Dünyanın lider madeni yağ markalarından Castrol, dünyanın önde gelen araç üreticilerinden Renault ile iş birliğini sürdürmeye devam ediyor. Yapılan anlaşma ile Castrol, satış sonrası hizmetler kapsamında sunulan motor yağlarını Renault ile birlikte geliştirecek ve dünya genelindeki Renault bayilerine tedarik edecek.
Koçaslanlar Holding grup şirketlerinden Koçaslanlar Motorlu Araçlar Renault-Dacia Yetkili Bayisi, 1-31
Ekim Meme Kanseri Farkındalık Ayı’nda ”Aracıma da, kendime de önem veriyorum” adlı sosyal
sorumluluk projesi kapsamında meme kanserine farkındalık yaratmak ve çeşitli iletişim kanallarıyla
bunu duyurmak için projesine start verdi.
Petrol Ofisi, Almanya’da aynı dönemde katıldığı iki ayrı uluslararası fuarda büyük ilgi gördü. 30 yıllık köklü eçmişi ile dünyanın her yerinden denizcilik sektörü profesyonellerini bir araya getiren SMM Hamburg Denizcilik Fuarı’nda, sektörün temsilcileri ile buluşan Petrol Ofisi, Essen’de ise madeni yağlar sektörünün paydaşları ile bir araya geldi.
Dünyanın lider soğutucu ünite markası Thermo King, IAA Hannover Ticari Araçlar Fuarında Advancer serisinin 3 yeni modelini tanıtarak ürün gamını genişletti.
Daimler Truck, 2022 IAA Ticari Araçlar Fuarı’nda sergilediği kamyon modellerinin yanı sıra geleceğe ışık tutan yenilikçi çözümleriyle sektöre yön vermeye devam ediyor.
Hannover'deki IAA Transportation 2022 Basın Günleri'nde NMC°3 bataryalı Mercedes-Benz eCitaro prömiyerini kutladı.
Fuarda, Mercedes-Benz Türk Aksaray Kamyon Fabrikası’nda üretilen Actros L modeli de ziyaretçilerle buluşuyor.
Dünyanın önde gelen motor yağı üreticilerinden Castrol, otomotiv sektöründeki elektrikli devriminin bugününü ve yarınını araştırdı. ‘Geleceğin dEVrini Yakalamak’ başlıklı araştırma dünyada ve Türkiye’de otomotiv sektörü yöneticilerinin ve tüketicilerin elektrikli araçlara bakışını ortaya koyuyor.
Araştırmaya göre dünyada ve Türkiye’de elektrikli araçlarla ilgili bir zihniyet devrimi yaşanıyor. Sektör başlayan büyük değişime hız vermekte kararlı, tüketici ise maliyet endişelerinden sıyrılmış, elektrikli otomobil sahibi olma trendi yükseliyor.
Türkiye’nin en büyük istasyon ağlarından birine sahip olan ve 2021’de akaryakıt
perakende pazarında yüzde 27 büyüme ile pompa satışlarında en hızlı büyüyen
akaryakıt markası ünvanını elde eden TP Petrol Dağıtım A.Ş, madeni yağ satışlarını
arttırmak için de pazara giriş stratejisini tamamen değiştirdi ve Türkiye genelinde distribütör modeline geçti. Madeni yağ sektöründe söz sahibi bir marka olmak için
çalışmalara başladı, son iki yılda satışlarını beş kat yükseltti.
Toyota, karbon nötre ulaşmak adına farklı çözümler ve alternatifler üretmek üzere çalışmalar yapmaya devam ediyor. Bu çalışmalar kapsamında Isuzu, Denso, Hino ve CJPT ile işbirliğine imza atan Toyota, ağır ticari araçlarda hidrojen motorları kullanmak üzere planlama ve araştırmalara başladı. Bu araştırmalar, içten yanmalı motorların kullanımını uzatacak hidrojen motorlu ağır ticari araçların önünü açacak.
Eşarj, Türkiye’de elektrikli araçların şarj altyapısını oluşturmak için başlatılan “Elektrikli Araçlar İçin Hızlı Şarj İstasyonları Programı” kapsamında 53 ilde, 495 adet yüksek hızlı şarj istasyonu kurmaya hak kazandı.
Enerjisa Enerji’nin yüzde 94 oranında çoğunluk hisselerine sahip olduğu Eşarj, istasyon ağına yaklaşık 300 milyon TL’lik yatırım yapacak. Yeni yatırımlar ile Eşarj kurulu güç açısından Türkiye’nin en büyük ve en hızlı elektrikli araç şarj istasyon ağına sahip olacak.
2006 yılından itibaren 40 yılı aşkın sektörel deneyim ile, Türkiye’ nin en çok satan lider markası Renault ve müşteri tercihlerinde önemli yeri olan Dacia markasının bayiliğini yapan Koçaslanlar Motorlu Araçlar’ın Servis Müdürü Ercan Şahinkaya, sürücüleri bayram öncesi araç bakımlarını yaptırmaları konusunda uyardı.