinden olan Avrupa İş Ödülleri’nde hem halk hem de jüri kazananı olarak Avrupa’nın zirvesine çıkmayı hedefliyor.
Bu Yıl Lassa Daha Sert Geliyor!
Lassa, 41?29! ve Batesmotelpro ortaklığıyla imza attığı başarılı viral kampanyalarına bir yenisi daha ekliyor! Geçtiğimiz aralık ayında Don Duran – Titre Bakalım viral kampanyası ile bir anda dikkatleri üzerine çeken Lassa, yaz için hazırladığı Shez Long – Sağlam Yatıcan ile de milyonlarca kişiye ulaşmayı başarmıştı. Shez Long’a Don Duran’ın yanıtını bekleyen Don Duran hayranları, Arkamız Sağlam yayına girdiği ilk yarım saatte sosyal medyada çılgın atmaya başladılar!
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI