2019 yılında pazar payını yüzde 19’un üzerine çıkararak sektör ikinciliğini koruyan OPET; yenilikçi bakış açısı, müşteri odaklı çalışmaları ile 2020 yılında pazar payını yüzde 19,5’e çıkarmayı hedefliyor. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca; “OPET olarak ana hedefimiz 2022 yılında pazar lideri olmak. Tüm planlarımızı bu hedef doğrultusunda yapıyoruz” dedi.
Ford, Türkiye’de üretilen segmentinin ilki, elektrikli Ford Transit Custom Plug-In Hybrid ve EcoBlue Hybrid ile segmentinde 2020 Uluslararası Yılın Ticari Aracı (IVOTY) ödülünün sahibi oldu. Yeni Ford Ranger ise 2020 Uluslararası Yılın Pick-up'ı (IPUA) ödülüne layık görüldü.
Iveco, Daily 4x4’ün kapsamlı ürün grubundaki 7 tonluk, 4 bin 300 kg yük taşıma kapasiteli, 5 metreye varan kasa seçeneklerine sahip, en uzak noktalardaki, en zorlu şartlara uyum sağlayan aracını ilk defa pazara sundu. IVECO tarafından üretilen off-road ve all-road araçlardan oluşan Daily 4x4’ler panelvan, şasi kabin ve çift kabin versiyonlardan oluşuyor.
Opet Petrolcülük ve Fuchs Petrolub SE ortaklığında Türkiye’de otomotiv ve
endüstriyel yağlayıcılar alanında hizmet veren Opet Fuchs’un yeni fabrikası İzmir’in Aliağa ilçesinde açıldı. Opet Fuchs, 24 milyon euro yatırımla hayata geçirilen ve
yıllık tek vardiyada 60 bin ton madeni yağ üretim kapasitesine sahip fabrikası ile Türkiye’nin en modern madeni yağ üretim tesislerinden biri olarak
faaliyet gösterecek.
OPET, Campaign Türkiye Agency & Brand of the Year Ödülleri’nde bir kez daha “Brand of the Year” oldu. Bu yıl ikincisi düzenlenen yarışmada dereceye girenler, yıl boyunca ulusal ve uluslararası alanda aldıkları ödüllerin değerlendirilmesiyle seçiliyor. OPET, “Otomotiv Ürünleri & Hizmetleri & Yan Sanayi” kategorisinde ikinci kez yılın markası olarak ödüle layık görüldü.
Karsan, elektrikli ürün gamının yepyeni üyesi Atak Electric’i, Almanya’nın Münih kentinde gerçekleştirdiği etkinlikle ilk kez dünyanın beğenisine sundu. BMW ile birlikte düzenlenen etkinliğin bu yılki teması ‘New Definition of Mobility’ olurken, gücünü BMW i teknolojisinden alan ve yenilenen tasarımıyla da dikkat çeken Atak Electric dünyanın farklı ülkelerinden katılım sağlayan müşteri ve distribütörler tarafından test edildi. Toplamda 220 kWh kapasiteli beş adet BMW i bataryasına sahip olan Karsan Atak Electric, dinamik tasarımı, teknolojisi, konforu, hızlı şarj özelliği ve tek şarjda 300 kilometre menzile ulaşmasıyla katılımcılardan tam not aldı. ‘New Definition of Mobility’ etkinliğinde, Atak Electric ile birlikte Karsan Jest Electric, BMW i3 ve i8 modelleri de sergilendi.
Türkiye’nin ticari araç lideri Ford, müşterilerinin ihtiyaç ve isteklerine göre yenilediği Tourneo ve Transit Connect ile pratikliği, hareketliliği, optimum kullanım maliyetini ve yakıt tasarrufunu bir arada sunuyor. Yeni Ford Tourneo & Transit Connect, müşteri ihtiyaçlarına göre geliştirilen teknolojik donanımları, yeni 8 ileri otomatik şanzımanı ve güçlü motor seçenekleri ile standartları yeniden belirliyor.
OPET Petrolcülük A.Ş, iki ayrı kurum tarafından itibar ödülüne layık görüldü. “Türkiye İtibar Endeksi” ve “RepMan Türkiye İtibar Ligi” araştırmalarına göre sektörünün itibarı en yüksek markası olan OPET’in Genel Müdürü Cüneyt Ağca “En önemli değerimiz bize duyulan güven, bu sonuçlar motivasyonumuzu daha da artırıyor” dedi.
OPET istasyonlarında yer alan Ultramarket’lerdeki ürün çeşitliliği giderek artıyor. OPET, oyuncak kategorisinde Türkiye’nin en çok bilinen ve tercih edilen markası Toyzz Shop ile işbirliği yaptı. Toyzz Shop ürünleri Ultramarket projesine özel olarak geliştirilen “Toyzz Shop Yolda” konsepti ile Ultramarket’lerde çocukları bekliyor.
Bu yıl Türkiye’de 11’inci kez düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda OPET, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği kategorisinde - Kadın Gücü projesinin ilk sosyal medya filmiyle Altın Effie kazandı. Filmde, OPET’te akaryakıt satış yetkilisi olarak çalışan Hülya Bozkurt’un hikayesi anlatılıyor.