OPET’in ana sponsorluğunda düzenlenen 19. Perakende Günleri, sektörün önemli isimlerini 4-5 Aralık’ta bir kez daha bir araya getiriyor. Müşteri odaklı çalışma anlayışı ile 15 yıldan bu yana en çok tercih edilen marka olan OPET, Perakende Günleri’ne, sektörde standartları değiştiren perakende hamlesi Ultramarket ile katılıyor.
2019 yılında pazar payını yüzde 19’un üzerine çıkararak sektör ikinciliğini koruyan OPET; yenilikçi bakış açısı, müşteri odaklı çalışmaları ile 2020 yılında pazar payını yüzde 19,5’e çıkarmayı hedefliyor. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca; “OPET olarak ana hedefimiz 2022 yılında pazar lideri olmak. Tüm planlarımızı bu hedef doğrultusunda yapıyoruz” dedi.
Opet Petrolcülük ve Fuchs Petrolub SE ortaklığında Türkiye’de otomotiv ve
endüstriyel yağlayıcılar alanında hizmet veren Opet Fuchs’un yeni fabrikası İzmir’in Aliağa ilçesinde açıldı. Opet Fuchs, 24 milyon euro yatırımla hayata geçirilen ve
yıllık tek vardiyada 60 bin ton madeni yağ üretim kapasitesine sahip fabrikası ile Türkiye’nin en modern madeni yağ üretim tesislerinden biri olarak
faaliyet gösterecek.
OPET, Campaign Türkiye Agency & Brand of the Year Ödülleri’nde bir kez daha “Brand of the Year” oldu. Bu yıl ikincisi düzenlenen yarışmada dereceye girenler, yıl boyunca ulusal ve uluslararası alanda aldıkları ödüllerin değerlendirilmesiyle seçiliyor. OPET, “Otomotiv Ürünleri & Hizmetleri & Yan Sanayi” kategorisinde ikinci kez yılın markası olarak ödüle layık görüldü.
OPET Petrolcülük A.Ş, iki ayrı kurum tarafından itibar ödülüne layık görüldü. “Türkiye İtibar Endeksi” ve “RepMan Türkiye İtibar Ligi” araştırmalarına göre sektörünün itibarı en yüksek markası olan OPET’in Genel Müdürü Cüneyt Ağca “En önemli değerimiz bize duyulan güven, bu sonuçlar motivasyonumuzu daha da artırıyor” dedi.
OPET istasyonlarında yer alan Ultramarket’lerdeki ürün çeşitliliği giderek artıyor. OPET, oyuncak kategorisinde Türkiye’nin en çok bilinen ve tercih edilen markası Toyzz Shop ile işbirliği yaptı. Toyzz Shop ürünleri Ultramarket projesine özel olarak geliştirilen “Toyzz Shop Yolda” konsepti ile Ultramarket’lerde çocukları bekliyor.
Bu yıl Türkiye’de 11’inci kez düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda OPET, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği kategorisinde - Kadın Gücü projesinin ilk sosyal medya filmiyle Altın Effie kazandı. Filmde, OPET’te akaryakıt satış yetkilisi olarak çalışan Hülya Bozkurt’un hikayesi anlatılıyor.
Alanında dünyanın en büyük ve en çok ziyaret edilen fuarlarından biri olan Petroleum İstanbul Fuarı, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez’in katılımıyla başladı. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez ve Enerji Piyasası Denetleme Kurumu (EPDK) Başkanı Mustafa Yılmaz açılış töreninden sonra LPG sektörünün lider markası Aygaz, akaryakıt dağıtım sektörünün müşteri memnuniyeti lideri OPET ve Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşu Tüpraş’ın ortak standını ziyaret ederek yetkililerden bilgi aldılar
OPET’in 2018 Uluslararası Troya Yılı kapsamında tarihi, mitolojik, kültürel ve doğal güzellikleri ile öne çıkan Tevfikiye Köyü’nde gerçekleştirdiği yenileme çalışmaları UNESCO ile uluslararası platforma taşındı. Troya’nın dünyaya tanıtılması için uluslararası ölçekte başlatılan kültür ve turizm hamlesine destek veren OPET’in Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk, Tevfikiye köyünün geçirdiği değişimi UNESCO’nun Paris’te bulunan merkezinde düzenlenen “2018 Uluslararası Troya Yılı” konferansında anlattı.
OPET, Sunpet markası ile birlikte Türkiye’nin en büyük, Avrupa’nın üçüncü büyük tarımsal mekanizasyon fuarı olan Konya Tarım Fuarı’na destek veriyor. Fuar, 19 Mart’ta Konya Ticaret Odası - Tüyap Konya Uluslararası Fuar Merkezi’nde tarım profesyonellerine kapılarını aralayacak.