Premium segmentte yer alan, müşterilerine üst seviye konfor sunan Yeni Mercedes-Benz V-Serisi, “Eşsiz V Ötesi” sloganıyla Türkiye’de satışa sunulmaya başlandı.
Türkiye akaryakıt ve madeni yağ sektörlerinin lideri Petrol Ofisi’nin COVID-19’a yönelik aldığı tedbirler, TSE tarafından da onaylandı. Petrol Ofisi Genel Müdürlüğü, 8 terminali, madeni yağ fabrikası ve 46 istasyonu ‘TSE COVID-19 GÜVENLİ HİZMET BELGESİ’ ile ‘TSE COVID-19 GÜVENLİ ÜRETİM BELGESİ’ sertifikalarını aldı.
Bir akaryakıt istasyonu tasarımı yaparken dikkat edilmesi gereken birçok husus vardır. Bundan dolayı istasyon
içerisindeki trafiği arttırmak ve müşterilerin marketi ziyaret etmesi çok önemlidir.
Bu yıl beşincisi gerçekleştirilen BP 2020 Müteahhit Ödülleri kapsamında ilk defa verilen ‘’2020
Yenilikçi Müteahhit’’ ödül törenine; BP Ülke Müdürü, Yatırımlar Müdürü, Mühendislik
Müdürü ve SEÇ Müdürü katılım sağladılar.
Petrol Ofisi ile Naturelgaz arasında gerçekleştirilen işbirliği kapsamında Naturelgaz, Petrol Ofisi’nin 12 istasyonunda kendi markası altında Oto CNG satışı yapacak.
Doğal gazın ağır ticari araçlar için ekonomik ve çevreci bir alternatif yakıt olduğunu söyleyen Petrol Ofisi CEO’su Selim Şiper, “Bütün alternatif yakıtlarda olduğu gibi Oto CNG’nin de gelişimine katkı sağlamaktan, önemli bir ivme kazandırmaktan memnuniyet duyuyoruz” dedi.
Global Yatırım Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kutman, “Naturelgaz olarak daha fazla noktada, daha fazla müşteriye hizmet vermek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Petrol Ofisi ile imzaladığımız bu yeni anlaşma ile stratejik büyüme hedeflerimizi gerçekleştirme yolunda önemli bir adım attık” diye konuştu.
Dünyada SUV sınıfının öncüsü olan Nissan, Intelligent Mobility özellikleriyle donatılmış Yeni Juke’u Türkiye’de satışa sundu. Heyecan verici tasarımı, genişleyen iç hacmi ve boyutlarıyla ve teknolojik özellikleriyle ön plana çıkan Yeni Nissan Juke, sınıfının kurallarını yeniden yazacak.
Petrol Ofisi, Türkiye madeni yağlar sektöründeki liderliklerini zorlu pandemi koşullarının her alanda damga vurduğu 2020 yılında geliştirerek sürdürmeyi başardı. Pazar paylarını madeni yağ pazarında yüzde 29.1’e, madeni yağ ve kimyasallar pazarında ise yüzde 30.5’e çıkararak pazarın üzerinde büyüyen Petrol Ofisi, her iki alanın da lideri oldu.
Elektrikli Araçlar 2050'ye Kadar Otomobil Satışlarının %60-80’ini Kapsayacak.
Sektöre öncülük eden yenilikleriyle müşteri deneyimini sürekli geliştiren Petrol Ofisi, dünyaca ünlü kahve markası Tchibo iş birliğiyle, yoldaki molaları kahve keyfine dönüştürüyor. Petrol Ofisi müşterileri, dünya kahvelerini 71 yıllık deneyimiyle harmanlayan Tchibo ile özgün bir kahve deneyimi yaşıyor. 44 ildeki 160’ı aşkın Petrol Ofisi istasyonunda Tchibo’nun sunduğu özgün 2 Go konsepti; Americano’dan Latte ve Cappuccino’ya kadar birçok kahve çeşidiyle molalara keyif ve benzersiz kokusuyla bütünleşen farklı lezzetler katıyor.
Türkiye’nin prestijli pazarlama ve iletişim platformlarından İstanbul Marketing Awards 2020’de kazananlar belli oldu. Markaların pazarlama süreçlerine katkı sağlayan başarılı çalışmaların ödüllendirildiği organizasyonda Petrol Ofisi, madeni yağlar alanındaki iki farklı projesi ile “Müşteri Sadakat Çalışmaları” ve “Doğrudan Pazarlama Aktiviteleri” kategorilerinde iki Gold ödüle birden layık bulundu.