"opet/5/enerji/s/keywords/opet/2/s/keywords/opet/5/enerji/s/keywords/opet" İLE İLGİLİ HABERLER

TÜRKİYE DOĞAL KAYNAKLARI İLE ELEKTRİK ÜRETEREK DIŞA BAĞIMLILIĞINI AZALTACAK
Türkiye geçtiğimiz yıla göre elektrik tüketimini yüzde 4,2 artırarak 2015 yılı sonunda 268 milyar kilovatsaate ulaştı. Yunanistan, Bulgaristan ve İran’dan elektrik ithal eden Türkiye, tezekten üreteceği elektrik ile dışa bağımlılığını azaltmayı hedefliyor. Bu kapsamda gelişmeleri ve yenilikleri paylaşmak üzere biyoenerji sektörü temsilcilerinin bir araya geleceği Biyogaz, Biyokütle, Biyodizel Enerji Teknolojileri ve Ekipmanları Fuarı, Demos Fuarcılık organizasyonu ile 21-23 Ocak 2016 tarihleri arasında Ankara ATO Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşecek. Ayrıca, Türkiye'nin jeotermal sektöründeki tek fuarı “3. Jeotermal Enerji Teknolojileri ve Ekipmanları Fuarı”, “Enerji Depolama & Elektrikli Araç Teknolojileri Fuarı”,“3. Barajlar ve HES Fuarı” ve enerjide boru hattı projelerine ev sahipliği yapacak olan “Enerji Boru Hattı Ekipmanları, Güvenlik ve Bakım Teknolojileri Fuarı” aynı tarihte Ankara ATO Kongre ve Sergi Sarayı’nda organize edilecek.
OPETİN TEMİZ TUVALET KAMPANYASI 15’İNCİ YILI GERİDE BIRAKTI
Uzun soluklu sosyal sorumluluk projesiyle sektöründe fark yaratan OPET, Temiz Tuvalet Kampanyası'nda 15 yılı tamamladı. Geçen süre zarfında 6,5 milyon kilometre yol kateden OPET eğitim ekibi, 8 milyonu aşkın kişiye temizlik ve hijyen eğitimi verdi. Kampanya ile tuvalet hijyeni konusunda köklü bir değişim yaratan ve kamuoyunu bilinçlendirmeyi görev edinen OPET, Dünya Tuvalet Günü’nde TV reklamı ile konuyu tekrar gündeme taşıyor.
KPMG Türkiye Enerji sektör değerlendirmesine göre 2016 yenilenebilir yılı olacak
KPMG’nin 2015 enerji sektörü değerlendirmesine göre iki seçim ve sıcak para baskısına rağmen sektör, yerli ve yabancı yatırımcıların ilgi odağı oldu. Yılın ilk 8 ayında 650 milyon doların üzerinde işlem hacmine ulaşan enerji sektörü, birleşme ve satın almalarla Türkiye’nin en dinamik sektörü olarak öne çıktı. Doğalgazda beklenen ekonomik verimin altına düşüldüğü gözlenen değerlendirmede elektrik dağıtım firmaları için sıcak bir yıl öngörüsü öne çıktı. 2016’da hidroelektrik ve rüzgâr enerjisi alanında hareketlenmesi beklenen sektörün en önemli ihtiyacı ise vergilerin düzenlenmesi.
FİLO YÖNETİMİNDE BİR İLK: OPET OTOFİLO
Sektörünün müşteri memnuniyeti lideri OPET ve Türkiye’nin Dijital Dönüşüm lideri Vodafone işbirliği ile akaryakıt sektörüne özel bir uygulama geliştirildi. OTOFİLO adını taşıyan bu uygulama ile OPET, müşterilerinin filo araçlarının filo yönetimini de yapacak. OTOFİLO’da ilk etapta, filo araçlarının yakıt ve konum detayı ile araca ait kullanım detayları tek ekran üzerinden entegre bir şekilde takip ediliyor.
REKLAM SEKTÖRÜNÜN OSCAR’I OPET’E
‘Türkiye’nin En Sevilen Akaryakıt Markası’ unvanının sahibi OPET, “Sevince” temalı reklam filmi ile 27. Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde ‘Otomotiv Ürünleri’ kategorisinde büyük ödül olan ‘Kristal Elma’ya layık görüldü. Aynı zamanda ‘Kurumsal İmaj’ kategorisinde Gümüş Ödül’ün sahibi yine OPET oldu.
Goodyear’ın, OPET’ten yakıt kazandıran kampanyası uzatıldı!
Gördüğü büyük ilgi nedeniyle 31 Ekim’e kadar uzatılan kampanya kapsamında, Goodyear yetkili bayilerinden, 2 adet Goodyear marka kamyon lastiği alanlar, OPET’teki akaryakıt alımlarında 100 TL değerinde ‘Yakıt Kart’ kazanıyor.
OPET’İN 988’İNCİ İSTASYONU MUĞLADA HİZMETE GİRDİ
OPET’in Türkiye genelindeki 988, Muğla’daki 29’uncu istasyonu T Güney Turizm istasyonu Petrol hizmet vermeye başladı. T Güney Turizm Petrol, OPET’in müşteri memnuniyeti odaklı “kusursuz hizmet” anlayışı ile tüketicileri üstün performanslı ürünlerle buluşturacak.
Doğan Enerji ve Aytemiz birleşti : Hedef ilk 5'de yer almak
Doğan Holding’in iştiraki Doğan Enerji’nin Aytemiz Akaryakıt’la ortaklığı Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu ile Rekabet Kurumu onaylarının ardından yapılan hisse devri ile gerçekleşti. 11 Mart 2015 tarihinde tamamlanan hisse devri ile Doğan Enerji 152 milyon TL ödeyerek Aytemiz Akaryakıt’ın yüzde 50 hissesinin sahibi oldu.
Marmara Forum’da  çocuk ve gençler  “Trafik Dedektifi” oldu
Bugüne kadar 81 ilde 1 milyonu aşkın öğrenciye trafik bilinci aşılayan OPET Trafik Dedektifleri Projesi’nin Forum Alışveriş Merkezleri ile yapılan işbirliği kapsamında son durağı Marmara Forum oldu. Trafik Dedektifi eğitimine katılanlar hem trafik kurallarını öğrendi hem de eğlenceli anlar yaşadı. Katılımcılar eğitimlerin yanında OPET’in marka yüzü OPEDO ile fotoğraf çektirip proje için hazırlanan dansı birlikte yaptılar.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI