OPET’in 5’inci Sürdürülebilirlik Raporu, Amerikan İletişim Profesyonelleri Birliği (LACP) tarafından düzenlenen ve sürdürülebilirlik alanındaki en saygın ödüllerden biri olan Vision Awards’da üç ödül birden kazandı. Enerji kategorisinde en iyi sürdürülebilirlik raporu, "Top 100" listesinde ikinci sürdürülebilirlik raporu ve en çok gelişim gösteren rapor ödüllerine layık bulunan OPET’in sürdürülebilirlik raporunda 2016-2018 yılları arasındaki faaliyetlerinin yanı sıra sosyal, çevresel ve ekonomik alanlardaki çalışmaları yer alıyor.
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü tarafından, ‘kamu kurum ve kuruluşları akaryakıt ihtiyaçlarının merkezi ve standart bir alım yöntemiyle tedarik edilmesi’ amacıyla başlatılan ‘DMO Kamu Akaryakıt Tedariki Çalışmaları’, Petrol Piyasası Kanunu ve ilgili mevzuat hükümleri ile sözleşmede belirtilen standartlara uygun olarak alımların 3 Ocak 2020 tarihinde başlaması ile birlikte devreye girmiş oldu.
Akaryakıt dağıtım sektöründe Türkiye genelindeki 1600’ü aşkın istasyonu, ürün ve hizmetleri, sürdürülebilir sosyal sorumluluk projeleri ile yeniliğin öncüsü olan OPET, “OPET Yapar Her Şey Değişir” sloganıyla yepyeni bir iş birliği sürdürecek.
Son yaşanan ve merkezi İstanbul Silivri açıkları olan 5,8 büyüklüğündeki depremin ardından, bir süredir gündemimizde olmayan “Deprem” bir anda hayatımızın ve gündemimizin merkezine yeniden oturdu. Deprem anında insanların yaşadığı korku, deprem sonrasında yerini bir panik havasına bıraktı.
Ortadoğu’nun en önemli sanayi sektörü olan petrol ve gaz küresel bir rekabetin olduğu dönüşümcü bir döneme girdi. Ekonomik ön görülerdeki belirsizlikler nedeniyle değişmeye devam eden küresel petrol ve gaz sektöründe birçok dalgalanma yaşandığını belirten Rockwell Automation Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Blake Moret, bu dalgalanmanın sadece petrolün varil fiyatında değil, değişimin bunun çok daha ötesinde olduğunu söyledi.
OPET’in ana sponsorluğunda düzenlenen 19. Perakende Günleri, sektörün önemli isimlerini 4-5 Aralık’ta bir kez daha bir araya getiriyor. Müşteri odaklı çalışma anlayışı ile 15 yıldan bu yana en çok tercih edilen marka olan OPET, Perakende Günleri’ne, sektörde standartları değiştiren perakende hamlesi Ultramarket ile katılıyor.
2019 yılında pazar payını yüzde 19’un üzerine çıkararak sektör ikinciliğini koruyan OPET; yenilikçi bakış açısı, müşteri odaklı çalışmaları ile 2020 yılında pazar payını yüzde 19,5’e çıkarmayı hedefliyor. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca; “OPET olarak ana hedefimiz 2022 yılında pazar lideri olmak. Tüm planlarımızı bu hedef doğrultusunda yapıyoruz” dedi.
Opet Petrolcülük ve Fuchs Petrolub SE ortaklığında Türkiye’de otomotiv ve
endüstriyel yağlayıcılar alanında hizmet veren Opet Fuchs’un yeni fabrikası İzmir’in Aliağa ilçesinde açıldı. Opet Fuchs, 24 milyon euro yatırımla hayata geçirilen ve
yıllık tek vardiyada 60 bin ton madeni yağ üretim kapasitesine sahip fabrikası ile Türkiye’nin en modern madeni yağ üretim tesislerinden biri olarak
faaliyet gösterecek.
Mepsan, GO mühendislik ekibini İstanbul Genel Müdürlük’te ağırladı.
OPET, Campaign Türkiye Agency & Brand of the Year Ödülleri’nde bir kez daha “Brand of the Year” oldu. Bu yıl ikincisi düzenlenen yarışmada dereceye girenler, yıl boyunca ulusal ve uluslararası alanda aldıkları ödüllerin değerlendirilmesiyle seçiliyor. OPET, “Otomotiv Ürünleri & Hizmetleri & Yan Sanayi” kategorisinde ikinci kez yılın markası olarak ödüle layık görüldü.