Türkiye’nin lider akaryakıt markalarından TOTAL İstasyonları, sadakat programı Club TOTAL üzerinden üyelerine, birbirinden özel ayrıcalıklar sunmaya devam ediyor.
Türkiye’nin yenilebilir enerji alanındaki öncü şirketlerinden Zorlu Enerji’nin Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi’nde sayaç ve transmitter faaliyetleri gösteren Kalibrasyon Merkezi, doğal gaz sayaçlarının periyodik muayene başvurularının başladığını duyurdu.
Başvuruların şubat ayı sonuna kadar T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı İl Müdürlüklerine yapılabildiği bu zorunlu süreç, Zorlu Enerji Kalibrasyon Merkezi’ne takip numarasının bildirilmesi ile başlıyor, yıl sonunda mutabakatla tamamlanıyor.
Dünyada SUV sınıfının öncüsü olan Nissan, Intelligent Mobility özellikleriyle donatılmış Yeni Juke’u Türkiye’de satışa sundu. Heyecan verici tasarımı, genişleyen iç hacmi ve boyutlarıyla ve teknolojik özellikleriyle ön plana çıkan Yeni Nissan Juke, sınıfının kurallarını yeniden yazacak.
Türkiye’nin yerli ve yenilebilir enerji alanındaki öncü şirketlerinden Zorlu Enerji, Trakya doğal gaz dağıtım bölgesinde T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın ’Sıfır Atık Yönetim Talimatı’’ çerçevesinde hayata geçirdiği uygulamalar kapsamında ‘’Sıfır Atık Belgesi’’ni almaya hak kazandı.
2016 yılında MLB Group bünyesine katılan Mites, İzmir Serbest Bölgesi'ndeki üretim tesislerinde ürün yelpazesini genişleterek ihracat için hedef büyüttü.
41 yıllık tecrübesi ve 55 ülkeye erişimiyle sektörünün önde gelen markalarından olan Çobantur Nakliyat,
otomasyon hizmetleri için Stawiz Plus’ı tercih etti.
Türk treyler sektörünün tek temsilcisi TREDER, yeni firmaların katılımıyla büyümesini sürdürüyor ve sektördeki gücünü artırıyor. Treyler pazarının önde gelen markaları arasında kabul edilen Sinanlı Tanker, TREDER’in yeni üyesi oldu. TREDER Başkanı Yalçın Şentürk, üyelikle ilgili olarak “Doğru işler yaptıkça derneğin gücü de, derneğe olan ilgi de artıyor. Yeni üyelerle daha güçleniyoruz ve daha fazla iş, hizmet verme imkanına kavuşuyoruz. Sinanlı Tanker de bunun en güzel örneklerinden biri oldu.” dedi.
Zorlu Enerji, COVID-19 pandemisi döneminde teması en aza indirmek amacıyla iş süreçlerini geliştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda Müşteri Hizmetleri Merkezi’ne gidecek abonelerin beklemelerini önlemek için çağrı merkezi üzerinden randevu sistemini hayata geçiren Zorlu Enerji, abonelerini ofislerine HES kodu sorgulamasıyla kabul ediyor. Zorlu Enerji, ayrıca abonelerine ofislerindeki bekleme süresi ve yoğunluğunu azaltmak amacıyla resmi dijital kanallar üzerinden sunulan abonelik imkanlarını ya da sertifikalı firmalara başvurarak yine merkeze gelmeden işlemlerini yapma yolunu kullanmalarını öneriyor.
Tüm dünyayı ve ülkemizi etkisi altına alan COVİD – 19 virüsü nedeniyle ülke olarak olağanüstü bir dönemden geçiyoruz.
Mepsan’ın üstün teknoloji ve mühendislik birikimiyle geliştirilen ve yoğun talep gören MEPMOBİL’in değerli müşterimiz GULF’e 9. Sevkiyatını gerçekleştirdik.