Sektöre öncülük eden yenilikleriyle müşteri deneyimini sürekli geliştiren Petrol Ofisi, dünyaca ünlü kahve markası Tchibo iş birliğiyle, yoldaki molaları kahve keyfine dönüştürüyor. Petrol Ofisi müşterileri, dünya kahvelerini 71 yıllık deneyimiyle harmanlayan Tchibo ile özgün bir kahve deneyimi yaşıyor. 44 ildeki 160’ı aşkın Petrol Ofisi istasyonunda Tchibo’nun sunduğu özgün 2 Go konsepti; Americano’dan Latte ve Cappuccino’ya kadar birçok kahve çeşidiyle molalara keyif ve benzersiz kokusuyla bütünleşen farklı lezzetler katıyor.
Türkiye’nin prestijli pazarlama ve iletişim platformlarından İstanbul Marketing Awards 2020’de kazananlar belli oldu. Markaların pazarlama süreçlerine katkı sağlayan başarılı çalışmaların ödüllendirildiği organizasyonda Petrol Ofisi, madeni yağlar alanındaki iki farklı projesi ile “Müşteri Sadakat Çalışmaları” ve “Doğrudan Pazarlama Aktiviteleri” kategorilerinde iki Gold ödüle birden layık bulundu.
Kapsamlı, entegre ve otomatik siber güvenlik çözümlerinde dünya lideri Fortinet, Türkiye akaryakıt ile madeni yağlar sektörlerinin lideri Petrol Ofisi'nin istasyonlarını dijital dönüşüm yolculuğunda Güvenli SD-WAN ile koruyor.
Petrol Ofisi AutoMatic filo yönetimi müşterileri araç satış süreçlerini de kolaylıkla ve güvenle yürütebilecek.
Türk treyler sektörünün tek temsilcisi TREDER, yeni firmaların katılımıyla büyümesini sürdürüyor ve sektördeki gücünü artırıyor. Treyler pazarının önde gelen markaları arasında kabul edilen Sinanlı Tanker, TREDER’in yeni üyesi oldu. TREDER Başkanı Yalçın Şentürk, üyelikle ilgili olarak “Doğru işler yaptıkça derneğin gücü de, derneğe olan ilgi de artıyor. Yeni üyelerle daha güçleniyoruz ve daha fazla iş, hizmet verme imkanına kavuşuyoruz. Sinanlı Tanker de bunun en güzel örneklerinden biri oldu.” dedi.
Fethiye’den başlayarak Datça’da tamamlanan zorlu rotada Maxima K 5W-30, yüksek hava sıcaklığı, uzun tırmanışlar, stabilize yollar, keskin virajlara karşın performanstan ödün vermedi.
Dünyada her gün 3,5 milyon ton katı atık üretiliyor, bu rakam geçen yüzyılda 10 kat arttı ve hızla
büyüyor. Bu atıkların yalnızca yüzde 16'sı geri dönüştürülüyor. Çöplerin yüzde 46'sı geri dönüştürülemeyecek şekilde atılıyor. Kaynakların hızla tükeniyor olması, dünya devletlerinin çevresel hassasiyetlerinin artması ve iklim değişikliğinin baş göstermesi ile Sıfır Atık (Zero Waste) kavramı hayatımıza girdi.
İTÜ ARI Teknokent ve Petrol Ofisi işbirliği ile COVID-19’a karşı yürütülen mücadele, konu ile ilgili teknoloji geliştiren girişimlerin desteklenmesi ile devam ediyor. İlk aşamada, siperlik, entübasyon kutusu, dalgıç maskesinden sağlık personeli için PPG maske, koruyucu tulum, UVC ışık ile oda, hava sterilizasyon üniteleri gibi ürünler geliştirilerek, üretim ve dağıtımları sağlanmaya başlanmıştı.
Zorlu Enerji, COVID-19 pandemisi döneminde teması en aza indirmek amacıyla iş süreçlerini geliştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda Müşteri Hizmetleri Merkezi’ne gidecek abonelerin beklemelerini önlemek için çağrı merkezi üzerinden randevu sistemini hayata geçiren Zorlu Enerji, abonelerini ofislerine HES kodu sorgulamasıyla kabul ediyor. Zorlu Enerji, ayrıca abonelerine ofislerindeki bekleme süresi ve yoğunluğunu azaltmak amacıyla resmi dijital kanallar üzerinden sunulan abonelik imkanlarını ya da sertifikalı firmalara başvurarak yine merkeze gelmeden işlemlerini yapma yolunu kullanmalarını öneriyor.
Sosyal medyanın liderlerini buluşturan Social Media Awards Turkey’de 2020 yılının en iyileri açıklandı; Petrol Ofisi üç ödül birden aldı. Social Media Awards Turkey 2020’de Petrol Ofisi, SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri bölümünde Akaryakıt sektöründe Altın Ödül’e layık görüldü. Petrol Ofisi ayrıca Petrol Ofisi Sosyal Lig ile de, Jüri Ödülleri’nde, hem Fikir Önderi ve Fenomen Kampanyası hem de Sayfa ve Topluluk Yönetimi kategorilerinde iki Gümüş Ödül’ün sahibi oldu.